Autor Tema: Si tot va bé... demà a un puntet  (Llegit 2740 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Si tot va bé... demà a un puntet
« el: 15 de Abril de 2006, 18:51:18 pm »
El Reus està palmant a casa contra el Zaragoza B. Què vol dir això? Doncs que el Zaragoza B ens supera, però si guanyem demà al Recreación ens possem 17º a només un punt de la promoció de salvació, i amb el Reus com a proper visitant a la Nova Creu Alta  ::)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Si tot va bé... demà a un puntet
« Respondre #1 el: 15 de Abril de 2006, 19:58:27 pm »
Finalment Reus 1- 1 Saragossa B

El Reus ha empatat al minut 90 per obra de Chando.
Penso que és un bon resultat. Per diferents motius:

Si dema empatem no estarem morts ni molt menys. Si perdem si, però això ja se sabia abans de jugar el partit.
Un altre punt bo, és que de moment, el Saragossa no ens avança, només ens iguala.
I el millor punt de tots, és que SI GUANYEM A LOGROÑO, PASSEM A DEPENDRE DE NOSALTRES MATEIXOS PER JUGAR LA PROMOCIÓ.
Demà és una FINAL, i espero que els jugadors ens donguin una alegria. Crec que és un partit clau. Si demà sumem els 3 punts, ja vindrà tot rodat. La setmana vinent la Creu Alta presentarà un aspecte inmillorable i tornarem a guanyar. Però tot passa per Logroño.

Guanyeu per l'afició  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #2 el: 15 de Abril de 2006, 20:07:47 pm »
Jo crec que demà empatarem... no se'ns pot posar tan "fàcil" una temporada tant però tant dolenta... a més a més, som el Sabadell i aquí toca patir molt... demà un empat, gol average a favor amb el Logroñés... la permanència seguirà a 4 punts, la salvació directa es retallarà a 8... i seguirem patint com el que més.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #3 el: 15 de Abril de 2006, 20:26:43 pm »
dema guanyarem colllons tots a la rioja
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #4 el: 15 de Abril de 2006, 20:35:04 pm »
Adry i Mutio... em podrieu dir d'on dimonis ho mireu tot això dels resultats? M'he passat mitja hora buscant algun lloc que poses el resultat del reus, i de fet sempre em passo el dia buscant per la web els marcadors en directe dels partits de segona B, i no hi ha manera de trobar cap pag. que ho posi. D'on coi ho treieu vosaltres?? de la tele?

Merci
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 15 de Abril de 2006, 20:37:36 pm »
Adry i Mutio... em podrieu dir d'on dimonis ho mireu tot això dels resultats? M'he passat mitja hora buscant algun lloc que poses el resultat del reus, i de fet sempre em passo el dia buscant per la web els marcadors en directe dels partits de segona B, i no hi ha manera de trobar cap pag. que ho posi. D'on coi ho treieu vosaltres?? de la tele?

Merci

Per exemple pots entrar a aquesta web. Surten els resultats gairebé sempre just al acabar el partit:

www.futbolme.com
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #6 el: 15 de Abril de 2006, 20:45:27 pm »

Merci

Del teletext anava sortint en directe els resultats, a mes a mes durant el partit Lleida - Nastic anavan informant dels resultats
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #7 el: 15 de Abril de 2006, 20:46:47 pm »
ERG tambe ho pots mirar al TXT de la tele, també surten els resultats provisionals i finals.
Jo també penso que demà es un partit clavíssim.....si guanyem depenem de nosaltres mateixos.....els resultats ens estàn acompanyant, ara nomès queda que els nostres jugadors ens responguin....
Tal com diu el Mutio..."GUANYEU PER L'AFICIÓ!!!!!" :anims
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #8 el: 15 de Abril de 2006, 20:49:11 pm »

Per exemple pots entrar a aquesta web. Surten els resultats gairebé sempre just al acabar el partit:

www.futbolme.com

me l'he stat mirant i esta força be, aquesta web!.... moltes gracies mutio! que crack! que barbaro!  :beer2

gracies als demés tb. No hi comptava amb el teletext, pensava que tardaven bastant a actualitzar-lo....   ok merci

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #9 el: 15 de Abril de 2006, 21:38:44 pm »
ERG, també existeixen un parell de webs on pots aconseguir els resultats en directe. Però de vegades fallen (no en el resultat, sino que a vegades no ho ofereixen en directe).

http://www.elsesports.net/pesports/eeSeccioServei.jsp?seccio=LFP2B&servei=resclas
http://www.futbolcatalunya.com/grupos.php?grupo=1&accion=

A més a més, com avui era el cas... els partits de la SD Huesca els pots seguir minut a minut a:
http://www.elalcoraz.com/partido.php

A part d'això, partits de Primera, Segona A o internacionals els pots obtenir al minut a qualsevol web d'apostes. Personalment, els partits més destacats els pots seguir a:
www.betandwin.com
Aquesta web ofereix un seguiment AL SEGON als partits més destacats. Per la resta de partits jo t'aconsello el seguiment de:
www.miapuesta.com
Allà fas click a "GOLES EN DIRECTO" i tens tots els partits de la jornada al minut: futbol nacional i internacional, basket i altres esports.

