Així que tampoc compta pel descens, l' Osca.
Situació ACTUAL:
46: PERALTA
45: ESPANYOL B
45: GRAMANET
- - - - - - - - - - - -
44: OSASUNA B
- - - - - - - - - - - -
43: SABADELL
42: GIRONA
Els partits de la jornada 38:
Primer de tot, comentar que tenen places de copa del rei els sis primers equips classificats, exceptuant els "b". Suposo que els equips deuen donar primes ja que es una bona manera de fer caixa, segons qui toqui. Per tant, trobem que Zaragoza B i Castelló es juguen plaça per optar a l'ascens. Per la participació a la copa del rei Vil·lajoiossa, Badalona, Alcoyano -ara ocupant posició- i Figueres, Osca i Benidorm - a nomès un punt - no hauríen de dormir-se, ja que també se la juguen. Donc...
Alcoyano - Gramanet 1
L' Alcoià voldrà conseguir plaça i si perd, té nomès tres equips a un punt que li podríen pendre la plaça. Cap dels dos no s'hi juga res, per tant. A l'anada, 3 a 2 pels de Sta. Coloma. Jo aposto per un 1 o X, descartant sobretot un 2.
Girona - Espanyol B X
Aqui la mort hi serà present. A l'anada 5 a 1 per l' Espanyol B, cosa que complica bastant la igualació del goal-average. Al Girona nomès li val la victòria i esperar un miracle. A l' Espanyol B un empat li pot ser molt valuós. Es el resultat més difícil d'encertar de la temporada, però jo posaré una X.
Osasuna B - Huesca 1
No tot seran flors i violes pel Osasuna B, ja que l' Osca es troba a nomès un puntet de plaça de Copa del Rei i buscarà la victòria a tota costa i uns resultats positius. L' Osasuna B ha de puntuar, ja que saben que si no es així segurament algú els podria passar i això seria letal. Primera volta empat a zero. Per mi, un 1.
SABADELL - Peralta 1
Primera volta vàrem empatar a un gol. Qui no se'n recorda de Mataró ? La setmana vinent la Creu Alta serà una olla a pressió i en ella s'hauríen d'assolir els tres puntets. Un altre partit com el del Girona, a vida o mort. Aposta meva, un 1.
Així ens trobaríem que...
47: OSASUNA B
46: ESPANYOL B
46: SABADELL
- - - - - - - - - - - -
46: PERALTA
- - - - - - - - - - - -
45: GRAMANET
43: GIRONA
Aqui teniu la meva sol·lució !!