Autor Tema: ho sento per els que es queixen  (Llegit 1668 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
ho sento per els que es queixen
« el: 09 de Abril de 2006, 22:31:15 pm »
si, ho sento molt pero haig de dir que jo soc soci i pago el meu carnet a començament de temporada pero no em sap gens malament que ara possin entrades a preus molt baixos per omplir l´estadi, la veritat es que avui el camp a estat un clam( kollons vaja frase m´ha sortit  :o ) i prefereixo mil vegades aquest ambient que no les 1000 persones de sempre.
entenc que no agradi que la gent pagi nomes 2 euros per una entrada quan nosaltres pagem 150 pero ara amb la situacio en la que ens trobem necessitem l´ajut de molta gent i aixo nomes es pot aconseguir amb els preus populars.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
Re: ho sento per els que es queixen
« Respondre #1 el: 09 de Abril de 2006, 22:36:29 pm »
Avui gracies a les entrades populars el camp presentava un gran aspecte, jo diria k casi unes 5 mil persones erem avui. Ha faltat el gol de la victoria just despres de la parada de urko, pero bueno jo crec k si tornen a possar entrades populars pel partit contra el reus farem una bona entrada tambe, aixo si, s'ha de puntuar al camp del logronyes!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 09 de Abril de 2006, 22:37:24 pm »
si, ho sento molt pero haig de dir que jo soc soci i pago el meu carnet a començament de temporada pero no em sap gens malament que ara possin entrades a preus molt baixos per omplir l´estadi, la veritat es que avui el camp a estat un clam( kollons vaja frase m´ha sortit  :o ) i prefereixo mil vegades aquest ambient que no les 1000 persones de sempre.
entenc que no agradi que la gent pagi nomes 2 euros per una entrada quan nosaltres pagem 150 pero ara amb la situacio en la que ens trobem necessitem l´ajut de molta gent i aixo nomes es pot aconseguir amb els preus populars.

:anims :anims :anims, menys mal q hi ha molta gent q o veu, avui el camp feia molt goig, i no se com acabara la temporada pero si que us asseguro q aquest equip amb 1000 persones al camp callades i mirant el aprtit no es salvarien, ni treurien els partits endavant, falta veure com responen amb gent al camp en aquestes ultimes jornades, pero almenys si caiem al pou q no sigui perq no haguem intentat fer el maxi per la nostre part.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 09 de Abril de 2006, 22:42:52 pm »
si, ho sento molt pero haig de dir que jo soc soci i pago el meu carnet a començament de temporada pero no em sap gens malament que ara possin entrades a preus molt baixos per omplir l´estadi, la veritat es que avui el camp a estat un clam( kollons vaja frase m´ha sortit :o ) i prefereixo mil vegades aquest ambient que no les 1000 persones de sempre.

Totalment d'acord avui feia goig la NCA ja se que hi ha algun forero que això no li agrada però si guanyem a logronyo ja cal que la directiva i si fa falta que demanin ajuda a les penyes i el dia del Reus la NCA s'ha de quedar petita ara venen partits molt importants

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 09 de Abril de 2006, 22:56:15 pm »
osti SABADELL es el segon post en el que estem d´acord tu i jo, aixo m´agrada neng  :clap :clap :clap :clap
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 09 de Abril de 2006, 23:02:45 pm »
Ahora lo importante es que vaya gente a la NCA, animando,gritando y apoyando a los jugadores, la repuesta de estos tendría que ser salir muertos del campo después de dar todo lo que tienen dentro, por unos colores, socios y afición que se lo merecen y sobre todo el Club.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 09 de Abril de 2006, 23:21:17 pm »
tot aixo esta molt be, pero tambe sa vist que encara que omplim el camp, no guanyem...la gent donava per guanyat els partits amb preus populars... :snore: :snore: :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 09 de Abril de 2006, 23:25:24 pm »
Jo no estic en contra dels preus populars però en canvi si que estic en contra de portes obertes. El que si que crec es que, com algu ha dit ja en algun post, si no haguessim guanyat la setmana passada no crec que hi hagués hagut l'entrada d'avui.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #8 el: 09 de Abril de 2006, 23:43:35 pm »
alguna directiva ja veura alguna vegada que en aquestes categories la unica politica posible per portar molta gent al camp es la de preus populars....segons radio sabadell avui mes de 5.000 persones,i jo deia si es fa publicitat amb aquests preus una entrada de 6.000 o 7.000 persones es molt facil de veure, es el mateix de sempre que preferim 1.500 persones pagant 10€(que casi ningu paga perque casi tots som socis) o com avui sense cap publicitat 5.000 persones que deuen ser unes 3.000 entrades venudes els numeros son clars no creieu?

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #9 el: 09 de Abril de 2006, 23:50:51 pm »
No sé si amb 1000-1500 persones de sempre avui s´hagués perdut.
Ja es tenia que haver fet contra el Hospi però al final la directiva ha reaccionat. Molt bona entrada i jo diria que la gent nova anima molt pq potser no està tan cremada com els habituals. A estones hi havia molta animacio i si haguesin hagut més jugades de perill la gent s´hauria llançat més pq hi havia ganes com s´ha vist amb la parada del Urko. El que pasa és que avui no hi havien jugades de atac i el partit era bastant aburrit. A la miníma hagués explotat la Nova Creu Alta. A veure si puntuem a logronyo i contra el Reus som encara més
i disfrutem d´una vegada
« Darrera modificació: 10 de Abril de 2006, 00:26:20 am per hicks »

Desconnectat Baltasar

• Aleví
  • Missatges: 53
« Respondre #10 el: 10 de Abril de 2006, 00:07:28 am »
Si jo tambe estic d´acord en aquest preu, perque la gent hi vingui, es molt mes agradable i emocionant  veure la NCA com avui que amb els socis i aficionats de sempre, ANIMS i entrades barates per tothom VISCA EL SABADELL

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #11 el: 10 de Abril de 2006, 06:32:15 am »
A part dels preus populars, el que s'agi omplert el camp, tambe es degut a la victoria de diumenge passat,perque si no guanyas mai, la gent es desanima i tampoc va al camp,si avui agessim guanyat i proxim partit l'empatem o guanyem el dia del Reus no hi cabrem

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #12 el: 10 de Abril de 2006, 21:47:02 pm »
E L AÑO QUE VIENECARNES MAS BARATOS :bandera

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #13 el: 10 de Abril de 2006, 21:48:52 pm »
E L AÑO QUE VIENECARNES MAS BARATOS :bandera

Va sorgir una proposta del kitanovsky que em va semblar molt interessant, es podria mirar d'estudiar si és factible... garantitzaria una afluència mínima a la NCA de 5.000 persones... i si els resultats acompanyessin imagineu-vos...