Autor Tema: solucion ya hay que contar con lino tanco manolo fer el juvenil etc gent de casa  (Llegit 724 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GO SABADELL HHVV93

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
en la situacio que esta l'equip esportivament i socialment ja que la directiva es fora em de començar de nou a tercera lo tenim que fer amb gent de casa i que sentin els colors tant de directiva com de jugadors i entrenador si s'ha de posar maneliño o maria robles de president que es posin pero no mes gent que no estima els colors i se ha demostrat ara va i abandonen com a cobards si jo fos president aniria fins la mort son uns expeculadors ells volen una recalificacio del camp oer fer pisos qui posara el alumini en aquets pisos pues larrosa que treballa per l'ajuntament qui els comprara pues mañero que ja te un precontracte volen fer la gran manzana una situacio impecable al costat del hotel nou del palau de congresos prop del cote ingles con vistas al parc cataluña mireu el terreny que hi ha entre el camp y el olimpia cuantes cases unifamiliars es podrien fer a 150 kilos  aixo ho em de prohibir perque la nca es un simbol i si un dia desaparegues seria per fer guarderies o espais ludics mira lo que han fet a l' imperial per aixo dic NO VOLEM RECALIFICACIO NI EXPECULACIO

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Totalment cert , hem acabat amb la directiva , po només es la palla , hem d'anar a per la Fundació=Ajuntament , ells són els principals enemics!!!

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
Doncs Senyors i Senyores, d'aqui a poquet arriben les municipals!!!

VISCA EL C.E. SABADELL!!!