Autor Tema: Prima 12.000 Euros  (Llegit 2857 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Prima 12.000 Euros
« el: 18 de Abril de 2006, 20:14:52 pm »
Hauriem de donar les gràcies per la prima que van donar dos ex-directius diumenge passat

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Prima 12.000 Euros
« Respondre #1 el: 18 de Abril de 2006, 20:16:45 pm »
si jo me sorprés quan ho he llegit al diari, pero no oblidem que son els mateixos que van prometre uns diners que no an donat... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 18 de Abril de 2006, 20:22:14 pm »
Hauriem de donar les gràcies per la prima que van donar dos ex-directius diumenge passat

Si no estic equivocat això és per diumenge que vé no  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 18 de Abril de 2006, 20:30:59 pm »
Es veu q akest cap de setmana tb.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #4 el: 18 de Abril de 2006, 22:28:50 pm »
pues a mi me da verguenza entonces ke estos jguadores lleven nuestros colores y nuestra camiseta, ke pasa ke entonces no ganan si no les dan primas??? vergonzoso!!!! :**** :****
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #5 el: 18 de Abril de 2006, 23:00:12 pm »

Doncs a mi em sembla vergonyós per dos motius,

Primer, estan donant un diner extra com a "premi" per mantenir la categoria a uns jugadors fitxats per pujar de categoria. No es mereixen ni tant sols el sou que els hi paguen.

Segon, avans de donar primes, podrien donar els diners que es van comprometre a donar i que no han donat. Aquets senyors van "semi-prometre" l'ascens i ara es despengen amb això....

Ah! Prefereixo donar-li les gràcies a altres directius que han posat molt més que 12.000€ i que a sobre no han fitxat a cap jugador, començant per l'Andreu Gil.

Despres de la que han liat, ara els hem de donar les gràcies? va home va!  :ko :ko

Bé, és igual! a guanyar al Reus, al Saragossa B i al Osca (principalment) i amb això tindrem moltes possibilitats de mantenir-nos!

