Al cardiòleg. Tinc vint-i-cinc anys però al pas que vaig aviat hauré de demanar visita al cardiòleg, el meu cor no pot aguantar partits com el d´ahir. I lo més fotut de tot és que el que ens queda, encara pot ser molt pitjor. Si ahir no la vaig palmar poc em va faltar. Quin patir!!!!!!!!!!!!!!!! Ara bé, l´alegria que ahir me´n vaig emportar no es paga amb calers.
Al César lo que es del César. Ahir els jugadors es van buidar, ho an donar tot, van fer un partit seriós, molt seriós i jugadors que semblaven "morts i enterrats", com Peque, Iván Díaz, Pablo Sanz o el propi Urko, ho van brodar. Espero que s´hagin adonat d´una vegada i per totes que amb pebrots, ganes i orgull a Segona B, es podern treure moltíssims punts. Ahir es va suar la samarreta, ahir ens van fer sentir orgullosos d´ells. Tothom ens donava per morts i .... Aquí estem, vius, ben vius, amb una afició entregada a aquests colors i amb unes ganes bojes de que arribi diumenge.
Capítol a part, per enèssima vegada, mereix Cañadas. Coix, mig mort per les moltíssimes entrades que va rebre, encara va fer una última carrera per buscar una pilota en atac i mirar d´encarar el porter. Donaria calers, de veritat, perquè en algún partit a casa, Manolo Fernández el pogués canviar a falta de cinc o deu minuts pel final. No ho dubteu, jo seria le primer en posar-me de peu i aplaudir a rabiar a aquest enorme professional del futbol. Mereix un reconeixement.
I sobre el partit de diumenge, doncs el que el 99% de vosaltres ja heu dit. Entrades a preus populars. Jo no es pot esperar més, ni un sol dia més. A les grades hi ha d´haver gent, molta gent, xivarri i molt de color. MAI ens ha fallat, i crec que diumenge tenim una final de Champions League, ni més ni menys. Espero que la Verge de la Salut il.lumini al consell d´administració i d´una vegada per totes, aquest partit s´obri a TOTA la ciutat. A mi se me´n fot ja el que vaig pagar a l´estiu pel meu carnet de tribuna, jo només vull una cosa: tenir problemes per aparcar el diumenge, veure molt d´ambient als voltants de l´estadi, veure moltes samarretes, globos, banderes, bombos, vull veure un estadi volcat amb l´equip, és a dir, el que és el mateix, vull veure al Sabadell salvat dels descens.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!