Autor Tema: FUTBOL CAT  (Llegit 1496 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
FUTBOL CAT
« el: 17 de Abril de 2006, 21:58:48 pm »
Per un dia que no tenim L'Arlequinat, m'he hagut de conformar recordant les imatges que vaig viure ahir al Futbol CAT. Sincerament, em sembla PENÓS i INDIGNANT que facin uns reportatges de 10 minuts sobre els equips de segona a, com anar a veure un jugador valencià del lleida i que fes una paella amb el primer que trobés, que dediquin força temps als derbys de ves a saber quina regional, com l'esparraguera etc etc etc, que a segona b donin prioritat a alguns equips, i que del centre d'esports sabadell només hagin donat un reportatge de 15 segons, amb 1 ocasió i 2 gols. Indignant. Com si cada dia cent aficionats de l'equip que va 18º viatgés a 500 kms per veure al seu equip, per exemple.
Després, per exemple, van repetint els partits del bar$a... A més, si mireu la plana 266 del teletexte de tv3, on surten les retransmicions esportives, us adonareu que cada dia hi ha alguna cosa del bar$a: hockei, futbol, filial de futbol, basquet, handbol, basquet femení, futbol femení... i si no hi ha, es perque aquell dia no juga cap secció.
I AQUESTA ÉS LA TELEVISIÓ DE TOTS? Va home va, a qui voleu enganaR? Perque a mi, sens dubte, no ho feu!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: FUTBOL CAT
« Respondre #1 el: 18 de Abril de 2006, 13:51:39 pm »
per aixo jo no miro mai aquest programa.l´any passat que no teniam l´arlequinat el mirava pero vaig quedar asquejat de veure el que tu dius adry i al final vaig decidir no tornar a veure la mer*a de programa aquest :**** :**** :****
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 18 de Abril de 2006, 14:30:48 pm »
en canvi avui al diari sabadell una pagina dels aficionats que es van desplazar a la rioja! :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #3 el: 18 de Abril de 2006, 14:46:01 pm »
No nomes aixo, futbol cat n'es un dels programes futbolistics que "suden" literalment dels equips catalans i nomes se n'ocupen d'un, o dos.
El cop que vam guanyar al camp del Alcoia, jo feliç i ilus, vaig enviar un sms al programa GOL A GOL, i deia el seguent:
el sabadell ha guanyat i seguim sominat amb la permanencia, visca el sabadell.
Evidentment no me'l van publicar, potse perque faltava la contrasenya de visca el barça...o visca l'espanyol....etc es indignant.
Per cert que aquest diumenge si que vaig veure un sms animant al sabadell.
Visca el CES

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #4 el: 18 de Abril de 2006, 19:55:40 pm »
por una vez y sin que sirva de precedente un  :clap al diari sabadell
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 18 de Abril de 2006, 21:06:12 pm »
Ara bé, a d'altres llocs no tenen censura... A Ràdio Marca estaven parlant sobre el Sabadell fa tres setmanetes... i va enviar un egarenc l'acudit del: Riiing Està el Sabadell? Si, ara baixa.  :ko

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 18 de Abril de 2006, 21:29:33 pm »
Ara bé, a d'altres llocs no tenen censura... A Ràdio Marca estaven parlant sobre el Sabadell fa tres setmanetes... i va enviar un egarenc l'acudit del: Riiing Està el Sabadell? Si, ara baixa. :ko

pura envidia, en el año se "su" "centenario" i no estan ni documentados... :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona