Autor Tema: Noticia interessant i qui sap si important  (Llegit 3031 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Noticia interessant i qui sap si important
« el: 19 de Maig de 2005, 16:23:45 pm »
Atenció a la noticia que publica avui un diari Sportiu sobre el Figueres... parlen d'un possible descens de categoria :icon_exclaim: :surprised:
Algú sap si això ens podria beneficiar al què estem en la "pomada" :icon_question: (O com qllons va això...)

He fet "copiar" i "enganxar":

Llegan tiempos muy duros para el Figueres

La crisis puede provocar en las próximas semanas una desbandada en la plantilla blanquiazul

El Figueres se ha quedado sin su gran mecenas, Miquel Alimentació, que ayer anunció su intención de reducir de forma ostensible su inversión económica en el club –en los últimos tres años ha significado más del 60% del presupuesto–.

Ello hará que, si no se encuentran con urgencia nuevos recursos en forma de patrocinio, el club se plantee incluso la posibilidad de renunciar a la Segunda División B y jugar en Tercera.

El presidente del club, Pere Aguado, anunció que se fijarían un mínimo para seguir en la categoría, puesto que desean ser un equipo competitivo y para ello están buscando nuevos patrocinadores: “Nos fijamos al menos 150 millones de las antiguas pesetas para seguir en Segunda B. Si no llegamos, bajaremos a Tercera”.

Existen varios frentes abiertos de empresas de fuera de la comarca, aunque aún no hay nada concretado. Lo que sí aseguró Ramon Miquel, de la empresa patrocinadora, es que “el fútbol no desaparecerá de Figueres, ni tampoco la Unió Esportiva”. La familia Miquel ha visto que, pese a sus esfuerzos, el apoyo al equipo es cada vez menor y las gradas de Vilatenim están cada vez más vacías. De hecho, la media de espectadores se ha situado en unos 500.

El anuncio de la empresa es un duro golpe para el Figueres, puesto que llega el momento de planificar la próxima temporada. El director deportivo, Tito Vilanova, debía abordar ahora las renovaciones de los jugadores a los que se quería atar, pero sólo se han concretado las de Socías y José Ramírez, que, junto a Ruano y Serra, son los únicos que tienen contrato en vigor.

El resto de renovaciones está congelada, como los posibles fichajes. Este hecho puede provocar que los clubs se fijen en la plantilla blanquiazul para reforzar sus respectivos equipos. De hecho, la Grama tiene en su punto de mira al centrocampista Santi Asensio, uno de los jugadores con más números para dejar Figueres. A Asensio le podrían seguir varios de los futbolistas empordaneses.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Noticia interessant i qui sap si important
« Respondre #1 el: 19 de Maig de 2005, 17:42:53 pm »
Doncs apa, algun jugador del Figueres ens aniria bé per l'any q ve, segur! ;) Una mica complicat a 2ªB el saber q es faria. El més lògic seria que pugés l'ekip del mateix grup que ha descendit i que ha kedat en la posició més alta (el quart per la cua o el 5è si havia baixat el q promocionava del nostre grup). Però no crec que es plantegin realment el baixar de categoria, ho trobo tot una estratègia per donar a coneixer els seus problemes econòmics i trobar algú q posi calers ;)

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #2 el: 19 de Maig de 2005, 18:11:24 pm »
...no crec que es plantegin realment el baixar de categoria, ho trobo tot una estratègia per donar a coneixer els seus problemes econòmics i trobar algú q posi calers ;)

Si, evidentment això sembla, però si fora un cas pràctic (o sigui real), què passaria :icon_question:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 19 de Maig de 2005, 19:21:17 pm »
Si fos realment perque s'estan plantejar de baixar de categoria i tal com a dit l'amic Birri, Albert Coca, Socias i algun altre cap a casa... :yes:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #4 el: 19 de Maig de 2005, 20:37:27 pm »
Si fos realment perque s'estan plantejar de baixar de categoria i tal com a dit l'amic Birri, Albert Coca, Socias i algun altre cap a casa... :yes:

home ... abans de akests dos q dius ... m'agraden més un Gorka Pintado o un Jito

Tot i q jo tb crec q al final no baixaràn i axiò només haurà stat un ensurt, suposo q surtirà algú q posi la pasta i mantindran un ekip competitiu
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #5 el: 19 de Maig de 2005, 20:49:36 pm »

home ... abans de akests dos q dius ... m'agraden més un Gorka Pintado o un Jito

tambe e dit " i algun mes..."  ;) JO segueixo am la meva politica, (jugadors de la ciutat, Coca, i gent am pasat  :bandera, socias)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #6 el: 19 de Maig de 2005, 21:04:08 pm »

tambe e dit " i algun mes..."  ;) JO segueixo am la meva politica, (jugadors de la ciutat, Coca, i gent am pasat  :bandera, socias)

va cudi, espavila  :tongue3: tu has vist la 'maravellosa' asistencia de gol q va deixar al jugador de l'Alacant akest diumenge passat xDD a mi socias hem fa una mica de por

