Autor Tema: Vergonzoso y lamentable: Medidas de ¿seguridad?  (Llegit 2554 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Vergonzoso y lamentable: Medidas de ¿seguridad?
« el: 27 de de 2006, 11:31:32 am »
Vergonzoso y lamentable. Asi es como vi las medidas de seguridad en el campo ayer. 3 o 4 seguratas escudados por no menos de 10 policias en el estadio en busca de.... en busca de que?  No dejan entrar diarios, por que? no dejan entrar papel de water. etc...  Incluso a los niños pequeños que entraban con sus padres, registrandoles la bolsa con la merienda, que pensara ese niño, volvera mas al estadio a pensar de que unos tios rodeados de policia le tienen que ver lo que lleva en la bolsa. Que ni siquiera pueda entrar papeles para hacer confeti ni hacer colorido en la grada. Todo ello muy lamentable, se excusaban en decir que cumplian ordenes. Ordenes de quien? Hacia falta tanta seguridad?  Por que no se van a vigilar los botellones y dejan a la gente que vaya al futbol en paz...      :ko
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1013
  • SANG ARLEQUINADA
Re: Vergonzoso y lamentable: Medidas de ¿seguridad?
« Respondre #1 el: 27 de de 2006, 11:41:00 am »
Es que ya no saben que hacer entre todos para que dejemos de ir al campo. Quieren hecharnos y no saben que cuanto mas dificil nos lo pongan mas empeño pondremos nosotros en estar al lado de nuestros colores.

Ni unos futbolistas infames, ni una directiva nefasta, ni una fundacion irresponsable, ni unas medidas de seguridad ridiculas i ofensivas nos hecharan del estadio. Si no nos quieren en el tendran que derribarlo.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #2 el: 27 de de 2006, 12:33:13 pm »
compañero esto ya se ha planteado al andreu gil en su seccion,pero nunca aclara nada vamos que la respuesta esque el club no puede hacer nada con la actuacion policial,pero lo de ayer no era actuacion policial,delante mio entraban al campo dos señoras de avanzada edad unos 70  años y los seguratas las pararon y registraron los bolsos,bien estos seguratas estan puestos por el club pero seguro que como siempre el señor gil dira que el club no sabe nada(es lo que tiene ser politico hablas y no dices nada)

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6483
« Respondre #3 el: 27 de de 2006, 17:35:04 pm »
Això de registrar-ho tot és ridìcul, qui vol entrar alguna cosa ho fà désprés a través de les valles i listo, els carnets bé se'ls passen d'aquesta manera i n'entren uns quants.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 27 de de 2006, 19:12:13 pm »
ahora no ablamos de polis, estamos ablando de "seguratas", empleados del club...que cumplen las ordenes que les son dadas! :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #5 el: 27 de de 2006, 19:28:12 pm »
Jejejeje, em sembla que no sabeu perque no deixen entrar diaris, te la seva logica, no tenim un p*** euro, i per evitar que s'embruti el camp no deixen entrar diaris, facil no? vaya crec jo, pero no m'estranyaria que fos per aixo...perque...SOM EL SABADELL!FES-TE'N SOCI!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 27 de de 2006, 19:42:28 pm »
A mi, ahir, em van registrar 2 cops la bossa.

Els dos cops van ser vigilants de la seguretat del club. La segona vegada va ser per ordre d'un nazianal (ho vaig veure). Crec que la culpa, és de que entre tots intenten extremar precaucions, quan al costat dels labavos hi havien uns pedrots com el meu puny.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #7 el: 28 de de 2006, 11:39:04 am »
venga primero de todo no son seguratas son vigilantes de seguridad, segundo estan puestos por las directivas de los equipos y si hay algun directivo que diga que es mentira me lo diga a mi que e trabajado de vigilante de seguridad en can barsa 6 años son las propias directivas las que dicen lo que hay que hacer cada semana segun el estado de aburrimiento o pensais que a mi que tengo 46 años me gusta registrar el bolso a una señora de 70 o quitarle a un niño la cocacola porque no la puede entrar estamos hay como cabeza de turco eso si la policia hay bien puesta y las ****** en el sentido ded la palabra para el vigilante toda la culpa la tienen las directivas
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #8 el: 28 de de 2006, 12:34:51 pm »
venga primero de todo no son seguratas son vigilantes de seguridad, segundo estan puestos por las directivas de los equipos y si hay algun directivo que diga que es mentira me lo diga a mi que e trabajado de vigilante de seguridad en can barsa 6 años son las propias directivas las que dicen lo que hay que hacer cada semana segun el estado de aburrimiento o pensais que a mi que tengo 46 años me gusta registrar el bolso a una señora de 70 o quitarle a un niño la cocacola porque no la puede entrar estamos hay como cabeza de turco eso si la policia hay bien puesta y las ****** en el sentido ded la palabra para el vigilante toda la culpa la tienen las directivas

tienes toda la razon la gente se queja vaya nos quejamos y el chaval de la puerta decia ,yo solo cumplo ordenes vamos ordenes del club que son los que le pagan,lo mejor que luego el club dice siempre no tener constancia de estas cosas.....

