Autor Tema: Banderes Preconstitucionals...  (Llegit 2806 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SaNGCuLe

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
Banderes Preconstitucionals...
« el: 10 de Abril de 2006, 15:14:41 pm »
No se si el tema ja s'ha tractat aquí amb anterioritat, ho sento si ha sigut així pero no en tinc constància.

Com pot ser que un sector del camp, despres de fer vibrar una senyera de dimensions considerables, treguin una bandera preconstitucional alçant una aguila cara el sol?

Realment trobo lamentable que s'usi d'aquesta manera una bandera que ha assassinat milers de persones, i estic segur, que la majoria de la NCA esta d'acord amb mi en aquest asumpte.

Que hi hagin senyeres o trobo correcte. Estem a catalunya, el nostre païs, i podem mostrar els nostres colors mentres caminem per a mantenir-nos, pero les altres...  :****

Vaja, sento si aquest post pot promoure un clima tens, però en el fons l'he posat pq se que la majoria estara amb mi.

PROU AGUILUCHUS AL KAMP !!

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
Re: Banderes Preconstitucionals...
« Respondre #1 el: 10 de Abril de 2006, 15:29:34 pm »
aora no nos tenemos k preocupar de la chorrada esa...

Ademas si ellos tienes esas ideologias ai k respetarlas aunk no nos guste...

Desconnectat SaNGCuLe

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #2 el: 10 de Abril de 2006, 16:12:37 pm »
Si jo els respecto, cadascu amb la seva ideologia, tan sols dic que no crec que sigui la millor manera d'animar a l'ekip, pero ja no dic res  :tongue3:

ANIMS SABADELL!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #3 el: 10 de Abril de 2006, 16:42:56 pm »
Certes banderes tenen prohibida la seva exhibició en llocs publics... com un estadi de futbol...

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #4 el: 10 de Abril de 2006, 17:09:43 pm »
Simplement és PATÈTIC, i no crec q sigui una xorrada. Molt patiment sofert per tenir una ideologia diferent, per no ser un ******* més. Aquestes banderes, cremades és on millor estan.  :****

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #5 el: 10 de Abril de 2006, 17:36:33 pm »
En el camp del sabadell nomes i nomes haurien d'haver banderes del sabadell, ni banderas espanyoles ni catalanes. Respecto kualsevol ideologia, pero no crec k en un camp de futbol hagi de ser el lloc on demostrar-la. I el k digui k las senyeres si, les banderes espanyoles tambe, sense l'aguila clar.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 10 de Abril de 2006, 18:02:11 pm »
Jo penso iwal que el jos. Si es va a veure futbol es va a veure futbol i punt. Si no es vol excloure a ningú millor deixem la política de banda.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #7 el: 10 de Abril de 2006, 18:45:04 pm »
un  :clap para jos las banderas solo las del sabadell las otras para los politicos que bastante pena dan.
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 10 de Abril de 2006, 19:36:27 pm »
Jo també hi estic d'acord. Què més maco en un camp de futbol que tota la afició dongui color a les grades amb els colors de l'equip que representa? La NCA ha de ser blanc i blava... ni vermella i groga ni verda ni negra... BLANC I BLAVA!!

