Autor Tema: "JA SOM A TERCERA"  (Llegit 6131 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
"JA SOM A TERCERA"
« el: 26 de de 2006, 19:06:59 pm »
 :**** i qui cregui,que encara evitarem el descens es que esta borratxo.(GRACIES JUGADORS,GRACIES DIRECTIVA,GRACIES AJUNTAMENT PER PORTAR-NOS A TERCERA)quina vergonya,nomes faltaria que pujes el terrassa a 2ª A.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
Re: "JA SOM A TERCERA"
« Respondre #1 el: 26 de de 2006, 19:16:40 pm »
aixi m´agrada ! en els moments dificils tots amb el sabadell.

Desconnectat rhfran

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 19
« Respondre #2 el: 26 de de 2006, 19:26:11 pm »
avera jo continuare anant a l'estadi pero es una vergonya!!!!  :**** :**** :**** :**** al pincipi deien que farien un equip per anar a 2a despres foten fora 4 entrenadors i ens comdenen a 3a, k no es l'equip qui perd, es l'aficio!!!!! als jugadors xmi k els hi doan = baixar y si no el segon gol del hospi es fixarse com defenien  :****

apa doncs a 12 punts del hospi

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #3 el: 26 de de 2006, 19:28:43 pm »

Les coses s'han de dir clares, tenim 22 punts, a 7 punts de la salvacio del descens directe, ja no se quants partits portem sense guanyar, algu pot dir k si guanyem tots els partits ens salvarem, pero no ho em fet fins ara, jo començaria a mirar pel futur, i a planificar la proxima temporada, en que la directiva ja esta treballant fa temps, ojala ens salvem, pero la tercera ens crida i sembla que "nosaltres" ens em enamorat d'ella, aixi que si algu creu en algun deu, que resi per que ens salvem.

P.D. El partit d'avui em regalat 2 gols es inadmisible.

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #4 el: 26 de de 2006, 19:31:53 pm »
si, es inadmisible, pero ara per ara, aquesta es la situacio i em d´estar amb l´equip fins que hi hagi esperança... tot i que clar esta,  cada escu te las seva manera de veure les coses i jo ho respecto.
La meva opinio es que fins que hi hagi esperança... s´ha de animar l´equip.

Desconnectat rhfran

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 19
« Respondre #5 el: 26 de de 2006, 19:32:45 pm »
tambe si els animem k s'animin ostres.... k sembla mentida fiquen sempre els gols kuan tot l'estadi esta semicallat....

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #6 el: 26 de de 2006, 19:40:56 pm »
jo el que vull dir, es que no s´aconseguira res fotenlis canya ara... jo penso que fins que hi hagi´esperança els hi hem de donar força, força i ganes per continuar lluitant.. be.. per que lluitin una mica. Tots sabem que amb ganes i potser una micona de sort, podem sortrnos d´aquesta.
Unio es el que fa falta.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #7 el: 26 de de 2006, 19:48:59 pm »
Se dice que la esperanza es lo último que se pierde, pues creo que en este caso ésta ya no existe y ¿por qué? Porque quienes tiene que sacar esto no se lo creen, no tienen espíritu de superación  hoy por ejemplo donde nos estamos jugando la categoría nuestros jugadores salen al campo dormidos, no se encuentran en el campo y antes del  minuto 2 ya vamos perdiendo 0-1 y pienso, que preparación han tenido?, con que concentración han salido?, pero se han enterado de lo que nos estamos jugando?, entre los jugadores hay dos o tres  que se les ve que sienten los colores y que están hundidos como los socios y simpatizantes, al resto les da todo igual, piensan que esta situación no va con ellos, este equipo bajará y yo a otro equipo iré a jugar.
            Es triste lo que oigo a través de RS, no es agradable oír la bronca que los socios y simpatizantes que están al lado del equipo siempre, le echan a estos jugadores que les importa lo más mínimo el futuro de la entidad, a los directivos y al gerente, no por estos sino por los mismos socios que no se merecen que estos jugadores los traten de esta forma, en fin con casi toda seguridad el próximo año estaremos en 3º división, esperemos que los dirigentes sepan formar un buen grupo que nos devuelva a esta categoría lo más rápido posible, el SABADELL no se merece estar en esta situación. :ko :****
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #8 el: 26 de de 2006, 19:54:05 pm »
Matemàticamnet encara no hi som, però que hi tenim 1 peu i 3/4 de l'altre sí. Somniar és gratis. I donat que aquest any no puc ni disfrutar del joc, ni de l'emoció dels resultats, ni res de res, almenys suposo que encara tinc dret a somniar mentres les matemàtiques acompanyin.

