Autor Tema: MANOLO FERNANDEZ A L'ARLEQUINAT  (Llegit 2268 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat yaico

• Aleví
  • Missatges: 46
MANOLO FERNANDEZ A L'ARLEQUINAT
« el: 27 de de 2006, 20:46:27 pm »
Avui a l'Arlequinat estará Manolo Fernández i en Genis.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: MANOLO FERNANDEZ A L'ARLEQUINAT
« Respondre #1 el: 28 de de 2006, 11:22:38 am »
Dos detalls. Diu el Manolo que un jugador ja li ha assegurat que l'any que ve no estara aqui encara que es mantingues la categoria i que evidentment amb el Manolo aquest jugara "poc" el que queda de temporada i diu el Genis que quan la directiva en una situacio com la nostra decideix fer viatgar a Alcoi al equip el mateix dia es perque ja te asumit el descens i el Manolo asentia. Si el futbol nomes fossin matematicas encara podriem tenir una minima esperança pero el futbol es molt mes que aixo, es un estat d'anim, una actitud, i l'actitud i estat d'anim d'aquests jugadors amb honroses excepcions son els de un equip derrotat.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #2 el: 28 de de 2006, 12:41:26 pm »
Dos detalls. Diu el Manolo que un jugador ja li ha assegurat que l'any que ve no estara aqui encara que es mantingues la categoria i que evidentment amb el Manolo aquest jugara "poc" el que queda de temporada i diu el Genis que quan la directiva en una situacio com la nostra decideix fer viatgar a Alcoi al equip el mateix dia es perque ja te asumit el descens i el Manolo asentia. Si el futbol nomes fossin matematicas encara podriem tenir una minima esperança pero el futbol es molt mes que aixo, es un estat d'anim, una actitud, i l'actitud i estat d'anim d'aquests jugadors amb honroses excepcions son els de un equip derrotat.

totalment d'acord veient ahir al manolo i al genis aixo esta mort i enterrat,les paraules del manolo clares i directes i com molt be dius quan el genis deia que aixo es fa perque ja donen l'equip per mort el manolo li donaba la rao,personalment no tenia esperançes de salvacio pero despres de lo d'ahir no crec ja que ni guanyem cap partit dels 9 que falten

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #3 el: 28 de de 2006, 14:00:55 pm »
pues como esto sea asi, y se vea descarado, y hagamos pena en los 9 partidos que quedan, sera para tomar medidas serias... com osiga esta panda de HDP al frente del club, yo no me hago socio
como vea que mi sabadell no lucha hasta el final quedando 9 ***** partidos yo no me hago socio
como vea al sabadell humillado, a falta de 9 partidos, 27 puntos y ya tiremos la toalla... pero esto que coño es?? somos el sabadell o somos un equipo de regional?
el sabadell con 14 años en primera, mas de 25 en segunda, una participacion en la copa de ferias,  2 finales de la copa del rey, va a tirar la toalla en segunda B, a falta de 27 puntos, cuando estamos a 7 de la salvacion i nos toca contra rivales directos??
como esto sea asi me van a oir, no  me van a oir, NOS VAN A OIR... como en el proximo partido en casa hagamos el ridiculo la pitada sera tan espectacular que tendran que irse, directivos y jugadores, al manicomnio
he dicho

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #4 el: 28 de de 2006, 14:11:27 pm »
es que akests jugadors no saben en el  equip que estan!! :Hecho_polvo: no saben ni el palmares ni la historia   que te el sabadell! :Hecho_polvo: ja us fare un power point  ;)"merceniaris" i aixi sabreu kin eikp eu enfosat jugdors (si arriveu a ser jugadors menys el tres k donan tot)  :ko

tan de bo el sabadell estigues ple de jugadors com el cañadas! :ok

1r o 3a SOM EL SABAELL!!
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #5 el: 28 de de 2006, 14:16:39 pm »
com fotem el ridicul en els partits que queden hem de fer una parcanta gegant, el ultim dia de partit, que els jugadors plorin, pro no pq baixem, si no que plorin de la vergonya que pasaran
en aquesta mateixa auriem de nombrar atots els que ens han estafat, i posar mercenaris, VEN GRAN, extreienti els que tots sabem:
ramon marti, cañadas, juanma, xavi muñoz, ivan hammouch, txiki, y pocs mes...

