Autor Tema: no nos hundamos ahora  (Llegit 673 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat LLUIS

• Aleví
  • Missatges: 51
no nos hundamos ahora
« el: 27 de de 2006, 13:58:23 pm »
ya se que esta el tema mal, pero no hay que hundirse todavia, tienen que venir reus y zaragozab, hay que ir a logroño, que es un equipo muy flojo, figueres esta muy mal,hay que ganar en alcoy, y en gramenet, y ganar a alicante o levante b. no es imposible.

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
Re: no nos hundamos ahora
« Respondre #1 el: 27 de de 2006, 14:01:50 pm »
no juanyem en 40 partits juanyarem ara tres o cuatre seguits!! es com dir que gallo marcare un 10 gols en lo que resta de temporada! :Hecho_polvo:
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 27 de de 2006, 14:09:33 pm »
Jo ja no dik kins patits em de guanya ni re numes miru la klsificacio i ls patits ke ns keden me smbla ke 9. Keden patits no vui mira ls patits ke em de guanya sino numes fixarme am akesta xifra 9, tot es posible. PRO no mireu ls patits xke son ls ke nomalment smpre es peden am ls ke se tenen tants speranses

Smpre diuen ke 1 ekip s capas de lu millo i de lu pitjo. LU pitjo ia u em fet ara keda lu millo no kreieu??  ;)

Ara u ke sa de fe es esta am el club no dik am lekip, ni directiva que tutom pot teni les seves diferencies am eis sino am ls colors, am l sentimen ke tots tenim dins i na al kamp a anima snse para. SI ns salvem pnseu ke pot se molta cosa de par nostra. Ke si baxem ke smpre ns kdi aio dins del kap ke no va se kulpa dels aficionats sino ke va se pels jugados ke no tenien u ke sa de teni.

Anim CESABADELL nkara no estas mor!!!

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
  • Gènere: Masculí
« Respondre #3 el: 27 de de 2006, 14:33:26 pm »
kada setmana dieu el mateix! no es fara ara lo que, no han volgut fer durant tota la temporada!
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!