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #9 el: 26 de de 2006, 20:01:37 pm »
bonet posava 5 defenses?ara ho entenc...amb 4 defenses baya destrossa kem fotut,amb 5 weno,un 2-1 o 2-0 o axi,mes de 2 no s'acostumaba a que ens fotessin,aviam si posant tots els 10 jugadors a la línia de l'aria no ens en foten cap,ara que hi penso,es millor aquest entrenador k no men recordo com es diu,jose nosekuanto em sembla,o el bonet?xk tan criticar el bonet pero mira aquest tu,krek k encara pitjor :ko

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #10 el: 26 de de 2006, 20:06:14 pm »
bonet posava 5 defenses?ara ho entenc...amb 4 defenses baya destrossa kem fotut,amb 5 weno,un 2-1 o 2-0 o axi,mes de 2 no s'acostumaba a que ens fotessin,aviam si posant tots els 10 jugadors a la línia de l'aria no ens en foten cap,ara que hi penso,es millor aquest entrenador k no men recordo com es diu,jose nosekuanto em sembla,o el bonet?xk tan criticar el bonet pero mira aquest tu,krek k encara pitjor :ko

Ja no es kuestio d'entrenadors, fixat en lo k tenim cada diumenge sobre el camp, som dolents i punto.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 206
« Respondre #11 el: 26 de de 2006, 20:06:52 pm »
quiza teneis razon pero seguimos estando a 7 puntos del play off descenso por cierto al principio de la liga os reiais de mi pork ya predije lo k iba a suceder y por desgracia me he equivocado porke lo tenemos claro y nos vamos directos a tercera

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #12 el: 26 de de 2006, 20:26:15 pm »
Gramanet i Badalona triomfen amb gent d'aqui, l'Hospi solventa els seus problemas amb gent procedent del Banyoles, Mataro, ex-arlequinats com el Sergio Moran, Quique Carcel, Carrillo o Manel, Amantegui i Julia Garcia al Badalona, un munt de jugadors i el mister de la Grama afincats a Sabadell, els seus equips B militant entre tercera i primera catalana, i on es el nostre equip B i els nostres juvenils? Feia falta portar gent de Soria, Jaen, Extremadura per una pila d'euros per que ens fotin a tercera quan tenim a casa els que estan triomfant? aixo sense contar la desestabilitzacio que les constants mogudes de despatxos desde que va esclatar el tema Vilchez-Martinez, continuant amb l'affaire Montes i seguint amb l'assumpte Nandi han tingut de viures al vestidor que per si l'equip no anava prou malament hauran acabat de calmar a la plantilla, una plantilla que no s'ha sapigut retocar adecuadament al mercat d'ivern perque segons sembla a mitja temporada ja s'habien esgotat els euros. Tot plegat no es mes que la trista i vergonyosa cirereta de un pastis que ja fa massa anys que s'esta cuent o d'una poma que s'ha deixat podrir poc a poc.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #13 el: 26 de de 2006, 20:30:34 pm »
A veure, creieu que si els jugadors no saben controlar una pilota o fer un pase en condicions mereixem salvar-nos???  :****
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #14 el: 26 de de 2006, 20:38:39 pm »
el próximo año estaremos en 3º división, esperemos que los dirigentes sepan formar un buen grupo que nos devuelva a esta categoría lo más rápido posible, el SABADELL no se merece estar en esta situación. :ko :****

El sabadell sí que mereix estar en aquesta situació; els qui no mereixeu estar-hi sou vosaltres  (la afició). Per cert, el gol sabadellenc ha sigut de jugada, al menys?
Egarenc de naixement, per servir-lo...

ferni20

• Visitant
« Respondre #15 el: 26 de de 2006, 20:41:41 pm »
el próximo año estaremos en 3º división, esperemos que los dirigentes sepan formar un buen grupo que nos devuelva a esta categoría lo más rápido posible, el SABADELL no se merece estar en esta situación. :ko :****

El sabadell sí que mereix estar en aquesta situació; els qui no mereixeu estar-hi sou vosaltres  (la afició). Per cert, el gol sabadellenc ha sigut de jugada, al menys?

oi tant q ens mereixem estar aixi, és q baixarem a Tercera en vintena posició i sense guanyar cap més partit, jo o sento molt pero ara si q ja e perdut tota l'esperança i com a consecuent no tornaré al camp fins a la proxima temporada q ja serà a Tercera... jugadors mercenaris!! directiva nefasta!! projecte esportiu patètic!! etc etc etc..

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #16 el: 26 de de 2006, 20:54:21 pm »
No ens oblidem de qui a posat aquesta directiva al front del club. Quines mesures a pres la fundacio de l'esport (la propietaria del club i la que ha colocat aquest consell al capdevant)  a la vista del desastre que s'ens venia al damunt? Encara es hora de que es pronuncii al respecte. No oblidem que la junta d'accionistes per remodelar el consell es va convocar a proposta del consell i no per iniciativa de la fundacio que ha vist com aquest consell navegaba i no ha fet res per remediar-ho. Totes les reunions de les que jo tinc coneixement com la dels ex-presidents per exemple s'han produit per iniciativa d'altres. No conec a hores d'ara que la fundacio (propietaria del club) hagi mogut un sol dit per iniciativa propia per posar remei al tema. S'ha limitat a contemplar com tot se n'anava a pastar sense fer res. Si ells com a propietaris no fan res qui ho ha de fer?

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #17 el: 26 de de 2006, 21:18:46 pm »
ERG, el SABADELL te repito no se merece estar donde está, otra cosa es que muchos de los jugadores que tenemos no respeten a la Entidad y estén solamente para cobrar, llevando al equipo a la 3ª, saben que el año que viene estarán en otro equipo, en realidad les importa una m….. ésta situación, es una lástima pero es así: UN SALUDO
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #18 el: 26 de de 2006, 22:27:14 pm »
Som de tercera. Em va quedar clar el dia de Villajoiosa, però l'única petitísima escletxa que quedaba era avui. I amb el que ha passat doncs.... ja som de 3a  :no:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #19 el: 26 de de 2006, 23:12:22 pm »

els seguidors estarem a les dures i madures,pero els mercenaris i inutils de la junta estaran tambe a tercera?