Autor Tema: retirada de diaris a la entrada  (Llegit 2289 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
retirada de diaris a la entrada
« el: 06 de Abril de 2006, 23:06:19 pm »
porten 2 setmanas que no deixan entrar diaris al estadi (es la mateixa seguretat del club qui ens nega la entrada dels diaris)
aquesta setmana tampoc deixaran entrar-ne?

la directiva vol un camp que maco de veure quan surti el nostre equip?

volen que animem?

com?

si no podem entrar papers per tirar-los, com podem fer per donar color a les gradas?

si us plau arregleu el tema dels diaris a la entrada del estadi.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: retirada de diaris a la entrada
« Respondre #1 el: 06 de Abril de 2006, 23:36:44 pm »
Per què no li planteges al senyor Gil en el seu forum... que per aixo esta

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 06 de Abril de 2006, 23:40:04 pm »
El senyor Gil va deixar de ser portaveu del club crec per motius de feina (o això em sembla haver llegit alguna vegada), no sé jo si seguirà portant la secció del forum també.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #3 el: 06 de Abril de 2006, 23:42:58 pm »
El senyor Gil va deixar de ser portaveu del club crec per motius de feina (o això em sembla haver llegit alguna vegada), no sé jo si seguirà portant la secció del forum també.

Però no havien privatitzat el forum aquest per ser exemple de transparència i comunicació directa entre soci i directiu tot just fa un meset??

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #4 el: 06 de Abril de 2006, 23:45:41 pm »
El control el porta webteam i no el club ;)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #5 el: 06 de Abril de 2006, 23:51:12 pm »
El control el porta webteam i no el club ;)

Ja. No parlo de control... parlo de que es va privatitzar perque nomes preguntessin els socis. No dic qui porta el control. I l'objectiu d'aquest forum era la transparencia i la informacio directa entre soci (per la privatitzacio) i directiva...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #6 el: 07 de Abril de 2006, 00:07:48 am »
Jo crec que es va fer pq hi hagués un mínim de respecte i que ningú pogués preguntar el que vulgués ocultant-se darrera d'un nick.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 07 de Abril de 2006, 00:13:47 am »
Jo crec que es va fer pq hi hagués un mínim de respecte i que ningú pogués preguntar el que vulgués ocultant-se darrera d'un nick.

Evidentment... i jo hi vaig estar d'acord tot i no ser soci... jo dic el forum... que es va crear segons el mateix Gil, per un contacte transparent de la Junta amb els socis i que contestaria a tots els dubtes que aquests tinguessin... i no només no ho ha fet si no que després d'aquesta mesura de "privatitzar" el forum, no hi ha tornat a escriure

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #8 el: 07 de Abril de 2006, 10:45:25 am »
Evidentment... i jo hi vaig estar d'acord tot i no ser soci... jo dic el forum... que es va crear segons el mateix Gil, per un contacte transparent de la Junta amb els socis i que contestaria a tots els dubtes que aquests tinguessin... i no només no ho ha fet si no que després d'aquesta mesura de "privatitzar" el forum, no hi ha tornat a escriure

PETITES PUNTUALITZACIONS...

El Sr. Gil SI que va contestar els missatges del seu forum i es molt facil comprovar-ho... Ara be, els va contestar tots? evidentment que no. Nomes fa falta veure quines preguntes no va contestar per veure que, la majoria, son preguntes reiterades i repetitives, algunes d'elles amb una falta d'educacio total i que particularment trobo molt be que no les contestes. Tenir acces per a preguntar no hauria de donar dret a preguntar la primera xurrada que et pasi pel cap ni fer-ho amb les formes que alguns han practicat. I aixo crec que no es contradictori amb el servei que intentava donar aquest subforum.

Per que ja no funciona el forum? be, com podeu comprendre jo no soc ningu per dir que per "tal" o per "qual", pero crec que tambe es evident que la Junta esta en una fase de "provisionalitat" o que inclus, com a comentat algun altre company, el Sr. Gil ja no sigui el Portaveu.

Soc, pero, del que pensen que aquest subforum s'haura de tornar a activar el mes aviat possible.

