... i no vull dir que en digueu, ni molt menys, el que l'anire a dir sere jo.
Ja fa temps que em faig una pregunta i es la dels sous/fitxatjes per objectius.
A moltes empresses el treballadors cobren un incentiu cada x temps pels beneficis que l'empresa en te. A un treballador se li pot restar sou del mes per falta de puntualitat ( en donc fe ) o si el treballador es un g*s se li diu " nano, al carrer" o "tu no saps fer la feina per la que et vaig contractar i pels teus coneixements actuals et baixo el sou, o tens una altra categoria ".
A les feines, mai es contracta a un tio per uns mil.lions a part del sou mensual.
El futbol es un cas molt extrany, a un tio se li diu que per venir cobrara X mil.lions i a part el sou, i aixo va a misa.
Pero, si un o mes jugadors passan de tot ( cas reial madrid o sabadell ), els gols no arriben ( cas sabadell ), la gent no va a l'estadi per falta d'entusiasme ( cas sabadell ) i molts exemples mes que es poden donar a partir de la ganduleria dels treballadors... el club a de pagar.
A de pagar, pero si es baixa de categoria hi han mes circunstancies deribades que tots hi sabem... pero els jugadors han cobrat.
En fi, que em faix la titola una serp.
La meva tonteria a dir es:
Perque al futbol no es paga per objectius ?
Bueno, com l'estadi nostre la propera temporada estara mooooolt buit, jo faig la proposta de fitxar a aquesta xabalota... igual no marca gols, pero segur que un altre gallo cantara.
Perdo per dir tonteries.