Jo no entenc com poden dir que l'hospitales va ser superior, si no va fer res, si practicament ens vem marcar els gols nosaltres, els dos primers van ser un regal nostre, i no un per merits de l'hospitalet, per cert de geografia si que sabem, i els que van de prepotens aki ets tu amb akests comentaris.
Per cert l'any que veu baixar a 3ª quants ereu a l'estadi?? l'entrednador, els jugadors, la directiva i??? si resultara ara que L'Hospitalet te una afició de 1ª, va home aixo son coses que les dius pero ni tu mateix tu creus, si ahir ereu 30 com a molt, amb l'importatn que era el partit d'ahir, i nosaltres alla erem molts mes. Y ja que parles de l'estadi, jo no jugaria en el vostre, ja que a part de ser d'herba artificial, de la dolenta com no, no esta pensat per jugar a futbol, com a molt podeu aspirar a 2ªB, que a 2ªA no us deixaran jugar, si no es que us deixem el nostre estadi per jugar...
Ho sento per alguns seguidors de L'hospitalet, pero jo no vaig a altres forums a riurem dels ekips.