Per un dia que no tenim L'Arlequinat, m'he hagut de conformar recordant les imatges que vaig viure ahir al Futbol CAT. Sincerament, em sembla PENÓS i INDIGNANT que facin uns reportatges de 10 minuts sobre els equips de segona a, com anar a veure un jugador valencià del lleida i que fes una paella amb el primer que trobés, que dediquin força temps als derbys de ves a saber quina regional, com l'esparraguera etc etc etc, que a segona b donin prioritat a alguns equips, i que del centre d'esports sabadell només hagin donat un reportatge de 15 segons, amb 1 ocasió i 2 gols. Indignant. Com si cada dia cent aficionats de l'equip que va 18º viatgés a 500 kms per veure al seu equip, per exemple.
Després, per exemple, van repetint els partits del bar$a... A més, si mireu la plana 266 del teletexte de tv3, on surten les retransmicions esportives, us adonareu que cada dia hi ha alguna cosa del bar$a: hockei, futbol, filial de futbol, basquet, handbol, basquet femení, futbol femení... i si no hi ha, es perque aquell dia no juga cap secció.
I AQUESTA ÉS LA TELEVISIÓ DE TOTS? Va home va, a qui voleu enganaR? Perque a mi, sens dubte, no ho feu!