Hola arlequinats i arlequinades!
Com ja tots sabeu, una de les penyes del C.E.Sabadell (@rlekinats) es va fundar, i es clar, conèixer, gràcies a Internet, i més concretament a un xat de la xarxa “IRC-Hispano”, amb la particularitat, que aquesta xarxa, permet als usuaris amb un certs registres, la possibilitat de crear xats.
Doncs bé, no em vull fer massa excessiu, els que coneixeu la penya i la seva història, sabeu perfectament, que va ser una bona època i que gràcies a aquesta va desembocar en l’actual penya.
Per “X” motius que desconec, el xat es va anar desutilitzant, fins que es va esborrar, perquè en “X” dies no va entrar ningú, i per tant, es borra automàticament.
Jo, pretenc crear aquest nou xat, on ens puguem reunir, parlar i es clar, passar bones estones.
Ja he enviat la petició de registre del canal #CESabadell suposo, que en menys de 24h. el canal ja estarà registrat i ja el podrem utilitzar plenament.
Si la cosa rutlla, estic disposat a introduir tres robots (els tres ja creats) els quals, un ens informa en temps real (es a dir, els retransmet) els partits de 1ra Divisió, així com Copa del Rei, Champions, etc. Un altre, que ens indica les estadístiques del canal, i un tercer que ens permet veure la “Quiniela”, fer porres, resultats, pichichis i més.
Es a dir, estem parlant d’un cert nivell (jeje).
Per accedir, suposo que tothom ho sap, però si no, no dubteu en preguntar-ho que solucionaré tot tipus de problemes que pugueu tenir.
Recomano, per entrar al xat, d’utilització del programa mIRC.
Saluts cordials,
PD: Si la cosa va bé, suposo que podríem tenir entrevistes amb jugadores, etc. ;-) A més, de que si és tot un éxit, la creació d'un plana web, pel canal.