Gràcies Mark
Ja era hora que algú digues les coses pel seu nom.
A mi també em consta que els inicis dels nostres mals estan aquest any a la pretemporada i en els que confeccionen l'equip. Martínez i Vílchez van fer el que van voler. Van pillar d'aquí i d'allà, pagant en molts casos més del que valien els jugadors al mercat i fins i tot van enganyar a Mora. El pobre Mora només es va equivocar creient-se a aquest parell i no abandonant quan va veure que la cosa no s'estava fent bé
Les mateixes mentides se les va empassar Larrosa i quan es va adonar els va fer fora. Normal, no?
Ara venen els que opinen, volen estar dintre, però no posen un duro. On estan els diners del Soteras, Arnella i companyia...
Menys parlar i més aportar.
I per últim, estic d'acord amb el tema Albert Tomàs. Ell no estava implicat aquesta temporada en el tema fitxatges. Tot i això, i valorant el que ha fet pel club si és que ha fet alguna cosa, jo no comptaria amb ell per la propera temporada. Gràcies i fins a una altra
Ànims als que encara estan dintre i, sobretot, molts sort per confeccionar el projecte de l'any que ve encara que sigui a 3ª
Com deia el nostre lema de la caminada:
A 1ª o a 3ª SOM EL SABADELL