Benvolgut company campe,
per començar et diré que totes les penyes del Centre d'Esports Sabadell
estaven avisades de que hi havia el torneig de penyes. De fet, jo mateix vaig trucar a en Jaume Lombarte en reiterades ocasions per avisar-lo del dia de la reunió, tot i que sense èxit cap de les vegades que vaig trucar. Igualment vaig fer amb els representants de la Nova Penya Creu Alta, La Ceba, Motoret Sala, Quatre Gats i alguna més que ara m'oblido. Tot i així, no vaig ser només jo qui va trucar a en Jaume Lombarte, sinó també des del mateix club es va intentar posar en contacte amb ell. Tanmateix, només hi ha vuit places disponibles per a jugar dit torneig i evidentment els vuit primers que es van posar en contacte van ser qui van jugar.
Per cert i ja que ho comentes, entenc pel teu malestar, que ets soci d'aquesta penya i sé que ets un usuari habitual de fòrum i per tant, sabedor de que es jugava dit torneig i, al igual que les penyes Motoret Sala o Quatre Gats van enviar-me missatges o fins i tot em van trucar per jugar al torneig, tu mateix haguessis pogut mostrar el vostre interès en defensar el títol mitjançant missatge o fins i tot trucant al propi club, que en tot moment ha estat col·laborant amb els organitzadors.
Pel què em comentes d'Autocars Bardet, efectivament no és cap penya, però sí ha estat el màxim patrocinador del torneig i ens van demanar aportar un equip al torneig i nosaltres (numeros en ma, no ens enganyem) vam veure que era prou correcte que aportessin aquest equip.
Per acabar, et recordo que de les penyes de l'any anterior només han repetit quatre: Motoret Sala, Quatre Gats, Nova Penya Creu Alta i @rlekinats.com, per tant, les penyes La Ceba, Waltrapers, Penya Sabadell i els Aficionats Anònims no hi han estat, però no pas perquè nosaltres no volguéssim.
Espero haver respost correctament a la teva primera i tercera consulta, pel que fa a la segona (si se'n pot dir consulta), evidentment la trobo fora de lloc.