Autor Tema: PROMESAS  (Llegit 7399 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: PROMESAS
« Respondre #20 el: 04 de Abril de 2006, 09:44:59 am »
Todos a montserrat a patica a darle las gracias a la moreneta si esk nos salvamos xD

Passant primer per la Salut, que és la patrona de Sabadell, no :icon_question:... i falta ens farà tenir-la (salut) per fer aquella pujadeta. :Paletas:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #21 el: 04 de Abril de 2006, 10:42:30 am »
Todos a montserrat a patica a darle las gracias a la moreneta si esk nos salvamos xD

Passant primer per la Salut, que és la patrona de Sabadell, no :icon_question:... i falta ens farà tenir-la (salut) per fer aquella pujadeta. :Paletas:

Estic amb tu Manel anar a peu desde la NCA fins a la Salut (patrona de Sabadell)

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #22 el: 04 de Abril de 2006, 11:07:47 am »
Jo proposo primer a Sant Salvador, després a la Salut, i acte seguit, a Montserrat. :Paletas:

Desconnectat arlekin

• Aleví
  • Missatges: 94
« Respondre #23 el: 04 de Abril de 2006, 11:14:55 am »
Jo proposo només anar de la Nova Creu Alta a la Salut com a fi de trajecte, i allà fer una trobada arlekinada amb barbacoa i festa gran que duri la resta del dia.

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #24 el: 04 de Abril de 2006, 11:18:08 am »
A aquesta ultima m´hi apunto i que vinguessin tots els arlequinats de cor (inclosos jugadors i directius que realment si considerin) i fer un gran dinar de germanor per celebrar la salvació del nostre club.  :ok

:beer2 :beer2

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #25 el: 04 de Abril de 2006, 11:22:05 am »
pero que NADIE SI SI NADIE INVITE AL ¡¡¡¡¡¡¡CULPABLE¡¡¡¡ que este es capaz de ir a salir a por la fotico pero seria mejor ir a Montserrat porque se encuentra fuera de su jurispundencia usease de su territorio
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #26 el: 04 de Abril de 2006, 11:45:08 am »
Jo proposo només anar de la Nova Creu Alta a la Salut com a fi de trajecte, i allà fer una trobada arlekinada amb barbacoa i festa gran que duri la resta del dia.

La meva idea era aquesta anar caminant desde la NCA fins a la salut i alla fer una barbacoa una gran trobada arlekinada(però primer hem de guanyar tots els partits)

Jo dic que farem la promocio  :ejem

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #27 el: 04 de Abril de 2006, 13:23:47 pm »

La meva idea era aquesta anar caminant desde la NCA fins a la salut i alla fer una barbacoa una gran trobada arlekinada(però primer hem de guanyar tots els partits)

Jo dic que farem la promocio  :ejem

Aquesta idea és simplement GENIAL :icon_exclaim:

En prenc bona nota i comencem a buscar 'patrocinadors' perquè ens surti de gratis (o quasi :tongue3:) la teca. :Paletas:

:bandera :scut :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :scut :bandera
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #28 el: 04 de Abril de 2006, 13:27:35 pm »
la pujada a la salut es bastant durilla però si ens salvem tots tindrem forçes. I si hi ha teca ja no et dic. Però no ens precipitem que la salvació encara està super-difícil. Només hem guanyat un partit. Si ens salvem ja farem el que sigui però de moment millor que no ens embalem que només hem guanyat una batalla. Ara el principal és omplir la Nova Creu Alta i guanyar diumenge sigui com sigui

Desconnectat Baltasar

• Aleví
  • Missatges: 53
« Respondre #29 el: 05 de Abril de 2006, 00:46:18 am »
Yo sigo con las velas a Santa Rita , que por el momento me dan resultado, ANIMOS A TODOS, ................... .....   VISCA EL SABADELL

CONCOR

• Visitant
« Respondre #30 el: 05 de Abril de 2006, 05:29:09 am »
Jo també prometo una pujada a Montserrat i a la Salut caminant... i penjar i passejar bandera i samarreta del Sabadell per Murcia

Nano, la teva la podem fer junts.

Prometo quedar amb el Fum fum fum, anar a Sabadell, pujar la salut ( esque amb el viatje a Sabadell i 6 hores de cotxe ens podem estalviar la pujada a Montserrat, no creus ? ) i passetjar la samarreta i bandera de Sabadell i a mes a mes la de Catalunya a Murcia. Mira que no ens tenen tirria en aqui....

Fum... com ho veus ? et queda molt lluny Santomera ?

Una abraçada a tots.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #31 el: 05 de Abril de 2006, 12:21:37 pm »
Jo també prometo una pujada a Montserrat i a la Salut caminant... i penjar i passejar bandera i samarreta del Sabadell per Murcia

Nano, la teva la podem fer junts.

Prometo quedar amb el Fum fum fum, anar a Sabadell, pujar la salut ( esque amb el viatje a Sabadell i 6 hores de cotxe ens podem estalviar la pujada a Montserrat, no creus ? ) i passetjar la samarreta i bandera de Sabadell i a mes a mes la de Catalunya a Murcia. Mira que no ens tenen tirria en aqui....

Fum... com ho veus ? et queda molt lluny Santomera ?

Una abraçada a tots.

Jo estic a la capi... pero quan ens salvem ja ens farem escoltar ja... I ja farem una peregrinació Murcia-Montserrat a peu si fa falta!!!

Desconnectat pocho

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #32 el: 05 de Abril de 2006, 13:24:50 pm »
YO TAMBIEN PIENSO QUE NOS SALVAREMOS
 :clap

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #33 el: 17 de Abril de 2006, 16:03:06 pm »
Recordatorio las teneis que cumplir!!!!...con lo negro que lo veiais hace unas semanas algunos se han soltao y nos vamos a reir a final de temporada,ya no lo veo tan improbable...... :yes:
Millor Seguidor

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #34 el: 17 de Abril de 2006, 16:55:37 pm »
a mi me an entrao con el nick i an puesto de no seque subo a montserrat  :o

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #35 el: 17 de Abril de 2006, 17:41:47 pm »
a mi me an entrao con el nick i an puesto de no seque subo a montserrat  :o

sera eso jajajaja Ahora a cumplir las promesas como nos salvemos! Yo tambien me veo subiendo montserrat ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #36 el: 17 de Abril de 2006, 17:43:38 pm »
Sí sí, y a mutio y a mi alguien nos deberá algo tb como nos salvemos   :laugh: Pero bueno, hasta q no estemos salvados matemáticamente prefiero no hablar de promesas  :laugh:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #37 el: 17 de Abril de 2006, 18:07:07 pm »
Sí sí, y a mutio y a mi alguien nos deberá algo tb como nos salvemos   :laugh: Pero bueno, hasta q no estemos salvados matemáticamente prefiero no hablar de promesas  :laugh:

doncs si jejejeje  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #38 el: 17 de Abril de 2006, 18:17:03 pm »
La idea d'anar a la salut i fer una butifarrada popular es molt bona!! :clap Jo m'hi apunto a akesta! :yes: Pro si ve el culpable el podriem tirar daltabaix el pont de la salut >:D ;D
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #39 el: 17 de Abril de 2006, 18:35:25 pm »
YO HAGO PUBLICO QUE SI NOS SALVAMOS ME LA CHUPO ENTERA

Hostias............ ara veient això.............. no sé si vull k ens salvem  :Paletas:
y durante un mes entero jajajajajaja, sort que va especificar sino...