Potser penseu que la gent només sabem que protestar i no agraim tot el temps i diners que heu gastat inúltiment pq tot ha sortit malament. Potser teniu part de raó però no ha sigut culpa dels socis i aficionats que hagi pasat tot el que ha pasat. No sé qui és el culpable però el que és veritat és que la situació ens deprimeix a tots i estem molt nerviosos.
Però el que encara em fa més mal és que no mereixem ni que s´ens contestin en aquesta secció.
Senyor Andreu Gil, sé que avui t´has conectat i has seguit sense contestar. Jo només demano una explicació de perque no es podien vendre les entrades fins diumenge. Jo només volia que s´omplís el camp i guanyar el partit. Només demanava això i no entenc que no mereixi ni una resposta.
Suposo que ho deus estar pasant malament però pensa que no ets l´únic i desde aqui intentem fer tot el posible per el Sabadell i no trobar contestació dóna a pensar que desde la directiva no s´està fent igual i que no esteu lluitant per salvar-nos.
Encara espero una resposta d´un senyor que em sembla que ets.Potser ja és tard però em penso que si la directiva no és mereix el que li està pasant tampoc els socis ni aficionats ens merèixem com s´ens està tractant. Encara ningú ens ha demanat disculpes ni ens contesten a les preguntes i només ens culpabilitzen de ser uns desagraïts. Jo crec que una resposta, una explicació, una disculpa, algú que digui alguna cosa és el mínim que ens mereixem.
Potser és que ja heu decidit dimitir. Potser avui mateix i ja no és digneu ni a contestar. No ho sé que està pasant i pq actueu d´aquesta manera però agrairia que algú donés la cara VISCA EL SABADELL malgrat tot.