Desconnectat arlekin

• Aleví
  • Missatges: 94
« Respondre #6 el: 28 de de 2006, 14:37:15 pm »
Jo em quedo amb la part positiva: el Manolo va dir que  qui no estés involucrat, no jugaria més, i això sí que ha de fer que espabilin, perquè ningú voldrà que faltant tan poquets partits i jugant-se anar a un altre equip a final de temporada, ningú voldrà quedar marcat per haver estar descartat els darrers partits per poc rendiment o poca implicació. Ho veig una cosa intel·ligent i coherent.

Va dir que un jugador sí que va manifestar que marxaria a final de temporada passés el que passés i que ja no jugarà més (crec que es referia a Sergio Iglesias ? ) i també va dir que aquesta setmana era la important, perquè parlaria un per un amb tots els integrants de la plantilla i el que no estès involucrat 100%, doncs tampoc jugaria. Collonut ho veig aixó, s'hauria d'haver fet abans i el Manolo demostra tenir els collons suficients per fer-ho.

També va dir que l'equip del proper partit serà molt i molt diferent, que hi haurà moltes cares noves a l'equip, que ell va posar els 11 que millor li semblava que rendirien però que després del partit ho té molt clar. Que a la primera part es van tocar els ous quan ell pensava que durant els 90 minuts jugarien amb la implicació dels 20 primers minuts de la segona part.

Jo hi confio, i dic des d'aquí que ENS SALVAREM si el manolo compleix el que va dir ahir i no es "raja".

Lo del tema de desplaçar-se el mateix diumenge, em sembla surrealista, és com si la Directiva pensés: "si baixarem igual, perque ens hem de gastar calers en hotels" en comptes de pensar: "és un partit important, quan més descansats estiguin els jugadors, més possibilitats de guanyar".

Sense comentaris.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 28 de de 2006, 16:02:14 pm »

totalment d'acord veient ahir al manolo i al genis aixo esta mort i enterrat,les paraules del manolo clares i directes i com molt be dius quan el genis deia que aixo es fa perque ja donen l'equip per mort el manolo li donaba la rao,personalment no tenia esperançes de salvacio pero despres de lo d'ahir no crec ja que ni guanyem cap partit dels 9 que falten

Amic dagar, la directiva fa setmanes que dona per material el descens... per això insistia jo aqui al forum en dir que quina peneta em feia escoltar el Larrosa per la radio... a falta de 11 i 12 jornades... ja s'ho prenia com tot fet i venut... i fins i tot feia broma i reia amb la possibilitat de la salvacio...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 28 de de 2006, 16:20:59 pm »
Jo em quedo amb la part positiva: el Manolo va dir que  qui no estés involucrat, no jugaria més, i això sí que ha de fer que espabilin, perquè ningú voldrà que faltant tan poquets partits i jugant-se anar a un altre equip a final de temporada, ningú voldrà quedar marcat per haver estar descartat els darrers partits per poc rendiment o poca implicació. Ho veig una cosa intel·ligent i coherent.

Va dir que un jugador sí que va manifestar que marxaria a final de temporada passés el que passés i que ja no jugarà més (crec que es referia a Sergio Iglesias ? ) i també va dir que aquesta setmana era la important, perquè parlaria un per un amb tots els integrants de la plantilla i el que no estès involucrat 100%, doncs tampoc jugaria. Collonut ho veig aixó, s'hauria d'haver fet abans i el Manolo demostra tenir els collons suficients per fer-ho.

També va dir que l'equip del proper partit serà molt i molt diferent, que hi haurà moltes cares noves a l'equip, que ell va posar els 11 que millor li semblava que rendirien però que després del partit ho té molt clar. Que a la primera part es van tocar els ous quan ell pensava que durant els 90 minuts jugarien amb la implicació dels 20 primers minuts de la segona part.

Jo hi confio, i dic des d'aquí que ENS SALVAREM si el manolo compleix el que va dir ahir i no es "raja".

Lo del tema de desplaçar-se el mateix diumenge, em sembla surrealista, és com si la Directiva pensés: "si baixarem igual, perque ens hem de gastar calers en hotels" en comptes de pensar: "és un partit important, quan més descansats estiguin els jugadors, més possibilitats de guanyar".

Sense comentaris.

