Autor Tema: FLIPO!  (Llegit 568 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
FLIPO!
« el: 02 de Abril de 2006, 21:03:04 pm »
Avui senyors, estic flipant, com tots vosaltres es clar!, qui ho havia de dir que al 89' Ivan Diaz amb un gol de canyo fes callar a tots els ******** d'Alcoi que havien anat a veure com el seu equip ens en fotia 5, doncs no lo previsible, el mes comu, sorti escaldats d'Alcoi no ha passat, ens emportem 3 punts d'OR, pero senyors aixo es un petit pas, estem a 4 punts, i no hi ha marge d'error, tenim partits directes, Logronyes, Reus, Saragossa i no podem fallar, vinga va...directiva!!! ara es hora de l'entrada a 1€ o guardioles el que sigui, diumenge la NCA A PETAR!
SOM EL SABADELL

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: FLIPO!
« Respondre #1 el: 02 de Abril de 2006, 21:40:34 pm »
He estat veient el partit per la tele i la veritat k avui no teniem res a favor per guanyar els 3 punts, el camp presentava una gran entrada i la gent no parava de presionar al arbitre, k per cert, collons els seus k ha expulsat a un jugador local, un altre no ho hagues fet fiju. Les coses com son, hem arribat 1 o 2 cops nomes a la segona part, pero em sapigut materialitzar la unica ocasiona manifesta de gol en la segona part, i a sobre en el minut 90 matant el partit. Encara no mu crec, en el minut 85 dels propis nervis me aixecat de la cadira per veure el final de peu i kuan a marcat ivan diaz ufffffffff xDDD

Ara tenim k anar a per totes contra l'alacant, SIUSPLAU, ENTRADES A 1 EURO O GUARDIOLES, la nova creu alta a de ser un obstacle per a tots els ekips k vinguin, em de anar partit per partit k encara esta dificil i un error podria ser fatalissim. VINGA K ENCARA HO PODEM CONSEGUIR!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!