crec q la millora manera per tira això endavant i sortir d'aquesta profunda crisis q esta atravessant el futbol base del sabadell es posar tots els entrenadors amb titulació i saber el q entrenen i el q fan i no un pare entrenant un alevi. un altre entrenant un infantil... aquests molt dies fan "paxanguetes" i que s'apren amb això, si voleu q us digui la veritat RES. aquestes coses les fan quan han acabat la temporada, quan tens q veure jugadors llavors ho entenc.
entrenadors amb titulacio no cal pels prebenjamins, perq si vols q et digui la veritat tampoc li pots fer mases coses a uns prebenjamins pero tambe li has de dedicar la teva importancia i la teva dedicacio, sense desprestigiar als entrenadors de prebenjamisn q fan una molt bona tasca, pero aquesta tasca es perd quan passen a ser alevins de primer any i li toca un entrenador q entrena per entrenar, q no ajuda als seus nens a progressar, amb aixo no vull dir q aquests homes no es dediquin a ells i li possin ilusio pero amb aixo no hi ha prou per tirar a endavant aquest carro, si no tenim nens amb la suficient qualitat com per treures d'akesta situacio, potser q un ekip ben treballat vagi asolint els objectius poquet a poquet. i parlant dels bons jugadors, quan el sabadell per exemple te un jugador molt complert i està en edat infantil i li ve una oferta d'un damm o una grama o un hospi, i el sabadell s'hi nega... perq diu q si deixem escapar akests nens mai farem res... jo amb això estic d'acord pero tu no li pots tallar la progressio a un nen q apunta molt. i aixo el sabadell ho ha fet sovint!!
i parlant de l'estrucutura q te el futbol base... amb dos coordinadors q no es preocupen per fitxar jugadors... i sk la meva pregunta es la seguent: que li dirieu a un jugador infanfil o alevi o cadet o qualsevol categoria perq fitxes per el sabadell???
farem un repas de les categories q te el sabadell, excepte prebenjamins q no ho se on estan.
Alevi: els dos ekips han baixat a segona
infantil: el b a baixat de primera a segona i el de preferent sa mantingut.
Cadet: em sembla q san mantingut els dos a primera pero no ho se segur.
Juvenil: el b a baxat a segona i l'altre ha kedat tercer a primera.
molt trist el futbol base del sabadell, un equip q sempre ha tingut bones categories!!
aveure si ho arreglen!!
pd: ho sento pel rotllo!!