Autor Tema: El partit d'avui l'ha perdut l'entrenador...  (Llegit 1336 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
  • Gènere: Masculí
El partit d'avui l'ha perdut l'entrenador...
« el: 24 de Abril de 2006, 09:08:40 am »
Ho veig clarissim. El partit d'avui l'ha perdut l'entrenador quan ha posat el cinqué defensa i no ha reforçat el mig camp quan ens han expulsat al jugador. Amb 10, el Manolo s'ha acollonit i ha posat al Crivillé quan veritablement no feia falta. Amb una linia de quatre defenses i una altre de quatre migcampistes presionants, el Reus no hagués tingut ocasions de gol, perque els seus migcampistes, pressionats, no donaven una bona als seus davanters. En canvi si fots cinc defenses i els migcampistes s'endarrereixen com si fossin defenses, t'exposes a que els seus migcampistes puguin pensar, mirar i bombejar la pilota en condicions. Ho sento, però equips tan dolents com el Reus no en vindràn, i el Saragossa B serà molt més difícil que aquestos... El partit clau era el d'ahir.[/pre]

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7257
Una coseta JRG...
« Respondre #1 el: 24 de Abril de 2006, 09:12:07 am »

Si tu ahir fas els canvis que va fer el Manolo, li estàs dient al següent equip:

renuncio a fer gols nomès em defensaré.

Donc el contrari diu: collons nen! Si no m'ataquen puc atacar amb més alegries i preocupar-me menys de defensar.

Per tant: dit i fet. Juntem-ho tot amb el xurro i l'àrbitre i ahir ens van volar els punts.

No se com es pot tenir aquestes pors. Ahir el Manolo va fer perdre els punts. Jo també ho tinc més que clar. A més, si t'empaten desprès com vols atacar sense defenses?

cagondena...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
Re: El partit d'avui l'ha perdut l'entrenador...
« Respondre #2 el: 24 de Abril de 2006, 09:41:21 am »
No critico tant el fet de defensar el resultat com la manera de fer-ho. Posar cinc defenses però no presionar als seus migcampistes és un suïcidi i és exposar-te a rebre més pilotades que els de "Humor amarillo". Una linia de 4 defenses i una altre de 4 migcampistes era lo ideal, i si m'apures, baixes a Orife al migcamp. Amb tanta pressió als seus migcampistes, no haguessin vist als seus davanters.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7257
« Respondre #3 el: 24 de Abril de 2006, 10:14:29 am »
si no fots cap davanter, renuncies a l'atac

si el rival renuncia a l'atac, tu pots renunciar una miqueta a la defensa

si el rival pot renunciar una miqueta a la defensa, pot atacar amb mes comoditat amb la tranquilitat que no t'atacaran

els canvis la van *****. menys por. la millor defensa es un bon atac. en totes les guerres tothom te por de rebre. el rival sempre ha de tenir por. cal atacar.

2 + 2 son 4. avui, demà i sempre.

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #4 el: 24 de Abril de 2006, 10:47:11 am »

Estic totalment d'acord amb que el Manolo amb el canvi del Criville per l'Orife, va enrrederir l'equip de tal manera que va deixar jugar a un Reus, que pressionant als seus jugadors una mica només cometien que errades.

Ahir era un partit per guanyar i més després de marcar al minut 3. Espero que no ens haguem d'enrecordar d'aquest 2 punts que ahir vem regalar.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1013
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #5 el: 24 de Abril de 2006, 10:58:35 am »
Al Reus el teniem a punt de caramel a la primera meitat, absolutament desquiciat, sense donarne una a dretes, alla es on l'habiem de rematar (amb el segon gol el partit restaba gairebe sentenciat) i en lloc d'aixo li hem anat donant aire fins el punt de que hem acabat demanant l'hora nosaltres al descans en lloc d'ells. Ja ni comento l'entrega absoluta del control del partit que s'ha produit arran de la expulsio del Xavi Muñoz fruit del esbogerrat arbitratge del que avui em sigut testimonis (que hagues passat si arriba a pitar el possible penal que ha suposat la tarjeta a l'Ivan Díaz) i que ha permes a un equip al que hauriem d'haber guanyat amb comoditat el que ens tornes la plantofada del gol del empat al ultim minut que els varem fer nosaltres alla i que no ens enganyem, feia moooolta estona que es veia venir i grácies de que no ens ha fet el segon que ja hagues sigut per morirse. Conclusió mes que guanyar ells un punt n'hem perdut dos nosaltres i aixo ens posa mes pressió al damunt de cara al proper diumenge davant el Saragossa B. Espero que dels errors d'ahir n'haguem apres per no repetirlos perque aixo significaria gairebe la sentencia.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 24 de Abril de 2006, 12:15:18 pm »
Totalment d'acord.

