Els que volen no poden, i els que poden no volen, tinc ja 20 anys i segueixo el Sabadell desde els 10 anys, i sincerament, em tinc la sensacio ara per ara d'aki a una altre decada veure el sabadell a 2ªB o 3ª, la gent parla molt pero a la hora de la veritat res.
Akesta directiva ha fer el que podira i ha posat els calers, els hi han fotut molts gols a la hora de fitxar els representants, han comes errades molt greus, l'han cagat a l'hora de les entrades populars. Pero han pagat cada mes els jugadors, i aquets no han fet res, han vingut a xupar de la directiva, i si que hi han jugadors que senten els colors, pero saben que ja som de 3ª, i entre aquets i la directiva que ja fa semanes que es veu a 3ª i apreta el cinturo tot el que pot i mes, com per exemple els desplaçaments el mateix dia del partit, el nostre club esta condenat a 3ª.
L'any que ve espero que canvi la situacio i que l'ajuntament parli clar, i digui el que pensa, ja que es amo del club, i els socis tenen dret a saber el que te pensat fer amb l'ekip, i si no posa ni un sol euro al carre, que la situacio actual no s'aguanta per cap lloc.