Company, si això és cert, jugarem el que resta de temporada amb cinc o sis jugadors cada partit. :ko
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #9 el: 28 de de 2006, 18:35:15 pm »
Pero como se puede ser tan poco profesional! Cobrando lo k cobran los muy HDP, esk es tanta la impotencia de ver lo k esta pasando :veryangry: Cuando acabe la temporada los kiero bien lejos los muy cerdos, solo se salvan unos pocos. Y k no lo den todo en el campo lo k resta de temporada, se van a enterar de kien se estan riendo, pk callados no nos vamos a kedar, k estais haciendo el mayor desastre de toda la historia del sabadell. INDIGNANTE
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #10 el: 28 de de 2006, 20:17:46 pm »
Lo que no puedo llegar a comprender del SR.Manolo es que si tanto quiere a este Sabadell,como puede tapar los nombres de esos impresentables.
Sr. Manolo si usted por estar en la posicion que esta tiene acceso a esa informacion y le duele lo mismo que a nosotros vernos en la situacion que estamos,por favor diganos los nombres de esos personajes y mandelos a la grada,pero no a la de tribuna , al fondo sur o la general que ya nos ocuparemos nosotros de explicarles como se corre y se suda una camiseta.
Jamas,repito jamas, he visto un grupo de personas que viendo a 2000 personas sufriendo de verdad no se dejen el alma en el campo.Tengo una pena tan grande de ver al club de mis amores en los diarios que si han sido capaces de poner en duda que se van a dejar la piel en 9 partidos que quedan,no se merecen vivir.
Yo llevare la pena unos dias hasta que me anime para la proxima temporada pero recordar MERCENARIOS esto:
Vosotros estareis toda la vida AVERGONZADOS de lo que haveis hecho y se quedara grabado en la memoria de 2000 personas que JAMAS OS PERDONARAN.
VOSOTROS NO SOIS EL SABADELL Y LO TRISTE ES QUE JAMAS SABREIS LO QUE SIGNIFICA.
Millor Seguidor

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #11 el: 29 de de 2006, 00:02:26 am »
Jo no em cansaré de dir que aquest poques vergonyes que han pssat del nostre club i els nostres sentiments els hi hem d´amargar la carrera, no mereixen ni jugar a 3ª. Caldrà seguir les ofertes que tenen i bombardejar de missatges als clubs de destí per saber les perles que pretenen fitxar, no és res més que la llei de qui la fa la paga, i d´aquesta colla de malparits no se´ls ha de perdonar ni oblidar.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #12 el: 29 de de 2006, 01:19:47 am »
Toni23 estoy de acuerdo contigo, eso mismo lo puse en otro mensaje, y es para hacerlo todos, cuando se publique que tal equipo quiere o va a fichar a tal jugador, inundar la web de ese equipo diciendoles las virtudes de estos jugadores HDP.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #13 el: 29 de de 2006, 21:16:53 pm »
Jo encara no perdo l'esperança, digueume il.lús, i m'agradaria somniar, metre les matemàtiques acompanyin, però sé que el C.E. Sabadell no és un club qualsevol, i que si malhauradament acabem baixant, no vull ni imaginar-me la última jornada a la NCA contra el Llevant B, defet, només cal veure com està l'ambient pel Forum, per lo que des d'aquí, m'agradaria fer un crida a la plantilla i cos tècnic del primer equip demanant un últim esforç, ja que penso que ens podriem estalviar moltes coses si senzillament, fem les coses be durant els propers 9 partits  :yes:

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #14 el: 29 de de 2006, 22:08:19 pm »
Com realment aquesta panda de malparits (excluent els 4 o 5 que tots sabem) no es deixin l'ànima en cada partit jo, i que consti que no ho he fet mai en tots els anys que porto de soci, els espero a la porta de tribuna així que es vagin preparant los NAZIONALES, perquè em sembla que més d'un ja pensa com jo.

Amb el sentiment d'uns colors no si juga i això per la meva part els hi deixarè bastant clar!

VISCA EL C.E. SABADELL!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #15 el: 29 de de 2006, 22:37:50 pm »
Com realment aquesta panda de malparits (excluent els 4 o 5 que tots sabem) no es deixin l'ànima en cada partit jo, i que consti que no ho he fet mai en tots els anys que porto de soci, els espero a la porta de tribuna així que es vagin preparant los NAZIONALES, perquè em sembla que més d'un ja pensa com jo.

Amb el sentiment d'uns colors no si juga i això per la meva part els hi deixarè bastant clar!

VISCA EL C.E. SABADELL!

en plan conya jo ja he dit que el dia que sigui el descens matematic aquella nit servidor....dormira al cuartelillo