Desconnectat HOOLIGAN BASCU

• Aleví
  • Missatges: 40
banderas politiques
« Respondre #9 el: 10 de Abril de 2006, 20:09:57 pm »
el primer de tot crec ke os esteu equivocant en el tema de la bandera de l´aguila es cert ke es va treure pero rapidament vaig anar yo y aixo o sap el mark y li vaig pendre, el problema es ke tant la bander akesta com les estelades a mi em fan fast... pero bueno el ke no en tenc es kom podeu pensar ke una senyera no pot estar al costat de una bandera española, son compatibles de totes totes.seguent tema no se si s´ha notat pero s´esta intentant donar un altre aire a la peña hooligans valles en el sentit de ke la gent veigi mes factible estar en el gol amb nosaltres es a dir ahir per exemple i habia molts nanos joves ke desde feia temps es posaben al costat pero ke d´alguna manera el i feia por esta alla amb nosaltres per por o ves a saber tu pero bueno ke ahir es va aconseguir.tema politica ,la politica estara sempre als camps de futbol sempre per ke es aixi i no i a remei proposo a tots els de general anar al camp sense una estrella d´aquestes ke taquen la nostre gloriosa senyera em jugo el ke volgueu a ke no o fareu pero bueno es el ke hi ha a mes, tard o dora tots els ke esteu en contra de la idiologia de els mes veterants de hooligans valles no dic els ke venen desde fa poc si no els de sempre estareu d´acord amb ella si no al temps per culpa de la societat pero bueno aixo es entrar en politica. una salutacio per tothom forza hooligans valles forza sabadell.

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: banderas politiques
« Respondre #10 el: 10 de Abril de 2006, 20:13:34 pm »
Sí, es molt dificil que desapareguin banderes politiques com dius tu dels camps de futbol, pq sempre hi ha algu q aprofita els espectacles publics per exhibir la seva ideologia... i les banderes catalana i espanyola son perfectament compatibles. Jo el que dic, que en un camp de futbol es maco amb els colors de l'equip. La Creu Alta fa goig si esta plena de banderes arlequinades... les altres banderes no fan mal (catalana o espanyola) pero la que ens identifica a nosaltres i nomes a nosaltres es la del Sabadell!!!

• Aleví
« Respondre #11 el: 10 de Abril de 2006, 20:26:56 pm »
estem d´acord fum fum fum pero la realitat es akesta, clar ke estaria maco veure tot el camp ple de banderes arlequinades pero com tu has dit sempre hi ha algu ke aprofita aixo per ficar banderes d´aquestes pero es ke la majoria de vosaltres teniu una ideologia ke no comparteixo gens ni mica, per ke m´enrecordo d´aquells bretols a principi de temporada uns red skins ke van arribar al camp amb banderes comunistes i tota akesta merd... i habia mes d´un al forum ke sentia simpatia per aixo i en cambi no respecten la nostre ideologia m´entens. la politica no es el ke diuen els politics akets ke tenim son una colla de lladres la politica es el ke sent cadascu i ja esta.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #12 el: 10 de Abril de 2006, 20:33:09 pm »
Jo crec que ideologia cadascu te la seva. I cap ideologia es millor que cap altra, cadascu te la seva... i perquè hi hagi més gent que pensi duna forma no significa que tinguin la veritat absoluta. Això sí, hi ha ideologies que no es poden ni tan sols respectar, perque atenten contra la llibertat de les persones: parlo dels neonazis i semblants... mentrestant, qualsevol ideologia, mentre no ataqui la llibertat de ningu, es igual de respectable. Ara bé, en els camps de futbol i els recintes esportius en general, les banderes polítiques i les ideologies s'haurien de quedar a la porta ja que tots els que estem en el camp, per molt diferent que pensem, ens uneix un sentiment: l'amor als colors arlequinats, al nostre CE SABADELL... i això és lo bonic de l'esport... que uneix persones mes enllà d'ideologies, races o religions...

ferni20

• Visitant
« Respondre #13 el: 10 de Abril de 2006, 21:07:06 pm »
ami el tema de les banderes que s'exhibeixin a la nova creu alta m'importa ben poquet, sempre i quan es respecti a tothom i no i hagi cap tipus d'agressio ni fisica ni verbal...sinceramen t hem molesta molt més sentir a certes persones entonant "l'hora dels adeus"amb un LO LO LO....  quan l'equip no guanya, estant en la situació que estem, i aixo ja o e sentit en 2 partits: contra l'hospi i contra l'alacant i o trobo de força mal gust.