A POR ELLOS!  :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut
« Darrera modificació: 18 de Abril de 2006, 23:05:44 pm per Bend »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 18 de Abril de 2006, 23:48:58 pm »
Per mi q els donin el q vulguin. Jo no crec que estiguin guanyant pq els donin més pasta. Fa 2 partits no els van donar res i van guanyar. Ara que veuen q tenen una mínima esperança és normal que vulguin anar a per totes, no només per la pasta.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #7 el: 19 de Abril de 2006, 01:56:47 am »
El dinero extra por ganar no está prohibido, aunque se tenga un sueldo fijo en un equipo como el nuestro, claro que una aportación económica motiva a cualquiera, en el ámbito del fútbol no es menos, lo que ocurre es que en los demás trabajos casi nunca ocurre.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #8 el: 19 de Abril de 2006, 11:07:36 am »
Hi ha gent en aquesta vida que es mou pels diners, i em semble que en la plantilla del Sabadell hi ha més d'un que te aquesta premisa com una màxima.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #9 el: 19 de Abril de 2006, 11:24:28 am »
Creo que se debería de dejar de opinar públicamente sobre el tema de las primas. Creo que cada uno tiene su opinión al respecto y no estamos en una situación cómoda como para enrarecer el ambiente poniendo en duda la profesionalidad de los jugadores. Lo importante es ganar cada partido que queda. Si hay alguna persona que ofrece primas por ganar y se gana como en estos últimos partidos, pues mejor para los jugadores. Pero hay que seguir ganando.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #10 el: 19 de Abril de 2006, 11:27:02 am »
Totalment d'acord amb el Bend. Que ara ens vinguin aquests senyors amb primes de dotze mil euros em sembla molt fort. Em pregunto si l'equip no hagués reaccionat com ho està fent ara, haguessin aparegut aquests senyors? O s'haguessin amagat com han fet fins ara sense donar una sola explicació del desgavell esportiu i econòmic que amb les seves decisions estaven ocasionant?
Aquests diners que ara apareixen de cop eren molt més necessaris, però molt més, en el passat mercat d'hivern que no pas ara. I si recordem el cas Nandi??? Doncs ja seria fragrant, al.lucinant. Nandi, si, aquell jugador honrat, treballador, professional al que aquests mateixos senyors li van firmar un contracte que al final ningú ha volgut cumplir. Com tenen els nassos d´anar donant ara dotze mil euros cada diumenge, com si no costés, i han estat capaços de consentir que un home com el Nandi hagi passat les mil i una per no voler pagar-li sis mil euros que tenia per contracte?? Contracte, insisteixo, que ells mateixos li van firmar?? O si no podem recordar el tristíssim espectacle i episodi en el que Nandi va deixar de poder aparcar el seu cotxe al pàrking del seu habitatge, doncs mentre va ser directiu el sr.Vilchez li pagava el lloguer cada mes. Ara bé, quan aquest senyor va deixar de ser directiu, aquest pagament es va deixar d´efectuar.
L'actual consell d'administració, al que se li podran criticar moltes coses, però que jo sempre he recolzat i recolzaré, s´ha hagut de menjar el marron d´afrontar el desgavell econòmic i esportiu que aquests senyors, si ells, van provocar amb les seva gestió al club, han hagut de sentir-se insults i a més a més, callar, mentre d´altres que el passat hivern es van treure les puces de sobre han anat sortint diumenge si i diumenge també del camp, havent guanyat o perdut, dient que no amb el cap i en ocasions inclús rient. Sincerament, aquests dotze mil euros se´ls podrien posar allà on els càpiguen, i espero de tot cor, que mai més a la vida aquests senyors tornin a ocupar un lloc al consell d'administració del club.
Em fa una mandra terrible haver de parlar un cop més d´aquests temes, i més ara, quan sembla que aquest equip desperta i podem tornar a somiar amb la permanència un any més a segona B. Jo proposaria parlar només de futbol, ara que podem, i després d´haver parlat tant i tant de temes extraesportius que han abocat al club a una crisi profunda, ara toca parlar del Reus, del que farem per donar ambient a l´estadi i en definitiva, del futur del nostre club.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #11 el: 19 de Abril de 2006, 17:50:29 pm »

Primer, abans de "regalar" els calers, potser que compleixin amb les seves obligacions com a ex-membres de la Junta, no? que possin els calers que es van comprometre a posar i despres que bonifiquin a les "seves" (*) figures per fer el que haurien d'haver fet durant tota la temporada: guanyar i punt!

(*) Dic seves per que:

-Sembla que els van fitxar ells
-Sembla que van pagar un "sobrepreu" (comisions?  :ejem inexperiencia?  :ejem)
-Sembla que van fitxar sense pensar en l'equip i nomes en els noms (Equip descompensat? Fitxatges sense to ni so?... als resultats me remito)

Segueixo sense saber qui es l'autentic "la voz de su amo" pq t'ha faltat temps per "publicitar" la "generosa" donacio dels exdirectius  :ejem

Possats a ensenyar, en comptes del tanga ensenyem el cul i anem al gra, no?

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #12 el: 19 de Abril de 2006, 18:29:41 pm »

Primer, abans de "regalar" els calers, potser que compleixin amb les seves obligacions com a ex-membres de la Junta, no? que possin els calers que es van comprometre a posar i despres que bonifiquin a les "seves" (*) figures per fer el que haurien d'haver fet durant tota la temporada: guanyar i punt!

(*) Dic seves per que:

-Sembla que els van fitxar ells
-Sembla que van pagar un "sobrepreu" (comisions? :ejem inexperiencia? :ejem)
-Sembla que van fitxar sense pensar en l'equip i nomes en els noms (Equip descompensat? Fitxatges sense to ni so?... als resultats me remito)

Segueixo sense saber qui es l'autentic "la voz de su amo" pq t'ha faltat temps per "publicitar" la "generosa" donacio dels exdirectius :ejem

Possats a ensenyar, en comptes del tanga ensenyem el cul i anem al gra, no?

