Autor Tema: cañadas plorant  (Llegit 2182 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
cañadas plorant
« el: 26 de de 2006, 19:24:53 pm »
increible que el antonio cañadas surti plorant del camp, es el unic jugador que sent els colors junt amb el txiqui, siusplau directiva l´any que be a tercera tenim que fer un equip amb el cañadas i el txiqui com eixos centrals per fixar l´equip i donar calitat i experiencia.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat rhfran

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 19
Re: cañadas plorant
« Respondre #1 el: 26 de de 2006, 19:29:33 pm »
el cañadas l'unic qu sa esforçat prou..... es mereix el respecte de l'aficio  :clap

Desconnectat JUAN

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #2 el: 26 de de 2006, 19:38:57 pm »
como ya dije el otro dia para mi los unicos que realmente luchan para salvar esta situación son CAÑADAS, TXIQUI, XAVI MUÑOZ

LOS UNICOS

por cierto, me parece fatal la actitud de ciertos personajes en las gradas. me parece genial mostrar tu descontento con los jugadores, arbitro, linier pero hay ciertas expresiones q no se pueden utilizar por muy cabreado q estes

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #3 el: 26 de de 2006, 19:42:47 pm »
la cosa es que si un no plora no sent els colors ?
Es evident que el cañadas els sent, pero no crec que sigui l´unic.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #4 el: 26 de de 2006, 19:55:29 pm »
Son dos jugadores que harían bien seguir en el equipo la próxima temporada, se debería fomar un bloque alrededor de ellos, estos sienten los colores.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 26 de de 2006, 20:32:20 pm »
Antonio Cañadas es el mejor jugador del equipo con mucha diferencia, ya van muchas jornadas q se mata en el campo para nada, por eso hoy a salido llorando de rabia del campo viendo lo q sta pasando.
Está claro q este jugador el año q viene no va a seguir en el Ce Sabadell ya q seguramente algun equipo de Segunda A se lo llevará y mejor para él la verdad, un jugador asi no puede irse a jugar a Tercera, seria desaprovechar una gran oportunidad de su carrera.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 26 de de 2006, 21:14:54 pm »
es que solo antonio cañadas era el unico que podia remontar el 1-2 lo a metido el, a lanzado el corner tan cerrado que el portero a puesto una mano k a dejado la pelota en la cabeza de xavi muñoz que solo tenia que poner la cabeza...
ANTONIO...QUE BUENO ERES... :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #7 el: 26 de de 2006, 22:20:30 pm »
És senyal de que Cañadas té orgull i a més, sent els colors.

De l'equip, si fos possible..., en vistes a la propera temporada només m'agradaria que continuessin: Cañadas, Xavi Muñoz, Txiki i Crivillé, i potser el porter De Miguel, últimament absent dels partits per circumstàncies.

Per exemple, Juanma Cruz, per lo vist fins al moment, no és ni una ombra del que va ser l'any passat. Dels demés jugadors, ja no crec que se'n pugui esperar res de profitós.

Bravo Cañadas y ánimo, que el año que viene, probablemente jugarás como mínimo en algún equipo de segunda A.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #8 el: 26 de de 2006, 23:03:41 pm »
Espero que a final de año se le premie como mejor jugador de la temporada  :ok , Lo malo es que no tiene mucha rivalidad.
Yo el año que vine me kedaria con Urko, Txiki, CAÑADAS, M.Perez, D. Medina, J. Cruz*, Neftalí, Crivi, y x dios fichar 3 delanteros centros, repito 3 DELANTEROS CENTROS (que este año no veas...)

*Yo no veo tan mal a juanma, oy contra el Hospi no estava del todo recuperado y ya es mucho k aya jugado  :ok

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8177
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 26 de de 2006, 23:16:16 pm »

Jo em quedaria també a Hammouch.  I tampoc he vist tant malament a Juanma Cruz.  Es més, quan s´ha produït el doble canvi, que han entrat ell i Xavi Muñoz, el ritme del partit s´ha accelerat molt.

I no oblidem que ha sapigut provocar un "penalty" claríssim, que a l´àrbitre ni li ha donat la gana de pitar.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 27 de de 2006, 00:02:33 am »
per a mi es poden quedar: Hamouch, Txiqui, Xavi Muñoz,De miguel/Urko......  ( d Juanma i Cañadas no parlo ja q per molt q vulgui q es quedin marxaran..)
I els primers a fotre el camp q siguin Gallo, Sergio Iglesias, Ivan Diaz, Desserne, Peque i Orife.

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #11 el: 27 de de 2006, 11:53:05 am »
L'Antonio Cañadas al igual que 4 jugadors més sempren tindran el meu respecte, no puc dir el mateix de Gallo i Sergio Iglesias.

He tingut la sort de parlar amb ell en més d'una ocasió i us puc asegurar que aquest realment sap la història del Sabadell i aprecia l'afició.

Gràcies Cañadas!!! Alli donde vayas los arlequinados estaremos contigo!

VISCA EL C.E. SABADELL!!

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #12 el: 27 de de 2006, 14:01:36 pm »
Cañadas el millor sens dubte!! Mai podria pnsa ke l pobre sortiria axi de la NCA numes de vurel kasi me posava a plora jo. GRAN JUGADOR!!

Dubto ke lany ke be es kdi xke am 1 bo ke es la 2a A la te asegurada i la 1a daki 1s anys.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 27 de de 2006, 15:41:42 pm »
L'any vinent no quedaran més de 3 o 4.
Com a molt es quedaran Xavi Muñoz, Crivillé, Hammouch i Marc Pérez. I Crivillé perque té contracte.
La resta marxaran. I si apurem molt, potser Txiki voldria quedar-se, però no ho crec.
Jo a més d'aquests 3, m'agradaria que es quedés Urko.
No us feu ilusions que Cañadas o Juanma Cruz estiguin amb el Sabadell a 3a, per molts plors que fagin. I cuidado, no dic que no sentin els colors, que segur que si, però a 3a.......... poc si voldran quedar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #14 el: 27 de de 2006, 15:44:28 pm »
Com a molt es quedaran Xavi Muñoz, Crivillé, Hammouch i Marc Pérez. I Crivillé perque té contracte.
La resta marxaran. I si apurem molt, potser Txiki voldria quedar-se, però no ho crec.
No us feu ilusions que Cañadas o Juanma Cruz estiguin amb el Sabadell a 3a, per molts plors que fagin. I cuidado, no dic que no sentin els colors, que segur que si, però a 3a.......... poc si voldran quedar.

el amigo pablo sanz tiene AL MENOS 1 año mas k kreo k son 2 mas de contrato....

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 27 de de 2006, 15:46:31 pm »

el amigo pablo sanz tiene AL MENOS 1 año mas k kreo k son 2 mas de contrato....

Si, i Juanma Cruz, i Cañadas, i l'Iglesias........ n'hi ha uns quants amb un altre any de contracte. Però evidentment no crec que es vulguin quedar a 3a, i marxaran. El Sabadell s'estalviarà uns diners, es treurà uns paquests del damunt, però estarà a la 3a divisió.  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #16 el: 27 de de 2006, 16:12:05 pm »
Home, jo per mi, que es quedin a tercera, aixo si, visitant les grades dels camps rivals, perque quan juguem a casa, no els vull veure ni en pintura!  :****
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!