Bé, he repassat algún missatge llunyà, concretament de pretemporada, de l'agost i en el partit dels històrics contra Sant Andreu i Júpiter.
Vaig anar a veure aquell lamentable triangular, i veig que ho resumeixo com si fos un partit IGUAL al d'ahir.
Sense ganes, ni control, ni res de res.
Està clar que no s'ha avanaçat GENS en 8-9 mesos. I això vol dir que el 90% de culpa és dels ineptes que juguen, o dels qui els ha fitxat.
Molt malament. Així es pot dir. No sé si per la superfície de gespa artificial o les poques ganes generalitzades.
Faré 1 petit resum del que he vist:
Jupiter 0 - 1 St. Andreu
St. Andreu 1 - 0 Sabadell
Molt malament, ni ganes ni control, ni defensa ni atac ni defensa. Diego en una molt mala sortida es queda a mitja área i li marquen de cap.
Sense reacció. Molt malament tots. Pablo Sanz i Genís no poden ser centrals jugant junts. Iglesias un kaos i MAdrigal..... millor no parlar. Ni una jugada clara de perill, només 1 cop de cap de Pablo Sanz després de corner que ha sortit fora per poc.
Penals St. Andreu 4/5 Sabadell 4/5
Jupiter 2 - 4 Sabadell
Gols de Gallo (2), Xavi Muñoz i Genis
Fo´ça pobre imatge contra una banda. Fins i tot Ramón ha fallat al encaixar un gol olímpic. En el segon no ha pogut fer res en un llençament de falta. Ens n'haurien pogut fotre 2 o 3 més. MOLT malament en defensa. En atac no gens millor pero entre una defensa de pati de colegi i un porter del Jupiter que al Sabadell no jugaria ni de suplent de Carulla el Sabadell ha fet 4 golets. El primer de Gallo força maco! El millor de tots i de llarg al jugador a prova Criado. Molt bé per banda esquerra. Crec que se'l quedaran.
Penals Jupiter 3/5 Sabadell 5/5
St. Andreu 6 punts (+2)
Sabadell 3 punts (Totalment d'acord amb tu, company.) Penals 9/10
Jupiter 0 punts
St. Andreu clasificat per semis i nosaltres depem dels altres reultats. Es clasifica el millor 2n dels 3 grups. Es a dir que segurament no les jugarem i casi millor aixi per no fer mes el rifícul.
Em preocupa que queden 10 dies i de millora res. Igual o pitjor que el dia de l'Europa, i el més preocupant, la falta de ganes general i que no controlem una pilota en condicions! No sé, però no em dona bona pinta!
A aquestes alçades de l'any passat, la imatge no era pitjor que la d'aquest any.... i almenys lluitaven i corrien més!
Que es fotin les piles perque dolents no son -en teoria-.