;)
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #9 el: 07 de Abril de 2006, 11:52:12 am »
Jo vaig estar preguntant tota la setmana previa al partit del hospitalet pq no es podien comprar les entrades el mateix diumenge. Em semblava una pregunta important i em sembla que no vaig faltar al respecte en cap moment i no trobo que em faltés educació només volia que és fés tot el posible per omplir la Nova Creu Alta i guanyar el partit. Però em va donar la impresió que aquest desitg no era compartit ni prou important per rebre una explicació.
Crec que era el moment de la temporada que  necesitaven més explicacions i ha sigut quan més s´han amagat. La veritat és que ningú ha donat la cara en els moments en que, i crec que amb raó, hem estat més preocupats i neguitosos.
« Darrera modificació: 07 de Abril de 2006, 11:55:59 am per hicks »

Desconnectat Atenció Al Soci

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #10 el: 07 de Abril de 2006, 12:23:02 pm »
Segons la Policia Nacional no seran tan estrictes en lo que es refereix al tema dels diaris i els paperets, aixo si sempre i quant sigin per animar al nostre CE Sabadell i no per fer-ne mal ús.
Atenció al Soci i Simpatitzant.

CENTRE D'ESPORTS SABADELL , F.C., S.A.D.

Estadi Municipal Nova Creu Alta
Plç. Olimpia, s/n
08206 Sabadell (Bcn)

Telf: (+34) 937.231.305
Fax: (+34) 937.238.088

http://www.cesabadell.org
info@cesabadell.org

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #11 el: 07 de Abril de 2006, 12:41:51 pm »

PETITES PUNTUALITZACIONS...

El Sr. Gil SI que va contestar els missatges del seu forum i es molt facil comprovar-ho... Ara be, els va contestar tots? evidentment que no. Nomes fa falta veure quines preguntes no va contestar per veure que, la majoria, son preguntes reiterades i repetitives, algunes d'elles amb una falta d'educacio total i que particularment trobo molt be que no les contestes. Tenir acces per a preguntar no hauria de donar dret a preguntar la primera xurrada que et pasi pel cap ni fer-ho amb les formes que alguns han practicat. I aixo crec que no es contradictori amb el servei que intentava donar aquest subforum.

Per que ja no funciona el forum? be, com podeu comprendre jo no soc ningu per dir que per "tal" o per "qual", pero crec que tambe es evident que la Junta esta en una fase de "provisionalitat" o que inclus, com a comentat algun altre company, el Sr. Gil ja no sigui el Portaveu.

Soc, pero, del que pensen que aquest subforum s'haura de tornar a activar el mes aviat possible.

;)

Està clar que davant la mala educació que comentes jo també trobo bé que no contestés... però s'han fet preguntes importants i amb respecte que no s'han contestat... i les que s'han contestat han sigut donant-li voltes al tema per acabar no dient res. Com diu el company hicks era el moment de la temporada que més s'havia de donar la cara i no s'ha fet. Es va privatitzar el forum per poder contestar a totes les preguntes i filtrar els que s'amaguen darrere nicks... a partir de llavors no s'ha contestat res!!! Jo ho vaig dir quan la situació era crítica... que hauria de sortir algu a dir que esta tot sota control, que segueixen confiant en la salvació i que ho intentaran per tots els modes... encara que fos mentida!!! pero algu havia de sortir a calmar els ànims... i ningu ho ha fet.

Oju, jo no dubto del arlequinadisme (o com es digui) del senyor Gil, ni de la seva bona fe... simplement que al igual que tota la Junta, els fets els han desbordat. Ja ho veig dir en el seu moment, que era molt d'agrair que acceptés contestar als socis en un forum... pero no ho ha fet be. I la Junta doncs, hauran posat diners (que es l'unic que no s'han cansat de repetir) però els hi ha faltat experiència, sentiment, transparència, i siguem clars, excepte un parell d'ells, als demés ni els hi agrada el futbol... ni son del Sabadell ni res... jo segueixo sentint pena al escoltar al Larrubia per la Radio...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #12 el: 07 de Abril de 2006, 12:42:41 pm »
Quin mal us se'n pot fer de paperets???  ??? :o
Per cert, jo voldria fer una altra pregunta. Tenint en compte el major nombre d'espectadors que s'espera pel partit de diumenge, està previst obrir només una porta, o alguna més? I les guixetes?
Merci!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #13 el: 07 de Abril de 2006, 18:21:59 pm »
man comentat que nomes obriran una(la de sempre) i per tant us aconsello anar mitja oreta avans per no trobar una possible "cua"... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #14 el: 07 de Abril de 2006, 18:32:32 pm »
man comentat que nomes obriran una(la de sempre) i per tant us aconsello anar mitja oreta avans per no trobar una possible "cua"... :ok

No fotis quina p****a si això és veritat és per fer una queixa :ko

ja et dic que si que aquesta tarde e estat a les oficines i o e preguntat...nomes una porta pero crec que man dit que amb mes gent. nose si venent entrades o a la porta "pikanles"...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Atenció Al Soci

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #15 el: 07 de Abril de 2006, 19:18:03 pm »
Per aquest partit s'incrementaran els serveis contractats.
Atenció al Soci i Simpatitzant.