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 19 de Maig de 2005, 21:13:53 pm »
Socias no m'agrada... abans era 1 jugadoràs, pero des q va sortit d'aqui... m****. I ara ja no m'agrada com juga. Jo prefereixo al Pintado i a l'Iglesias.
Pero llasitma (pels nostres interessos), k el figueres no baixarà. Es només una estratègia, 1 tactica per trobar els sponsors que necessita. Jo crec, cnt a l'amic manel, q el 17è equip del grup, es a dir, l'ultim de descens directe no baixaria. Sempre i quan el 16è, q es el q fa promocio, no baixi. Pq si baixa, seria el 16è el q es salvaria. Va ocorrer una cosa semblant no fa molts anys, fara 2 o 3, a segona. El Leganés havia quedat 4t per la cua, es a dir, descens a Segona B. Pero el Compos, q havia acabat 9è, va desapareixer, o al menys, va baixar per problemes econòmics, i el Lega va recuperar la categoria. No li va servir de molt, però, pq a l'any seguent van tornar a baixar, aquet kop si k de veritat  ;D
Pos aixo, si es fes realitat, aniria d conya, doncs quedaria 1 plaça menys del descens: Penya i Figueres ja estarien, i novelda i girona ho tindrien cruu. Pero wenu, ens salvarem d totes maneres. X cert, entenc la decisió d'aquesta empresa. He estat a Figueres aquest any 1 cop, i l'he vist x la tele varies vegades, i kina pena fan les grades. Les 500 persones aquestes de mitja es fan gracies a quan va el sabadell, el girona i algun més que arrossega afició. Pq de les 200 persones no passen. Sembla regional

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #8 el: 19 de Maig de 2005, 21:17:40 pm »
Socias no m'agrada... abans era 1 jugadoràs, pero des q va sortit d'aqui... m****. I ara ja no m'agrada com juga. Jo prefereixo al Pintado i a l'Iglesias.
Pero llasitma (pels nostres interessos), k el figueres no baixarà. Es només una estratègia, 1 tactica per trobar els sponsors que necessita. Jo crec, cnt a l'amic manel, q el 17è equip del grup, es a dir, l'ultim de descens directe no baixaria. Sempre i quan el 16è, q es el q fa promocio, no baixi. Pq si baixa, seria el 16è el q es salvaria. Va ocorrer una cosa semblant no fa molts anys, fara 2 o 3, a segona. El Leganés havia quedat 4t per la cua, es a dir, descens a Segona B. Pero el Compos, q havia acabat 9è, va desapareixer, o al menys, va baixar per problemes econòmics, i el Lega va recuperar la categoria. No li va servir de molt, però, pq a l'any seguent van tornar a baixar, aquet kop si k de veritat  ;D
Pos aixo, si es fes realitat, aniria d conya, doncs quedaria 1 plaça menys del descens: Penya i Figueres ja estarien, i novelda i girona ho tindrien cruu. Pero wenu, ens salvarem d totes maneres. X cert, entenc la decisió d'aquesta empresa. He estat a Figueres aquest any 1 cop, i l'he vist x la tele varies vegades, i kina pena fan les grades. Les 500 persones aquestes de mitja es fan gracies a quan va el sabadell, el girona i algun més que arrossega afició. Pq de les 200 persones no passen. Sembla regional

amb el compos no m'enrecordo gaire bé, pq m sembla q ja estava a segonaB quan va desapareixer, pero la història q expliques em sona més a la del Burgos q per problemas de pasta va vendre la plaça. pero no se ...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #9 el: 19 de Maig de 2005, 21:21:37 pm »
Si si, al Burgos li va passar el mateix, pero el k jo dic es mes recent. Jo juraria que era el compos, k per problema de pasta va baixar i un cop a segona b, a l'any seguent, va desapareixer

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #10 el: 19 de Maig de 2005, 21:22:54 pm »
pot ser pot ser, son dues històries diferents amb fatal desenllaç les dues  ;)

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #11 el: 20 de Maig de 2005, 00:15:05 am »
Era el Compos, segons recorde.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #12 el: 20 de Maig de 2005, 21:47:03 pm »
El cas q jo deia, el del Burgos. Va quedar al final de la lliga 9é !! pero per falta de capital va baixar i la seva plaça la va ocupar el Llevant 19é  ja q el ekip q havia qedat 18é tampoc la podia pagar.  i mireu ara on està el Llevant !! a Primera (encara q lluitant per no baixar).

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #13 el: 20 de Maig de 2005, 23:16:08 pm »
Un aclariment. En el cas de q un ekip baixi per temes econòmics, l'ekip que ocupa la plaça de l'ekip que baixa no li compra la plaça al q baixa, simplement paga el que cada ekip paga per tenir la seva plaça a la lliga i a més a més es fa càrrec de la deuta del club amb la lliga ;) I que jo sàpiga va seguir a la lliga el llevant pq havia kedat 19 (que en la lliga de 22 es el 4t per la cua) i el burgos havia kedat 15 segons futbolme ;)
« Darrera modificació: 20 de Maig de 2005, 23:21:28 pm per BIRRI »