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #9 el: 28 de de 2006, 13:14:13 pm »
Al Cesar el que és del Cesar:

La policia NAZIanal son els que 'ordenen' als de seguretat i aquests, des del partit del Figueres, ens tenen ganes. >:(
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 28 de de 2006, 15:54:51 pm »

La policia NAZIanal son els que 'ordenen' als de seguretat i aquests, des del partit del Figueres, ens tenen ganes. >:(

Amb tots els meus respectes, però aquí, o he entès malament el que dius o t'equivoques de mig a mig. La seguretat privada la contracta el club i compleixen ordres de la directiva. La policia, en teoria, estan al camp perquè és un esdeveniment públic i com a tal hi fan acte de presència personal mèdic i policia, per atendre possibles ferits o lesionats i evitar conflictes

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #11 el: 28 de de 2006, 16:24:48 pm »

Amb tots els meus respectes, però aquí, o he entès malament el que dius o t'equivoques de mig a mig. La seguretat privada la contracta el club i compleixen ordres de la directiva. La policia, en teoria, estan al camp perquè és un esdeveniment públic i com a tal hi fan acte de presència personal mèdic i policia, per atendre possibles ferits o lesionats i evitar conflictes

No et contradiré, seria un debat que no ve a compte, però si efectivament el que he marcat fora així... ja m'explicaràs com va anar el tema del final del partit contra el Figueres, perquè vaig rebre estopa i encara espero que algú m'expliqui d'on ve.
Veig que has posat també 'en teoria'... ;)
VISCA CATALUNYA!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #12 el: 28 de de 2006, 16:36:05 pm »

No et contradiré, seria un debat que no ve a compte, però si efectivament el que he marcat fora així... ja m'explicaràs com va anar el tema del final del partit contra el Figueres, perquè vaig rebre estopa i encara espero que algú m'expliqui d'on ve.
Veig que has posat també 'en teoria'... ;)

Efectivament, per això he posat "en teoria" jeje. De la teoria a la realitat ja sabem que la majoria de vegades hi va un tros...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #13 el: 28 de de 2006, 17:19:04 pm »
L'argument que em van dir a mi i als meus acompanyants va ser "nos limitamos a cumplir ordenes, pero esto tiene logica, con los periodicos podeis calar fuego al estadio" La meva contesta va ser que volia veure com també requisaven els encenedors i cigarrets iem van dir que "vete si no quieres tener problemas"

:****  :****  :****  :****  :****  :****
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #14 el: 28 de de 2006, 17:55:11 pm »
Jo crec que per molt privada que sigui la seguretat no pot fer el q li dona la gana a dins de l'estadi per molt q molts pensem que si. Jo suposo que la policia tb va dictar ordres a la seguretat pq suposo que abans del partit es coordinarien d'alguna forma i per això ells no estaven a la porta com d'altres vegades (encara que si q n'hi havia algun per allà rondant).

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #15 el: 28 de de 2006, 18:18:36 pm »
Pues a mi llamarme raro, pero a mi me parece normal que te miren en la bolsa. A mi siempre que voy con mis hijas llevo una mochila con bocatas y zumos (eso si de tetrabriK) y ya directamente como veo que le echan una miradita, voy y le digo que si se la enseño (la mochila, eh) y hasta ahora no me han puesto problemas.
Saludos.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #16 el: 28 de de 2006, 18:23:40 pm »
jo como ja e comentado, no entiendo el "PORQUE" de este canvio tan radical, de la manera de actuar de ahora, jo antes siempre e entrado el casco, pues esta vez, como ja e dixo en un post lo tuve que dejar fuera atado en la moto(que remedio) si le pasa algo al casco que? a mi no me an avisado nunca de que no lo podia llevar i de repente? :surprised:
vuelvo a poner la "historia" que puse en el otro post, si alguien que vive fuera de sabadell, tiene moto i viene al campo en moto porque no tienen otro medio de transporte...que hace? no puede venir? se expone a dejar un casco(de entre 100-300euros) atado en la moto con la piton?( i si tiene piton), que hace mejor no ir al campo?no se puede sentir un poco marginado?porque no ponen taquillas en las entradas para este tipo de cosas, o alguna cosa similar?

entiendo que el casco puede causar problemas pero en 15 dias que a pasado? :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #17 el: 28 de de 2006, 18:25:28 pm »
Doncs jo tmb porto la meva bossa amb tot l'arsenal de fer soroll i donar color i també tinc per costum ensenyar-la (la bossa) abans no m'ho demanen, encara que sempre ho acostumo a acompanyar amb una d'aquelles frases 'made in Manelinho': 'no toquis gaire, que la goma2 és inestable' :icon_exclaim: :angel: >:D

Per cert, sempre hi porto un diari i no m'han dit mai res, encara que al DS d'avui ho diu expressament això dels diaris...
VISCA CATALUNYA!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #18 el: 28 de de 2006, 18:26:22 pm »
Pues a mi llamarme raro, pero a mi me parece normal que te miren en la bolsa. A mi siempre que voy con mis hijas llevo una mochila con bocatas y zumos (eso si de tetrabriK) y ya directamente como veo que le echan una miradita, voy y le digo que si se la enseño (la mochila, eh) y hasta ahora no me han puesto problemas.
Saludos.

El problema no es que te miren la bolsa (cosa normal para la seguridad). El problema es que se impidan entrar elementos como el casco del resistencia o royos de papel higienico o demas en un partido contra el hospi (con todos los respetos)... si fuera un barça-madrid... y menos cuando dentro del mismo campo hay piedras grandes que se pueden tirar al campo sin ningun control o cuando por las vallas se pueden colar igualmente cosas... entonces que se registre el bolso de una abuela o que no te dejen entrar el casco de la moto y que no se controlen las vallas donde puedes meter de todo o hayan piedras dentro pues es bastante incongruente...

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #19 el: 28 de de 2006, 18:30:35 pm »
En eso teneis razon, el otro dia habia un container con escombros dentro del recinto. Seria para autoabastecerse en caso de bronca.  ;)
Saludos.