MmMm, que interesant
Mitja aficio de la que ens deia d tot per el forum
Quin gran arbitre
I sort que no va anar el nostre mister, sino flipa... Es la segona que ens foten aquest any. Un partit contra les termes el xiula el que havia estat el seu entrenador feia un any o 2. A la m****... Despres arribem alla i quina sorpresa... Ens xiula el germa del porter!
Quina gran lliga
Te collons, es el primer cop que em foten fora (pregunteu a tothom com soc, em coneixen molts foreros), i per dir a l'arbitre que tranquil, em diu que l'he amenaçat i em fot fora
Quina m**** de cap de setmana que vaig passar, i a sobre l'altre dia el vaig veure pel carrer alla al camp vostre... I un amic seu, quan vam acabar li va dir amb mi al costat "tu has visto lo que has hecho???" mas claro, agua
Pero bueno, toca fastidiar-se. Som un equip nou (com a nom, perque portem 4 anys jugant al casablancas) i sempre ens han fet la mateixa guarrada (un cop un jugador nostre va sortir del vostre camp en ambulancia per un cop de colza), i moltes mes vegades. Ja hi estem acostumats... Per cert, podrieu aver saludat eeee, que no em menjo a ningu