Autor Tema: SEMIS COPA DE LA UEFA  (Llegit 976 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
SEMIS COPA DE LA UEFA
« el: 27 de Abril de 2006, 23:51:04 pm »
MIDDLESBROUGHT 4 - 2 STEAUA DE BUCAREST ( IDA 0-1)
 FINALIZADO

SEVILLA 1 - 0 SCHALKE 04 (IDA 0-0)
APUNTO D ACABAR LA SEGUNDA MITAD D LA PRORROGA.

FINAL:  SEVILLA- MIDDLESBROUGHT (Eindhoven)

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: SEMIS COPA DE LA UEFA
« Respondre #1 el: 28 de Abril de 2006, 00:34:31 am »
De nou, el futbol torna a deixar-me parat.
Qui m'ho hauria de dir, que en 7 partits de semifinals europees (em refereixo als 90 minuts), només he vist 3 gols!! Que a les semis es plantarien equips com el Vila-real, jugadors com Hleb, Flamini... sense gaire nom fins aleshores,  que un Steaua renaixeria i quasi es ficaria a la final de UEFA...
Encara estic acollonit:
1- Els partits de la UEFA han estat millors i més emocionants que els de la Champions
2- El Sevilla en una final de UEFA, deixant fora al Schalke
3- El Middlesbrought a la final!! I com ho ha fet! Increible. Als quarts, ja va passar de miracle, amb un 4-1 remontant el partit d'anada i un 0-1 en contra, i amb l'últim gol a l'últim suspir a casa. Avui, com no, idem. A l'anada, Steaua 1-0 Boro. A la tornada, anaven Boro 0-2 Steaua. HA començat a marcar gols... i al minut 90 ha marcat el gol que els classificava per la final.
4- L'Arsenal entre els 2 millors d'Europa, per damunt de Chelseas, Milans, Juventus...

Per sort, el futbol no és matemàtic! Lamentablement, els meus favorits ja s'han quedat fora  :disappointed:

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 28 de Abril de 2006, 20:40:15 pm »
Doncs si q es increible la veritat, jo pensaba clarament q el favorit d guanyar la copa de la uefa visto lo visto seria el Schalke 04 i ahir va i cau contra el Sevilla, a més el midlesbrought a la final, sembla catxondeo un equip d los més normalet d'anglaterra i el q dius tu remontant partits q anava perdent 0-2... pero weno l'any passat recordo q es va plantar a la final el CSKA moscú osigui q tmp massa normaleta no va ser la final, amb el Celtic crec.

Per altre banda la champions q cada any deixa sorpreses i molts equips q prometien pel camí ( Juve, Chelsea, Lyon..) fa 3 anys es va plantar el Monaco, l'any passat el liverpool i aquest any l'arsenal ( el barça tmb seria una sorpresa pero tal com estan jugant crec q era dels favorits a arribar a la final), llastima del Milan q va caure dimecres  :bigcry:, desdel 2003 q no guanyen una champions :( i ja comença a ser una "crisi" com el Madrid.... en fi, m'agrada  q hi hagi sorpreses en aquestes competicions pero tmb em sap greu veure alguns equips q antigament eren bons com fracassen.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 28 de Abril de 2006, 20:44:56 pm »
Juas, els seguidors del Betis ja estan fent cua a la verja de La Línea per a adquirir la nacionalitat britànica.

Espero que la final sigui espectacular.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #4 el: 28 de Abril de 2006, 20:59:51 pm »
Cal donar l'enhorabona a tot el sevillistes! :anims :clap
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 28 de Abril de 2006, 23:40:39 pm »
Doncs si q es increible la veritat, jo pensaba clarament q el favorit d guanyar la copa de la uefa visto lo visto seria el Schalke 04 i ahir va i cau contra el Sevilla, a més el midlesbrought a la final, sembla catxondeo un equip d los més normalet d'anglaterra i el q dius tu remontant partits q anava perdent 0-2... pero weno l'any passat recordo q es va plantar a la final el CSKA moscú osigui q tmp massa normaleta no va ser la final, amb el Celtic crec.

Per altre banda la champions q cada any deixa sorpreses i molts equips q prometien pel camí ( Juve, Chelsea, Lyon..) fa 3 anys es va plantar el Monaco, l'any passat el liverpool i aquest any l'arsenal ( el barça tmb seria una sorpresa pero tal com estan jugant crec q era dels favorits a arribar a la final), llastima del Milan q va caure dimecres  :bigcry:, desdel 2003 q no guanyen una champions :( i ja comença a ser una "crisi" com el Madrid.... en fi, m'agrada  q hi hagi sorpreses en aquestes competicions pero tmb em sap greu veure alguns equips q antigament eren bons com fracassen.

Si em permeteu... m'han possat la broma a ou: Si el Milán no guanya la copa des de 2003, i ja està en crisi, uns altres de per aquí a prop...  ;D