Autor Tema: PROU DE CRIMINALITZAR AL DS!!  (Llegit 3294 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
Re: PROU DE CRIMINALITZAR AL DS!!
« Respondre #20 el: 24 de de 2006, 17:17:43 pm »
Heu llegit l'article "CRÓNICAS URBANAS" d'aquest dissabte??.  Impressionant. Ojalà tots els comentaris d'aquest diari haguessin estat així aquesta temporada.

No sé que dir, però una crónica d'un tiu que mai ha anat a veure un partit de futbol a la NCA (o així ho dona a entendre) no em sembla que sigui cap referéncia.
Vosaltres us imagineu que un periodista barceloní faci una crónica del Camp Nou d'aquestes característiques? A mi em sembla que el periodista va néixer ahir, encara que en realitat són majoria a la nostra ciutat els que desconeixen el club o no s'han parat a pensar que encara existeix.

Doncs jo penso tot el contrari. És una crónica imparcial i , encara q sigui subjectiva, és el més objectiva possible. Digue'm alguna falàcia que hagi dit en tot l'article. Per no haver vingut mai al camp és un home que sap detectar l'ambient d'anys en només tres hores. Potser,i dic potser, no tagrada el que diu dels hools:
"Otros, por el contrario, piensan que (el fútbol) es un factor de alienación. Una suerte de tóxico donde se alimentan las pasiones más bajas y se abren las puertas a la xenofobia y al racismo (...)"No obstante, el reducido grupo de skins nos revela que esos aspectos negativos y excluyentes también están ahí, como una agazapada e inquietante amenaza"

Salut!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #21 el: 25 de de 2006, 16:22:59 pm »
Per començar , si hagues nascut abans d'ahir , sabria que Hooligans Vallés es una penya oficial del club , i no un grupet d 10 skins que amenaçen por i xenefobia a cada minut...Jo crec que es força ridicul el treball ke ha fet akest bon home , si més no , inservible , pk els arlekinats ke anem al camp no necessitem que un periodista avorrit es dediki a descriure el nostre patiment   , a part de mostrar el seu total desconeixement sobre el club i la seva massa social. I per altre banda , no crec que a molta gent d Sabadell que passa de l'ekip li interessi gaire akest reportatge..Kom a sabadellenc el ke hauria d fer es venir a animar , i no venir a fer el pena i a observar kom pateixen els seus "paisans" ni a fer estudis socials força esterils.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
« Respondre #22 el: 25 de de 2006, 17:33:18 pm »
Crec q no has entés bé el que volia dir el periodista. Ell diu q aquest grup reduit de skins deixa entreveure el que podria ser si d'aquí uns anys el club estigués a una divisió  on el factor mediàtic fós més alt q no pas a la 2º b. En cap moment diu q cada minut estan fent apologia del racisme, encara q JO  segueixo escoltant crits a favor de Hitler i veient banderes racistes i classistes. Però clar, no serà pas un Hool qui li doni la rao.
I crec q per formar una penya no et demanen afil.liació política ni res per l'estil.

Salut!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #23 el: 25 de de 2006, 18:43:23 pm »
Crec q no has entés bé el que volia dir el periodista. Ell diu q aquest grup reduit de skins deixa entreveure el que podria ser si d'aquí uns anys el club estigués a una divisió  on el factor mediàtic fós més alt q no pas a la 2º b. En cap moment diu q cada minut estan fent apologia del racisme, encara q JO  segueixo escoltant crits a favor de Hitler i veient banderes racistes i classistes. Però clar, no serà pas un Hool qui li doni la rao.
I crec q per formar una penya no et demanen afil.liació política ni res per l'estil.
Salut!

Em sembla que tú sí no que no ho vols entendre. Qualsevol PERSONA que visqui el futbol sap que tot club amb certa massa social sempre tindrà alguna "penya radical". I sempre dins d'una penya radical hi han alguns que expressen la seva política, però aixo no vol dir que el grup sigui d'una política concreta. Per cert, la senyera aquella tan llarga de l'ultim partit la va col·locar un membre de Hooligans i els hi va regalar als nois del costat. Així que cadascú tregui les seves conclusions, però jo les treuré mai d'un paio que no té cap coneixement del món del futbol ni del club centenari de la seva propia ciutat.
Els arlequinats a la NCA. Els periodistes de Sabadell pero que no són del Sabadell, que se'n vagin a explicar contes a la seva p*** m***.
Honor al Sabadell

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
« Respondre #24 el: 27 de de 2006, 19:47:38 pm »
Que cadascú tregui les seves conclusions.