señors jo he fet una pregunta a atenció al soci i crec que es licit de fer-la i tinc tot el dret.
FUM FUM FUM crec que tu no em pots dir on tinc que preguntar tal o qual cosa per que jo ja se on preguntarla( soc bastant veterá en el foro) i ni molt menys m´agrada que s´utilitzi una pregunta meva per atacar al SR. Gil.
per començar, la pregunta no li faig al Sr. Gil al seu subforum primer, per que no he enviat les meves dades per ser soci acreditat ( que aixo no vol dir que no sigui soci ), soc el nº 1036, i em dic xavier jimenez homs, i no m´he acreditat per que no m´ha donat la gana!!!!, i segon, he fet aquesta pregunta a aquest subforum per que sabia que me la respondrien.
amb aixo vull tancar el tema de la teva disputa per parlar sobre el Sr. Gil, jo en cap moment he demanat explicacions a la directiva i no vull que ningu utilitzi la meva pregunta per criticar a cap directiu, si tu amic FUM FUM FUM tens qualsevol queixa del funcionament del subforo del Sr. Gil fes una critica directament amb el teu nom.