Una salutació.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #10 el: 15 de Abril de 2006, 22:17:06 pm »
Nuestro equipo tendrá que salir al 100 x 100 mañana en Las Gaunas, hasta ahora los resultados nos favorecen.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #11 el: 16 de Abril de 2006, 01:44:38 am »
La millor pàgina per seguir els resultats en directe és futbolplus.com. Són fòrums actualitzats pels mateixos seguidors al moment. Hi ha un apartat q se'n diu carrussel de 2º b( hi ha de primera fins 3ª crec) i allà els segueixo jo cada setmana, i , és sens dubte, la millor. I no sóc l'únic d'aquest fòrum q la visita cada setmana. :tongue3: . existeix un enllaç directe desde futbolme.com.

Salut i demà a guanyar, q ho tenim a l'abast!!!! :beer2

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #12 el: 16 de Abril de 2006, 10:33:24 am »
La millor pàgina per seguir els resultats en directe és futbolplus.com. Són fòrums actualitzats pels mateixos seguidors al moment. Hi ha un apartat q se'n diu carrussel de 2º b( hi ha de primera fins 3ª crec) i allà els segueixo jo cada setmana, i , és sens dubte, la millor. I no sóc l'únic d'aquest fòrum q la visita cada setmana. :tongue3: . existeix un enllaç directe desde futbolme.com.

Salut i demà a guanyar, q ho tenim a l'abast!!!! :beer2

arlequinats, sou uns cracks

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #13 el: 16 de Abril de 2006, 11:09:38 am »
bueno bueno hoy me siento optimista despues de los resultados de ayer veo la salvacion un poquito mas cerca( y yo ers ded los que pensaba que esto estaba acabado ) hombre de poca fe bueno en  fin hoy recreacion 0 sabadell 2  :police:
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #14 el: 16 de Abril de 2006, 15:54:30 pm »
Un puntet no seria un mal resultat.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #15 el: 16 de Abril de 2006, 16:24:03 pm »

Jo crec que un puntet, aquesta vegada no seria un bon resultat.  Tenim l´oportunitat de corregir molts dels errors que hem fet durant la temporada.  Després dels dos grans (per nosaltres), empats consecutius del Reus a casa, ho tenim a l´abast a Logroño i s´ha de fer tot el possible i més.

Només demano que les lesions abans i durant el partit ens respectin una mica més.  Aquest equip, si pogués disposar del Juanma Cruz i el Cañadas al 100% seria un altre equip.

Només 1 "però" a l´aliniació:   No es podria confiar una mica més en Marc Pérez d´una vegada, vista l´ineficàcia rematadora d´aquesta temporada. (que desitjo i espero que s´acabi avui) ?  Aquest jugador no està aprofitat.

A SORTIR COM MAQUINES ¡ QUE AVUI ESTEM TORNANT A JUGAR AMB EL PERALTA I EL PEÑA SPORT
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 17 de Abril de 2006, 11:02:35 am »
Només 1 "però" a l´aliniació:   No es podria confiar una mica més en Marc Pérez d´una vegada, vista l´ineficàcia rematadora d´aquesta temporada. (que desitjo i espero que s´acabi avui) ?  Aquest jugador no està aprofitat.

Aclaració: Segons el diari 'El Correo Español, en la seva edició de La Rioja', en Marc Pérez estava 'tocado'.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #17 el: 17 de Abril de 2006, 11:20:17 am »

Aclaració: Segons el diari 'El Correo Español, en la seva edició de La Rioja', en Marc Pérez estava 'tocado'.

carai birrero el correo español,quina premsa que mires.... ;D ;D

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 17 de Abril de 2006, 11:27:48 am »
carai birrero el correo español,quina premsa que mires.... ;D ;D

És l'únic que vaig trobar al bar que ens vem ficar abans del partit. 'El Rioja' estava usurpat per una paia que no sabia quina película anar a mirar al cinema i no es deixava anar de cap manera.

Per cert, ara que ho dius, un diari vomitiu, on els del govern de la RioJa ho fan tot bé i la culpa del demés la tenen els nacionalistes bascos i els catalans (tots). Edificant.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #19 el: 17 de Abril de 2006, 12:02:08 pm »
 ;D ;D una cosa estil abc-el mundo.....periodism e del bo  :laugh: :laugh: el gran estil cadena cope