:beer2

Perdona però jo nomes vaig posar la notica que sortia al DS ja que ningu en parlava i creia que era una bona noticia en aquell moment tant de bo d'aqui fins a final de tenporada cada diumenge hagin de pagar una prima per guanyar

I jo soc lliure no defenso a ningu a ningu jo nomes soc del Sabadell

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #13 el: 19 de Abril de 2006, 20:19:06 pm »
Jo nomès tinc ganes de que acabi la temporada per veure si som capaços (esperem que si) de mantenir la categoria i per veure com surten aquests jugadors del CES que mai haurien de haver vingut.....
Jo també trobo totalment vergonyós e injust que se li donen primes a aquests mercenaris, perdó, aquests jugadors, per mantenir la categoria quan se'ls havia fixat per pujar....i clar, estàn veient que el club no pot assumir les despeses, però son tan mercenaris que agafan qualsevol prima que els arriba...
em donen fàstic...
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #14 el: 19 de Abril de 2006, 20:34:42 pm »
Hi ha gent en aquesta vida que es mou pels diners, i em semble que en la plantilla del Sabadell hi ha més d'un que te aquesta premisa com una màxima.
pues a mi me da verguenza entonces ke estos jguadores lleven nuestros colores y nuestra camiseta, ke pasa ke entonces no ganan si no les dan primas??? vergonzoso!!!! :**** :****
Un comentari semblant es el k ma fet l'erik_sbd, seria vergonyos! :'(
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Baltasar

• Aleví
  • Missatges: 53
« Respondre #15 el: 20 de Abril de 2006, 00:14:55 am »
 :Ya ves Sabadell la que lias con tus comentarios ,¡ay ay ay que no aprendes ! como siempre cagando fuera del tiesto..... no n´hi ha prou en pensar que tens el cor amb  el Sabadell , pèr molt que siguem democratics i respetem el criteri de tothom també es te que pensar amb el cap i sapiguer quan y com s´han de dir les coses, bé no        t´enfadis  amb mi que a la fi tots volem el mateix , que el Sabadell guanyi diumenge i es salvi ,     VISCA EL SABADELL

Desconnectat creualtenc

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #16 el: 20 de Abril de 2006, 13:06:09 pm »
Felicitats Vicens pels teus serens comentaris.
T'animo a que ho enviis al Diari de Sabadell.
I a tot això que hi diu la Fundació ?. Calladets i esperant com acaba la temporada per mostra-se com els Salvadors ?

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #17 el: 20 de Abril de 2006, 16:56:02 pm »
Els jugadors, que es matin a guanyar i a recaptar diners i que els donin al club. Tots han cobrat un bon sou, ara el club els necessita i ells poden cobrar com sempre i salvar a un club que els paga i que ara, els necessita  :ejem
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #18 el: 20 de Abril de 2006, 17:04:19 pm »
Els jugadors, que es matin a guanyar i a recaptar diners i que els donin al club. Tots han cobrat un bon sou, ara el club els necessita i ells poden cobrar com sempre i salvar a un club que els paga i que ara, els necessita  :ejem

Busca'ls... els diners de la prima... i els jugadors...

Crec que serien un parell o tres q estarien disposats a fer això!!

Desconnectat Tirititrán!

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 24
« Respondre #19 el: 22 de Abril de 2006, 19:45:34 pm »

A mi lo que me da vergüenza es que estamos a dia 22 y todavia no han cobrado, eso sí que da vergüenza, la mayor parte de ellos pagan alquiler y tiene familia algunos.  :****
De verdad crees que ganan por dinero? Piensas que a los jugadores les gusta descender? Que eso le viene bien para su futuro? Que eso les viene bien para tener que rescindir contratos para el año que viene porque no quieren jugar en 3ª y se tienen que quedar "con el **** al aire"?
Vengaaaaaaaa...por favor!! Vamos a pensar un poco más en lo que decimos..
A ganar este domingo Sabadell !!!!!!!!!!  :anims