CENTRE D'ESPORTS SABADELL , F.C., S.A.D.

Estadi Municipal Nova Creu Alta
Plç. Olimpia, s/n
08206 Sabadell (Bcn)

Telf: (+34) 937.231.305
Fax: (+34) 937.238.088

http://www.cesabadell.org
info@cesabadell.org

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #16 el: 07 de Abril de 2006, 19:46:28 pm »
Però mireu d'obrir més d'una porta, perqué en aquest partit hi pot haver un gran colapse, i la gent es posa nerviosa quant estàs a la cua i el partit ha començat ja fà un quart d'hora.
Slts.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
FUM FUM FUM estas molt equivocat
« Respondre #17 el: 07 de Abril de 2006, 20:59:43 pm »
señors jo he fet una pregunta a atenció al soci i crec que es licit de fer-la i tinc tot el dret.
FUM FUM FUM crec que tu no em pots dir on tinc que preguntar tal o qual cosa per que jo ja se on preguntarla( soc bastant veterá en el foro) i ni molt menys m´agrada que s´utilitzi una pregunta meva per atacar al SR. Gil.
per començar, la pregunta no li faig al Sr. Gil al seu subforum primer, per que no he enviat les meves dades per ser soci acreditat ( que aixo no vol dir que no sigui soci ), soc el nº 1036, i em dic xavier jimenez homs, i no m´he acreditat per que no m´ha donat la gana!!!!, i segon, he fet aquesta pregunta a aquest subforum per que sabia que me la respondrien.
amb aixo vull tancar el tema de la teva disputa per parlar sobre el Sr. Gil, jo en cap moment he demanat explicacions a la directiva i no vull que ningu utilitzi la meva pregunta per criticar a cap directiu, si tu amic FUM FUM FUM  tens qualsevol queixa del funcionament del subforo del Sr. Gil fes una critica directament amb el teu nom.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: FUM FUM FUM estas molt equivocat
« Respondre #18 el: 07 de Abril de 2006, 21:08:30 pm »
señors jo he fet una pregunta a atenció al soci i crec que es licit de fer-la i tinc tot el dret.
FUM FUM FUM crec que tu no em pots dir on tinc que preguntar tal o qual cosa per que jo ja se on preguntarla( soc bastant veterá en el foro) i ni molt menys m´agrada que s´utilitzi una pregunta meva per atacar al SR. Gil.
per començar, la pregunta no li faig al Sr. Gil al seu subforum primer, per que no he enviat les meves dades per ser soci acreditat ( que aixo no vol dir que no sigui soci ), soc el nº 1036, i em dic xavier jimenez homs, i no m´he acreditat per que no m´ha donat la gana!!!!, i segon, he fet aquesta pregunta a aquest subforum per que sabia que me la respondrien.
amb aixo vull tancar el tema de la teva disputa per parlar sobre el Sr. Gil, jo en cap moment he demanat explicacions a la directiva i no vull que ningu utilitzi la meva pregunta per criticar a cap directiu, si tu amic FUM FUM FUM  tens qualsevol queixa del funcionament del subforo del Sr. Gil fes una critica directament amb el teu nom.

Collons, com t'ho prens nano... Et demano disculpes per endavant si t'ha sentat malament que utilitzés el "teu" post per criticar al senyor Gil. No era la meva intenció.
També puntualitzaré alguna cosa, ja he deixat clar que no tinc res en contra del senyor Gil, al contrari... crec que és el que més ha donat la cara de la Junta. Tampoc era per criticar, simplement per denunciar que una part del forum no funciona com es adequat, de fet, no funciona... i no he utilitzat el teu post... ho he dit més duna vegada ja. Però, de nou et demano disculpes si t'has sentit ofès o atacat amb el meu "consell", no anava ni molt menys referit a tu... jo no t'haig de aconsellar en res... tot i que tu tampoc em donguis lliçons d'antigüetat a mi. Tampoc es tracta de veure qui és més antic en el forum.
Doncs això, era una critica innocent aprofitant la teva pregunta, però no estava motivada a corregir la teva actitud ni recriminar-te res. Si jo hagués volgut fer la teva pregunta, l'hagués fet aquí també.

També crec que tampoc calia posar-se així...

Salut!!  :beer2