Molt bones, és increible veure el que està passant aquesta temporada amb el nostre CES; pensar q fa 22 dies estavem sortint de la NCA amb cares abaixades, a 7 punts de la promoció i 9 de la salvació i rabiant de veure com els nostres jugadors s'arrastraven contra l'hospi.. hi ha dia d'avui estem a 2 punts´, q és menys d'un partit guanyat de la promoció i 6 punts de la salvació directa, SISI la salvació directa IMPRESSIONANT. Cap de nosaltres pero CAP hauria acertat aquesta situació actual del nostre equip a falta d 6 jornades pel final del campionat de lliga, amb 4 partits a casa i 2 fora ( un dels quals contra el Figueres, q si més no pot sembla q juguem a casa...)en fi que o tenim força bé si no ens confiem massa.
Soc partidari de que el Reus un dia o altre despertà i guanyarà algun partit, pero espero q quan o faci sigui dsp de perdre a la NCA i quan ja estiguem per sobre d'ells, del logroñés prefereixo no parlar-ne ja que com e dit en altres missatges estic convençut q estarem per sobre d'ells... ara ens toca agafar-nos d referencia a l'Osca, un equip pel quan jo fa 15 dies no comptaba per a la lluita del descens pero que s'ens a sumat, i equip que encara a de passar per a la NCA i que la setmana q ve juga contra l'Alacant, total que el que em fet fins ara és impresionant pero encara ens queda molt camí, continuem tenint 6 finals per a jugar, i tal com diuen alguns, una derrota amb el Reus ens tornaria a allunyar molt d la salvació i fer-nos caure al pou de nou...no ens ofeguem d'euforia i a guanyar al REUS DEPORTIU, diumenge hem de ser mínim 8000 a la NCA.
FORÇA SABADELL!! que arrivi el diumenge jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!