Autor Tema: per SABADELL  (Llegit 793 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
per SABADELL
« el: 05 de Abril de 2006, 21:09:58 pm »

Hola, SABADELL

T´han agradat els meus pronòstics d´avui al DIARI DE SABADELL.   T´ho dic perquè sé que t´agraden aquests temes.

Salutacions i a guanyar a l´Alacant com sigui
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: per SABADELL
« Respondre #1 el: 05 de Abril de 2006, 22:40:59 pm »
Si ja els he llegit jo tambe he fet uns pronòstics però no els volia fer public fins despres dels 2 partis seguits que tenim a casa però et donare una pista fem la promoció de descens

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: per SABADELL
« Respondre #2 el: 05 de Abril de 2006, 23:06:35 pm »

Jo realment també crec que l´opció més optimista-realista és la de jugar la promoció i així li vaig comentar ("off-line") al Pere Figueres.  Ara bé, una victòria a Vilatenim, que penso que es pot i s´ha d´aconseguir ens facilitaria molt l´objectiu que ha establert (A poc que tinguem possibilitats de salvar-nos, el Sabadell guanyarà numèricament a la grada al Figueres;   Tu ja saps que a Vilatenim la presió ambiental és nula, fa més el vent que tots els espectadors rivals junts. Això, a part de la caiguda "en picat" del Figueres pot ajudar).

Compte amb una cosa, però, que es que el Reus tampoc té un calendari exageradament difícil.  Es absolutament necessari guanyar-lo aquí i bastant necessari que no guanyi els dos partits seguits que té a casa (Logroñés i Zaragoza B).

El que està clar és que si lluitem per escapar-nos també de la promoció, anant la cosa malament acabarem jugant aquesta, per tant, toca apuntar una mica més alt.

Salutacions

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.