Es podria fe kartells kom ls de la caminada i penjarlos x la ciutat xke ls ke se fan smpre no veik ke aportin mes gen al kamp!! NO kreieu??
Jo i el meu germà petit vam penjar 250 cartells la setmana passada... Si això no porta més gent, deixo de fer-los, perquè si m'estic hores i hores perdent el temps, primer fent el cartell, enviant-lo a l'estadi, anar cap a l'estadi expressament per recollir les còpies, anar cotxe per cotxe repartint-los... perquè després no vingui ni deu no perdo el temps.
La setmana passada vaig fer el cartell, vaig fer còpies DIN A-3 al meu lloc d'estudi i els vaig penjar, vaig anar a l'estadi i em van fer 200 còpies, vaig penjar-los a l'institut, al barri dels merinals, a tots els cotxes que estaven aparcats a la zona de can rull, a cifuentes, vam anar el meu germà i jo al mercadillo per repartir-lo entre la gent...
ÉS molt fàcil dir: es que així es no vindrà ningu. Clar que no, si només una persona penja cartells. Està clar que el club hauria de fer quelcom més, i ahir ja ho vaig parlar amb algun empleat perquè sortís la furgoneta avisant del partit etc, però cadascu pot possar el seu petit granet. Dimarts, quan sàpiga l'hora i el preu, faré un cartell i l'enviaré al club perquè facin còpies. Cadascu que vulgui, pot passar-se per allà i demanar unes còpies, les que vulgui: 20, 30, 50, les que siguin. I penjar-los pel seu entorn: el seu barri, els comerços de la seva zona... Serà més fàcil arribar a tothom fent-lo d'aquesta manera que demanar, darrere un nick a un forum, que es facin les coses bé i que s'arribi a tota la ciutat.