Autor Tema: Possats a dir tonteries...  (Llegit 1196 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

CONCOR

• Visitant
Possats a dir tonteries...
« el: 02 de Abril de 2006, 05:19:29 am »
... i no vull dir que en digueu, ni molt menys, el que l'anire a dir sere jo.

Ja fa temps que em faig una pregunta i es la dels sous/fitxatjes per objectius.

A moltes empresses el treballadors cobren un incentiu cada x temps pels beneficis que l'empresa en te.  A un treballador se li pot restar sou del mes per falta de puntualitat ( en donc fe ) o si el treballador es un g*s se li diu " nano, al carrer" o "tu no saps fer la feina per la que et vaig contractar i pels teus coneixements actuals et baixo el sou, o tens una altra categoria ".

A les feines, mai es contracta a un tio per uns mil.lions a part del sou mensual.

El futbol es un cas molt extrany, a un tio se li diu que per venir cobrara X mil.lions i a part el sou, i aixo va a misa.

Pero, si un o mes jugadors passan de tot ( cas reial madrid o sabadell ), els gols no arriben ( cas sabadell ), la gent no va a l'estadi per falta d'entusiasme ( cas sabadell ) i molts exemples mes que es poden donar a partir de la ganduleria dels treballadors... el club a de pagar.

A de pagar, pero si es baixa de categoria hi han mes circunstancies deribades que tots hi sabem... pero els jugadors han cobrat.

En fi, que em faix la titola una serp.

La meva tonteria a dir es:

Perque al futbol no es paga per objectius ?

Bueno, com l'estadi nostre la propera temporada estara mooooolt buit, jo faig la proposta de fitxar a aquesta xabalota... igual no marca gols, pero segur que un altre gallo cantara.

Perdo per dir tonteries.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Possats a dir tonteries...
« Respondre #1 el: 02 de Abril de 2006, 18:58:43 pm »
Jo sempre he pensat que un sou normalet i uns incentius alts, ajuden a rendir a un jugador. Per aquest any, no, però per a l'any que bé...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 02 de Abril de 2006, 20:18:17 pm »
Home hi ha clubs que paguen per objectius però està clar que un jugador no fitxarà per un club el qual vagi a posar-li una clausula que permeti que unilateralment pugui baixar-li el sou. En altres feines es pot fer pq sincerament, la gent no es pot permetre el luxe d'anar canviant d'empresa cada any segons li paguin més o menys ;)

Desconnectat Baltasar

• Aleví
  • Missatges: 53
« Respondre #3 el: 02 de Abril de 2006, 23:24:15 pm »
Hola, jo crec que si,  que el futbol també es cobra per objectius, per gols marcats, per partits jugats, per  pojar  o mentindre la categoria(  aixo no els equips grans esclar), etc. pero sempre que el que fitxa sapiga de numeros i de futbol si el que fitxa va agrandat  i compte amb els calers dels altres   dons llavors es .posible que no es fasi d´aquesta manera ., VISCA EL SABADELL

CONCOR

• Visitant
« Respondre #4 el: 03 de Abril de 2006, 06:00:15 am »
Ja fa anys, el Guti ( Reial Madrid ) va cobrar per incentius, i aquell any, misteriosament es va sortir i va fer una " pedazo" temporada.... ho recordeu ?