Canvis desafortunats que van donar aire -i molt- al Reus.

No pots treure a l'unic davanter a falta de mes de mitja hora!! renuncies a l'atac i tal i com comenteu, dons terreny al rival per a que pensi i pugui jugar amb molt mes perill...
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #7 el: 24 de Abril de 2006, 16:28:53 pm »
Yo lo de quitar a Orife no lo veia del todo mal. Pones a un tio rapido arriba que coja pelotas, que sea rapido y que tenga buen regate. Mas facil llegar a porteria con uno menos. Lo que pasa es que el pobre Juanma llegaba un momento que no podia ni con las botas. Es ahi cuando hubiera sacado de refresco a Marc Perez. Entre los dos podian haber hecho daño. No entiendo pues, como saca a Marc ya en el descuento y sin tiempo para nada.  Lo siento, este partido... Manolo:    :ko
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 24 de Abril de 2006, 17:18:32 pm »
Nois... per fi puc opinar d'un partit del Sabadell... vaig venir a veure el Sabadell-Osasuna B i ahir vaig presenciar el Sabadell-Reus.
D'entrada, dir que el Reus d'ahir va ser un equip molt i molt fluix... es nota que ve en ratxa molt negativa i els jugadors els hi falta moral (em sona...). El partit d'ahir si s'hagués sabut jugar podria haver acabat 3-0 tranquilament. Vem perdonar molt a la primera part però sabent el què tenim encara es va fer prou bé. El fallo va ser sortir a la segona part com vem sortir. Tenint al rival tocat no li pots deixar la pilota amb ells (i parlo quan estavem 11 contra 11 encara!!). El Reus no va fer res... tot el que va fer va ser gràcies a nosaltres... i es veia a venir que al final ens la fotrien... I ja no parlo quan ens vem quedar amb 10... estic d'acord en defensar el resultat... pero es que no en vem saber de defensar el resultat... quan es defensa el resultat es presiona el seu mig del camp i els ultims minuts et tanques a darrere... nosaltres no vem presionar el seu mig del camp en cap moment. A més a més, no deixavem de fer faltes tontes a mitja distancia que només feien que deonar ocasions al Reus. Un Reus que per sí mateix no creava ocasions, un Reus patètic que per si mateix no arribava amb opcions de fer res... un Reus patètic que ens va treure dos punts per la nostra INAPTITUD!!! Sí, sí.. ni àrbitres ni hòsties... som INEPTES. NO SABEM JUGAR!!! Ni sabem atacar ni sabem defensar!!! Així no podem anar enlloc.
Si ahir vols guardar el resultat, ha de ser a partir de l'expulsió i MAI (repeteixo, MAI!!) fent el canvi que es va fer... posant un altre defensa i deixant el Juanma por ahi fent el burru (pq no feia una altra cosa). Si vols guardar el resultat has de fer-te fort al mig del camp ahir. El Reus no arribava, els teniem ben controlats al mig del camp... si li dones el mig del camp, els hi dones el partit. Aquest entrenador serà el que vosaltres vulgueu però veient el partit d'ahir demostra que com a mínim de plantejaments (ja no dic de futbol) no en té ni idea!!! Cosa que no m'extranya gens veient que era entrenador del futbol base... però això ja és un altre tema

