Autor Tema: Banderes Preconstitucionals...  (Llegit 2804 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOLIGAN BASCU

• Aleví
  • Missatges: 40
Re: banderas politiques
« Respondre #20 el: 10 de Abril de 2006, 22:32:54 pm »
bueno donç el tema esta aixi desde la peña fa temps ke s´esta plantejant la idea de obrir hooligans valles a tota la gent ke estigui disposada a entrar-hi sempre i cuan sigui del sabadell a mort i ke no li faci cosa cantar (per ke em sembla ke un dels problemes de la creu alta mes en concret a general es ke la gent no canta per vergonya o per el ke li pugui dir el del costat) jo he estat a diferents camps a italia tambe i la veritat alucinarieu dels ambients ke hi ha per exemple el de la sampdoria ke i vaig seri alla tothom seguia el grup ultra cuan començaba a cantar i era espectacular. el tema de la gent ke els i faria ilusio entra a formar part de una grada de animacio donç com be oh sap el meu company marc (per que amb el marc jo i uns cuants mes varem fer el frente arlequinado os enrecordeu?) aquell grup de joves de no mes de 10 marrecs inconcients ke anaven a animar al seu estimat sabadell per arreu de catalunya inclos a terrassa sense escolta policial i *****-hos amb els egarencs ten recordes marc? jejeje (cualquier tiempo pasado fue mejor) donç per entra a forma part de un grup s´ha de tenir les idees molt clares i animar al teu ekip sense cap tipus de complexe espero ke la creu alta comenci a haveri moviment de nanos o no tant nanos de fer coses per el sabadell.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Re: banderas politiques
« Respondre #21 el: 10 de Abril de 2006, 22:40:33 pm »
i tant ajajajajaja quins temps bascu hi ha gent que no ens coneix de veritat
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Banderes Preconstitucionals...
« Respondre #22 el: 10 de Abril de 2006, 22:59:50 pm »
aora no nos tenemos k preocupar de la chorrada esa...
Ademas si ellos tienes esas ideologias ai k respetarlas aunk no nos guste...

Aquest "drap" esta prohibit per Llei

la saco un espontanio y duro 5 min sabes sabes sang cule?yo tambien soy cule pero colega llevas aki dos dias y pones este post liandola primero pregunta luego escrive .forza sabadell forza boixos valles i hooligans valles

No ha liat res Mark... o es que esta "prohibit" dir segons quines coses? El seu post es molt logic pq es un tema preocupant  :yes:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat SaNGCuLe

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #23 el: 11 de Abril de 2006, 00:20:26 am »
Sento haver kreat akest clima, no era la meva intenció buscar cap conflicte amb ningú, tan sols volia transmetre la meva opinió, que com a opinió tp crec que importi el temps que fa que vaig a la NCA pero vaja, que ho sento si algu s'ha molestat amb el tema.

Salut!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #24 el: 11 de Abril de 2006, 02:34:43 am »
Pues para mí siempre ha habido una mala interpretación sobre el uso de las banderas oficiales o constitucionales, estas ya están colocadas en los mástiles correspondientes y de ahí no han de bajar, una bandera española en las gradas en un partido donde juegan dos equipos de esa nacionalidad, no significa nada, a cual de los dos equipos está animando,  luego en las gradas de la NCA debería haber las del SABADELL,   :bandera :bandera :bandera, y por supuesto la que lleva el águila lleva 30 años abolida y no es constitucional, prefiero la del b***o o asno.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #25 el: 11 de Abril de 2006, 10:08:14 am »
Realment trobo lamentable que s'usi d'aquesta manera una bandera que ha assassinat milers de persones, i estic segur, que la majoria de la NCA esta d'acord amb mi en aquest asumpte.
 yo no quiero entrar en polemicas sang cule con tema banderas ya e dicho que me gustaria que estubiera solo la del sabadell pero lo que dices de bandera asesina tambien se le puede poner a la tricolor ( republicana ) y ya tenemos el follon liado y que la mayoria de la creu alta estaria de acuerdo contigo ? DEJEMONOS DE POLITICA Y MAS FUTBOL EN 2B QUE ES DONDE ESTAREMOS LA TEMPORADA QUE VIENE VISCA EL SABADELL
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #26 el: 13 de Abril de 2006, 19:01:34 pm »
Penso que no està bé haver-hi creat aquest post, crec que de sobres sabies que obriria un clima dolent.....espero que s'acabi aquesta discussió l'abans possible. A tots els camps hi han banderes de tot tipus.....si et queixes tant de banderes pre o anticonstitucionals, tu has de ser més constitucional i respectar tot tipus de ideología polític i no dir que una senyera es correcte i una bandera espanyola no!! No té sentit.
Per un altra banda un olé per Jos....estic d'acord en que a la NCA nomès hi hauria de haver-hi banderes arlequinades, encara que no em molesten les banderes que es posen i si molesten, doncs mira cap a un altre costat i ja no passa res.
I tambè dir que tinc que donar les gràcies als Hooligans Vallès, pq si no arriba a ser per ells, no hauria soroll i cantics a l'equip.
No entenc com us poden molestar......amb mi i molts com jo, teniu el nostre suport.

Visca el CES
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #27 el: 14 de Abril de 2006, 00:50:07 am »
Tal com diu COR, el més destacable de la setmana passada per part nostre van ser els cantics, vam fer ajuntar als nanus que hi havien a prop i vam tenir un augment de potencia si comparem amb molts partits passats. I, a més, no vam fer cap càntic en contra de ningú, tots els cantics a favor del  :scut , a favor dels jugadors pq enteniem que era el millor pel club en aquest moment. Però està clar que hi ha gent que vol fotre cullarada quan no toca.
Honor al Sabadell

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #28 el: 14 de Abril de 2006, 02:33:55 am »
Lo que diu el hooligan bascu te rao sobre els mes veterans dakesta penya, recordu de fan anys que els hooligans no trien cap bandera exepte la del ce sbd.

Els anys que e vist que han tret una d'espanyola ha sigut fa poc i pel que e vist son gent bastant o molt jove