Autor Tema: II Torneig 12 Hores InterPenyes C.E. Sabadell  (Llegit 9415 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Re: II Torneig 12 Hores InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #60 el: 09 de Juliol de 2006, 17:43:22 pm »
I Latente, espero que la recuperació sigui ràpida, carai, que ara que vé el temps del solet i la platgeta, no es pot desaprofitar massa.

PD, Latente recuperate rápido de la lesión.

Jueeeeee cada año alguien se hace algo en un brazo  :laugh: Recuperate pronto  :ok

Gracias, en principio seran dos o tres semanitas, pero asi comienzo vacaciones antes. Para no haber jugado en años, lo pase genial. Y lo del brazo son lances de inexperiencia, una caida patosa. Pero el dia estuvo genial y hay gente por aqui muy buena. Aunque un chaval que me encanto fue uno de Bardet, que individualmente hizo un traje a todo el que se cruzaba con el, pese a su juventud, aunque como equipo estaba descompensado. A que me suena eso?

Por otra parte, creo que si Ivan Martí hubira, en alguna ocasión, hecho un par de regates menos, hubiera estado bastante mejor. Pecó de chupón, en el buen sentido,jejeje.
« Darrera modificació: 09 de Juliol de 2006, 18:01:41 pm per LATENTE »
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #61 el: 09 de Juliol de 2006, 18:23:33 pm »
I això q erets porter eh?  :laugh:

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #62 el: 10 de Juliol de 2006, 02:51:21 am »
Gracias por las buenas críticas. Pero Panso tiene razón. Tuvimos un gran portero y destacaron varios. En las semis, me salió un buen partido... y me tocó marcar algún gol bonito, quizá sea el '14' de Henry :P pero, desde luego, el mejor jugador del equipo fue el 'bloque'.

Lástima de la final... despertamos en la segunda parte, pero, en la primera, el '4' nos destrozó. Felicidades a los campeones.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #63 el: 10 de Juliol de 2006, 09:16:27 am »
Com a organitzador 'en cap' del Torneig, us vull donar les gràcies a tots pel vostre comportament tant dins com fora de la pista. La idea principal del torneig és passar una jornada distreta, esportiva (i cansada ;)) amb altres arlekinats i crec que en aquesta edició hem superat a l'anterior.
Sincerament, estic molt content d'haver vist a gent de tots els equips barrejats i de 'bon rotllo' i, tot i que quan un juga el que vol és guanyar, s'ha de dir que tot el torneig ha estat de gua blanc.

Moltes felicitats a tots els participants, indistintament de la classificació i moltes gràcies per fer que l'esforç d'organitzar aquestes 12 Hores (que porta una feinada de por, encara que no ho pugui semblar), valgui la pena.

Per últim, només vull dir que espero la ràpida recuperació de tots aquells qui heu pres mal d'alguna manera o altra. :ok

:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
« Darrera modificació: 10 de Juliol de 2006, 09:30:10 am per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #64 el: 10 de Juliol de 2006, 09:31:56 am »
Ja tas menjat els fuets :icon_question: :laugh: Manel k es nota el tongo! :icon_mrgreen:
 :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #65 el: 10 de Juliol de 2006, 09:39:14 am »
Dissabte va ser un gran dia. Per una banda voldria saludar tots els participants i per una altra agrair als @rlekinats.com l'esforç fet per organitzar el torneig.

Gracies a tots !!!
« Darrera modificació: 10 de Juliol de 2006, 09:54:00 am per Talleret »

Marc_SBD

• Visitant
« Respondre #66 el: 10 de Juliol de 2006, 10:00:10 am »
GRACIES ARLEKINATS.COM PER FERNOS DISFRUTAR TANT

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #67 el: 10 de Juliol de 2006, 11:02:54 am »
uxx jo estic rebentat,tampoc em puc moure  ;D
x cert birrero, si ke n'es veritat,em vas fer 1 tunel pase kem vas deixar mort  :Paletas:
pro u tindre en compte pel próxim  :smart:
pro bueno el torneig va estar molt be , em va agradar bastant  ;)