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #9 el: 24 de Abril de 2006, 18:20:57 pm »
Exactament , el Reus stava mort i pels seus mitjans mai hagues tingut opcions de crear-nos perill , ni jugant amb superioritat numérica. Po kom ke som bones persones , i ens agrada patir , li donem vida a un ekip mort i aixi patim unes setmanes més!!
En serio , el Fernandez hauria d'entendre potser , que no es lo mateix jugar al camp de l'Alcoi o contra l'Alacant  , ke a casa contra un ekip tant inferior...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #10 el: 24 de Abril de 2006, 19:41:37 pm »
No voldria donar la sensació de voler carregar perquè si contra Manolo Fernández, és més, en el seu moment vaig defensar el seu nomenament com a tècnic del primer equip i considero que ha estat una decisió molt encertada.
Dit això, si que m'agradaria mostrar el meu acord amb aquells que comenten que un tant per cent de l´empat d´ahir va ser responsabilitat del nostre tècnic. Aquest mateix plantejament, és del tot vàlid, i més a Segona B, per jugar fora de casa o contra un rival d´entitat a casa, com per exemple l´Alacant. Ara bé, considero, com molts de vosaltres, que és un error garrafal emplear-lo contra el Reus, malgrat haver-nos quedat amb un jugador menys.
Acabar el partit amb Juanma Cruz i Marcos com homes més avançats em sembla una conya. És a dir, acabar al partit amb Ivan Diaz i Orife a la banqueta és de bojos. Actualment ni Juanma Cruz, sobretot ell, ni Marcos estan per fer res. El seu rendiment en aquests últims partits, sigui per lesions o pel que sigui, és senzillament lamentable. Juanma Cruz, i ja ho vaig dir en un altre post, deambula, li falta confiança i en definitiva, no és ni  l´ombra del que era. Marcos, un jugador honrat, de club, si, però que ara està en un moment de forma alarmant. Simplement, acabar amb aquests dos jugadors a dalt era com dir-li al Reus, tranquils, que nosaltres ja hem marcat tots els gols que haviem de marcar. Vam renúnciar a l´atac d´una manera escandalosa, vem regalar una burrada de metres al Reus, i nosaltres solets, només nosaltres, els vem donar la vida que necessitaven. Amb l´Alacant si, però amb el Reus, un equip mediocre de totes totes, amb set mil persones al camp i jugant el que ens jugavem, MAI es poden fer els canvis que vem fer.
Es va identificar el jugar amb deu homes amb la derrota gairebé segura, i tots enrera i aguantar, davant d´un equip mort i enterrat.
És evident que l´arbitratge va tenir molt a veure amb el resultat, però nosaltres no podem regalar ni la pilota ni els metres que vem regalar al Reus. És demencial el plantejament final del partit i els canvis són desastrosos. Què nassos fa el Juanma Cruz jugant els 90 minuts??? Per què es canvia a Orife o Ivan Diaz???
I compte!! Jo vaig ser dels que va defensar a capa i espasa el plantejament davant de l'Alacant, però amb el Reus s´havia d´anar a matar, a la Nova Creu Alta hem de manar nosaltres, encara que estiguem amb deu. Jo he vist multitud de partits en que el rival amb 10 ens ha amargat i inclús aculat a la nostra àrea. Jugar amb deu no vol dir haver de renúnciar a tot, i això justament és el que vem fer nosaltres.
En fi, ara ens ve el Saragossa B, i compte!! A mi em fa una certa por aquest equip. Els filials mai m´han agradat, i de ben segur el el Saragossa, malgrat la campanya que està fent, té jugadors de qualitat que ens poden donar moltíssims problemes. No les tinc totes amb mi, un grup de xavals joves, amb calitat, tècnica, velocitat, amb un camp gran, de gespa immaculada... O foten el partit de la seva vida o els fotem un carro, no hi ha terme mig.
Que tots els Sants ens ajudin i això si, l´estadi ha de repetir entrada i animar una mica més, doncs crec que en ocasions semblava que estava el camp mig buit. Apa! Sort i endavant!!!!!!!!!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5787
  • A way of life
« Respondre #11 el: 24 de Abril de 2006, 19:46:46 pm »
El Sabadell no sap jugar a la defensiva. En un moment o en un altre l'acabem cagant. Kuan vas guanyant desde tan d'hora el k has de fer es ficar el segon kuan abans puguis!
Grada Jove - La Força Arlekinada