sobre el que dius de que hi havia mes d'un que simpatitzava amb aquests reds-skins, no pensis que n'hi ha molta gent, m'enrecordo de un post on es parlava del euterpe i ben be tots estavem en contra d'aquesta gent okupa, comunistas, que van de salvadors del mon...sobre lo dels reds akets del 1er partit jo ja vaig dir que no van venir animar al sabadell, van venir a provocar-vos a vosaltres i qui no o vegi es que esta cec, jo aquell dia estava aprop d'aquella gent i animar al sabadell, doncs ben poc, estavan més per provovar als hooligans, lu curios es que nomes a 1 o 2 els avia vist avans per la NCA als altres mai, i fa unes 4 o 5 temporades que i vaik a kuasi tots els partits!
sobre el que comentes de que uns nanos van posar-vos amb vosaltres a animar, que et penses que a mes de un no li agradaria anar alla animar al c.e.sabadell a mort??? estic segur que m'es de un (jo minclueixo) que aniria animar desde el gol sud al nostre sabadell, i no serieu en alguns partits 10 o 15 que aquesta temporada per desgracia a passat molt, pero clar jo i segur que molta gent no hi va per por, o simplement perque no volen estar amb una gent que imposa la seva ideologia per sobre el sabadell, si dexesiu de porta segons quines coses al camp, o de cridar segons quines coses potser serieu molta mes gent a la peña, a mi algun cop man dit de anar, pero tu dic aixi de clar, no hi he anat per por, per por de que els nazionals per culpa de algun pos acavi pillan jo, o que algu se li en vagi la pilota i comensi a estomacar.Jo estaria encantat de anar alla amb amics meus i donar mes ambient al gol sud, pero clar jo no vui "follones", amb lo be que o vam pasar a sant andreu, que vam estar al costat vostre, animant amb vosaltres, que bonic podria ser a la NCA...
També penso que sempre animeu molt! i que si no fos per vosaltres a vegades
si com as dit intenteu donar un "gir" una nova "sensacio" a la peña i intenteu portar a gent jove, per cridar mes i animar mes perfecte!!!
VISCA EL SABADELL! VISCA ELS HOOLIGANS VALLES!!!