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #68 el: 10 de Juliol de 2006, 11:15:40 am »
Si va estar molt bé, llàstima que alguns voliem haver disfrutat d'una altre forma els partits. Havera si l'any que bé millorem
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #69 el: 10 de Juliol de 2006, 12:04:37 pm »
Conseqüències del torneig: tendinitis al canell esquerre (per evitar un golarro del Devesa... :tongue3:), cremada del genoll esquerre (per jugar sense proteccions... :tongue3:) i una forta contusió al altre genoll  :ejem

Algú més te un parte mèdic?  :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #70 el: 10 de Juliol de 2006, 12:11:36 pm »
Jo primer donar les gracies a la penya @rlequinats.com, per l'esforç.. i per aquest moment.
Segon felicitar als campions.
                      :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #71 el: 10 de Juliol de 2006, 12:32:15 pm »
Com soci d'@rlekinats.com ja estic cansat de donar tantes vegades les gracies ;D

Moltes Gràcies a tots! :clap :clap
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #72 el: 10 de Juliol de 2006, 16:29:04 pm »
I això q erets porter eh?  :laugh:
Si et refereixes a mi,no, no era porter. El porter era el meu germa, el Jordi Mosquera. Jo vaig jugar devant amb el dorsal 10 i era una mica mes patos, pot ser per aixo m´he fet mal,jejeje.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #73 el: 10 de Juliol de 2006, 16:32:03 pm »
per mi el millor ekip krek ke va ser els foreros per arribar a la final i posar-hi qllons, pro els ke tambe es mereixen un comentari son els de la força tots nanus joves i amb ganes de disfrutar en cap moment es van fer enrrera i van deixar la pell a la pista!
bravo nanus! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat campe

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
VERGONYOS!!!!!!!!
« Respondre #74 el: 10 de Juliol de 2006, 16:49:32 pm »
Pq no ha estat convidada l'actual campiona de les 12 hores, PENYA SABADELL, a participar a les 12 hores d'aquest any???

POOOOOOOOOOOOR????

i si es de penyes pq ha participat autocars bardet????

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: VERGONYOS!!!!!!!!
« Respondre #75 el: 10 de Juliol de 2006, 17:11:37 pm »
Benvolgut company campe,

per començar et diré que totes les penyes del Centre d'Esports Sabadell :scut estaven avisades de que hi havia el torneig de penyes. De fet, jo mateix vaig trucar a en Jaume Lombarte en reiterades ocasions per avisar-lo del dia de la reunió, tot i que sense èxit cap de les vegades que vaig trucar. Igualment vaig fer amb els representants de la Nova Penya Creu Alta, La Ceba, Motoret Sala, Quatre Gats i alguna més que ara m'oblido. Tot i així, no vaig ser només jo qui va trucar a en Jaume Lombarte, sinó també des del mateix club es va intentar posar en contacte amb ell. Tanmateix, només hi ha vuit places disponibles per a jugar dit torneig i evidentment els vuit primers que es van posar en contacte van ser qui van jugar.
Per cert i ja que ho comentes, entenc pel teu malestar, que ets soci d'aquesta penya i sé que ets un usuari habitual de fòrum i per tant, sabedor de que es jugava dit torneig i, al igual que les penyes Motoret Sala o Quatre Gats van enviar-me missatges o fins i tot em van trucar per jugar al torneig, tu mateix haguessis pogut mostrar el vostre interès en defensar el títol mitjançant missatge o fins i tot trucant al propi club, que en tot moment ha estat col·laborant amb els organitzadors.

Pel què em comentes d'Autocars Bardet, efectivament no és cap penya, però sí ha estat el màxim patrocinador del torneig i ens van demanar aportar un equip al torneig i nosaltres (numeros en ma, no ens enganyem) vam veure que era prou correcte que aportessin aquest equip.

Per acabar, et recordo que de les penyes de l'any anterior només han repetit quatre: Motoret Sala, Quatre Gats, Nova Penya Creu Alta i @rlekinats.com, per tant, les penyes La Ceba, Waltrapers, Penya Sabadell i els Aficionats Anònims no hi han estat, però no pas perquè nosaltres no volguéssim.

Espero haver respost correctament a la teva primera i tercera consulta, pel que fa a la segona (si se'n pot dir consulta), evidentment la trobo fora de lloc.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!