Autor Tema: m'agradria ressaltar també a Peque  (Llegit 1503 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
m'agradria ressaltar també a Peque
« el: 17 de Abril de 2006, 22:58:46 pm »
Jo sempre he estat un ferm defensor d'aquest jugador.
Al principi de la temporada anterior per mi era  el millor jugador que teniem. L'inoportuna lesió el va deixar fora per tota la temporada, i la veritat és que aquests 6-7 mesos d'aquest any no estaba gens fi. Fins i tot el dia de l'Hospi va fer molta pena, igual que tot l'equip.
Però a partir de llavors, a Alcoi ja va fer la passada del gol i a Logroño un altre passe de collons a Orife. Porta 3 partits lluitant a MORT, sent el jugador que era i crec que ha recuperat la confiança en ell mateix.
Per això penso que a més dels sempre Cañadas, Urko, Txiki o Crivillé, penso que Peque també té gran part de "culpa" d'aquesta brillant reacció.

Bravo Peque  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: m'agradria ressaltar també a Peque
« Respondre #1 el: 17 de Abril de 2006, 23:05:18 pm »
Jo penso que ara a final de temporada ens aniran be les vaques sagrades que vem fitxar. Pablo Sanz si es recupera be de la lesio i rapid tindrà un pes molt destacat. Medina també serà clau i Ivan Diaz a la linea d'Alcoyano i Alicante també serà una gran aportació per l'equip. Això sumat a Cañadas, Peke i Urko... ens portarà a la salvació... i si es cert que Orife ha despertat... endavant les atxes!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 17 de Abril de 2006, 23:07:59 pm »
Jo penso que ara a final de temporada ens aniran be les vaques sagrades que vem fitxar. Pablo Sanz si es recupera be de la lesio i rapid tindrà un pes molt destacat. Medina també serà clau i Ivan Diaz a la linea d'Alcoyano i Alicante també serà una gran aportació per l'equip. Això sumat a Cañadas, Peke i Urko... ens portarà a la salvació... i si es cert que Orife ha despertat... endavant les atxes!!!

no et descuidis a JUANMA CRUZ!!! que estara a tope per al reus! :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 17 de Abril de 2006, 23:08:49 pm »
La veritat esk en Peke ha millorat molt akestes darreres jornades i s'ha de valorar la seva feina  :clap
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #4 el: 17 de Abril de 2006, 23:20:50 pm »
 :yes: :clap

El dia de l'Hospi vaig pensar que s'estava tocant massa els collons, com si estigués pensant en un altre any, lluny de Sabadell.
Però he de dir que des de llavors, porta una molt bona ratxa, està compromés i jugant força bé

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #5 el: 17 de Abril de 2006, 23:21:53 pm »

no et descuidis a JUANMA CRUZ!!! que estara a tope per al reus! :beer2

Em deixava d'anomenar el Juanma... però evidentment també entrava a la meva llista... a veure si pel final de lliga les lesions ens respecten...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #6 el: 18 de Abril de 2006, 03:40:00 am »
Vamos a dejar los partidos en los que no daban pie con bola y dejar de lado los pensamientos y energías negativas, ahora hay que pensar que el equipo se está recuperando y que los jugadores quieren sacar esto para delante, es más si MUTIO cree que el Peque es otro de los jugadores que estan portando al equipo en estas últimas jornadas, yo pienso igual, hay varios jugadores que estan dando lo que se les esperaba desde el comienzo del campeonato, no olvidemos tampoco al entrenador, de  los que han pasado este año, es el que está trabajando con la fe de sacar esto,  falta nada más que Orife siga metiendo goles y Gallo le siga.  :anims :anims :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 18 de Abril de 2006, 16:39:49 pm »

Imaginem que Orife agafi la "ratxa" de la segona volta del seu primer any.  Seria impresionant....    Falta que rebi "passes" amb condicions.   Peque una altra vegada ?, Ivan Díaz?,  Juanma Cruz?  Hi ha forces alternatives, si es col.loquen bé els jugadors sobre el camp.

Cañadas ?  Llàstima, però un dia o altre havia d´arribar aquesta tarjeta.  I pitjor seria que això hagués passat en un partit de "play-off" de promoció si s´acabés jugant.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 18 de Abril de 2006, 19:57:11 pm »
Peque:
Aquest diumenge, a Logronyo, va ser un dels puntals de l'equip, i porta ja vàries jornades posant-hi els ous, que ja feia falta sobre el camp.

Tècnicament, no em convenç, però no puc negar que hi posa moltes ganes, i si a sobre l'acompanya l'estat físic, perfecte!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #9 el: 19 de Abril de 2006, 14:42:01 pm »
A mi siempre me ha gustado Peque, pero como lateral derecho. Como lateral izquierdo es mas irregular, pero es normal porque la pierna izquierda la tiene solo para apoyarse. Además, después de una lesión tan larga tampoco puede coger la buena forma en 4 dias el chaval.

Si es el tercer capitan de la plantilla sera por algo...    :clap Peque
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #10 el: 19 de Abril de 2006, 18:36:17 pm »
Explicame qué tiene q ver lo de ser capitan q no lo pillo...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #11 el: 19 de Abril de 2006, 18:57:18 pm »
Explicame qué tiene q ver lo de ser capitan q no lo pillo...

Pues porque supongo (alomejor estoy equivocado), que a los capitanes los eligen entre todos los integrantes de la plantilla y si han considerado que Peque sea el tercer capitan sera porque le han visto cualidades para ello porque no es de los veteranos como Hammouch o Txiki, Peque sólo lleva un año al igual que Cañadas, Juanma, Marcos, Ramon...
En definitiva, que si sus propios compañeros lo han votado como capitan es porque lo ven capacitado para tirar del carro, tanto dentro del campo como en el vestuario.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.