• Aleví
« Respondre #14 el: 10 de Abril de 2006, 21:24:47 pm »
ferni20 akesta canço es va cantar no per res en particular i ni molt menys per el ke dius i no se per que te ke ser de malt gust ademes si ara cada cop ke començem a cantar una canço em de estar mirant a ki li agrada i a ki no plega i vamonos.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #15 el: 10 de Abril de 2006, 21:38:39 pm »
sobre el que dius de que hi havia mes d'un que simpatitzava amb aquests reds-skins, no pensis que n'hi ha molta gent, m'enrecordo de un post on es parlava del euterpe i ben be tots estavem en contra d'aquesta gent okupa, comunistas, que van de salvadors del mon...sobre lo dels reds akets del 1er partit jo ja vaig dir que no van venir animar al sabadell, van venir a provocar-vos a vosaltres i qui no o vegi es que esta cec, jo aquell dia estava aprop d'aquella gent i animar al sabadell, doncs ben poc, estavan més per provovar als hooligans, lu curios es que nomes a 1 o 2 els avia vist avans per la NCA als altres mai, i fa unes 4 o 5 temporades que i vaik a kuasi tots els partits!
sobre el que comentes de que uns nanos van posar-vos amb vosaltres a animar, que et penses que a mes de un no li agradaria anar alla animar al c.e.sabadell a mort??? estic segur que m'es de un (jo minclueixo) que aniria animar desde el gol sud al nostre sabadell, i no serieu en alguns partits 10 o 15 que aquesta temporada per desgracia a passat molt, pero clar jo i segur que molta gent no hi va per por, o simplement perque no volen estar amb una gent que imposa la seva ideologia per sobre el sabadell, si dexesiu de porta segons quines coses al camp, o de cridar segons quines coses potser serieu molta mes gent a la peña, a mi algun cop man dit de anar, pero tu dic aixi de clar, no hi he anat per por, per por de que els nazionals per culpa de algun pos acavi pillan jo, o que algu se li en vagi la pilota i comensi a estomacar.Jo estaria encantat de anar alla amb amics meus i donar mes ambient al gol sud, pero clar jo no vui "follones", amb lo be que o vam pasar a sant andreu, que vam estar al costat vostre, animant amb vosaltres, que bonic podria ser a la NCA...
També penso que sempre animeu molt! i que si no fos per vosaltres a vegades :snore: si com as dit intenteu donar un "gir" una nova "sensacio" a la peña i intenteu portar a gent jove, per cridar mes i animar mes perfecte!!!
VISCA EL SABADELL! VISCA ELS HOOLIGANS VALLES!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #16 el: 10 de Abril de 2006, 21:42:57 pm »
jo estic amb el jos, nomes  :bandera :bandera :bandera
si ara el que no entenc es a la gent que diu que si señeres :yes: i no espanyoles :o :o :o per mi si una te capiguda l'altre tambe, encara que prefereixo que no n'hi agi cap! nomes! :bandera :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #17 el: 10 de Abril de 2006, 21:59:36 pm »
ferni20 akesta canço es va cantar no per res en particular i ni molt menys per el ke dius i no se per que te ke ser de malt gust ademes si ara cada cop ke començem a cantar una canço em de estar mirant a ki li agrada i a ki no plega i vamonos.

ok,ok si no és per a res particular no passa res, ara enteneu que tal com estem, doncs cantar una cançó de "despedida" sona una mica com si ens despedissim de la categoria, potser son paranoies meves, està clar q esteu en dret d cantar el q volgueu, si total sou els unics q se senten al camp.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #18 el: 10 de Abril de 2006, 22:09:51 pm »
es veritat el bascu la va fer treure sabeu?aquests no venen amb nosaltres i la van treure i la van fer treure aixi que no critiqueu que sempre esteu igual  la senyera gegant els del hhvv sabeu?aixi que si no sabeu que va pasar calleu i pregunteu :****
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #19 el: 10 de Abril de 2006, 22:27:31 pm »
la saco un espontanio y duro 5 min sabes sabes sang cule?yo tambien soy cule pero colega llevas aki dos dias y pones este post liandola primero pregunta luego escrive .forza sabadell forza boixos valles i hooligans valles
sempre amb l'equip sobretot quan perdem