Autor Tema: Indignació!!!  (Llegit 1674 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Indignació!!!
« el: 23 de Abril de 2006, 22:28:51 pm »
Jo no ho entenc, pero la directiva vol molta afluencia de gent al camp, vale fins aqui bé. Però el que no entenc esque la policia (seguretat els marrons i els verds i negres) NO LA NACIONAL!! sinó aquets que he descrit no m'han deixat entrar paperets a l'estadi! Perquè no? Ho he preguntat a varis menbres de seguretat i m'han dit que era una llei. I també he parlat am membres de la directiva i m'han dit que això ho dicidia. Jo em pregunto puk fer-li MAL a una altre persona am paperets?? (com no sels mengi i sofegui, que no crec...)
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Indignació!!!
« Respondre #1 el: 23 de Abril de 2006, 22:31:19 pm »
ja sa parlat en altres post garces... no es deixen entrar perque es poden fer foc amb ells... una xorrada? doncs si, pero mira...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 23 de Abril de 2006, 22:56:48 pm »
trobo pitjor poguer entrar bocines...que al cap i a la fi es kom una llauna, i pot fer mal... :o
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #3 el: 23 de Abril de 2006, 23:04:23 pm »
callarsus k como lo lean la semana k viene no entramos ni con una gorra pal sol xDDD a ver si se la vas a tirar al arbitro... i despues ablo con un nacional i le digo pa k tanta tonteria? sino ai ballas si le kiero pegar al campo salto i le doi y me dice... ya lo sé... pero nos obligan a nosotros tmpk nos gusta....

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #4 el: 23 de Abril de 2006, 23:16:35 pm »
y segun me ha dixo un amigo, a un xaval no le han dejado entrar la pelota...

Y un nazional abia estado apunto de proibir entrar a un xaval con la bandera de catalunya....

:ko :ko :ko

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 23 de Abril de 2006, 23:28:24 pm »

Al meu nano tampoc li han deixat entrar la pilota que portava.   Sobretot es tracta de vetllar per la seguretat de desaprensius com el que ha vingut avui, amb la lliçó ben apresa.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 23 de Abril de 2006, 23:30:39 pm »
doncs jo e vist minuts avans del partit, un nano jugant amb el seu pare amb la pilota a les escales de prefencia del gol nord...(a dins del recinte)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #7 el: 24 de Abril de 2006, 00:53:25 am »
senyors deixeu d'especulacions son ordres de la directiva i punto.......si aquests grans arlequinats que estan dirigin el club son els que donen les ordres.......i per algun abans tot es feia malament i era una m**** i ara tot es de color de rosa veritat? si se que estas mirant aixo quina pena noi deus anar baixant el cap per el carrer no? que treus tu?

per cert al principi de temporada al comentar els jugadors que fitxariem i teniem fitxats els coneixies molt no? despres resulta que ningu es responsable no? ahhh perdona si el martinez que segur que deu posar al club la pasta que posses tu.....osea 0€ no? tranquil que al  igual treus per comprar un cotxe nou,no fa falta que busquis home ja saps qui soc...llastima com cambien les persones noi

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #8 el: 24 de Abril de 2006, 10:10:28 am »
Y yo me pregunto... es legal mirar dentro del bolso de una chica??   Yo entre con mi novia cuando llegue en la segunda parte y nos pararon y se lo hicieron mirar.  Es legal?   Manda h****s si es por ley o no. Pero la ley seria igual en todos sitios, no?  He ido en mi vida a infinidad de campos, algunos de primera, a muchos conciertos y a muchisimas fiestas y discotecas y es la primera vez que me pasa algo asi, que tengan que mirar dentro de un bolso de una chica. Creo que es algo que no se deberia hacer.    :ko
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #9 el: 24 de Abril de 2006, 10:13:52 am »
Jo no ho entenc, pero la directiva vol molta afluencia de gent al camp, vale fins aqui bé. Però el que no entenc esque la policia (seguretat els marrons i els verds i negres) NO LA NACIONAL!! sinó aquets que he descrit no m'han deixat entrar paperets a l'estadi! Perquè no? Ho he preguntat a varis menbres de seguretat i m'han dit que era una llei. I també he parlat am membres de la directiva i m'han dit que això ho dicidia. Jo em pregunto puk fer-li MAL a una altre persona am paperets?? (com no sels mengi i sofegui, que no crec...)

Aquesta llei que diuen l'han fet nomes per a la Creu Alta? La llei no es igual per a tots? Donç perque ens la volen fer cumplir a nosaltres i a d'altres camps se la passen per al forro? Es que nosaltres som els tontos de la pelicula mentres els demes poden fer els que els doni la gana? A mi em sembla una inmensa txorrada prohibir entrar paperets a l'estadi pero si esta prohibit que no n'entrin enlloc. El que es un greuje comparatiu es que no ens deixin a nosaltres i si que deixin a Alcoi per exemple. O tots moros o tots cristians pero aquesta discriminacio esta fora de tota logica mes si tenim en compte que la aficio del Sabadell a excepcio d'algun element prou identificat per la policia, no es confictiva i no sera que no ens donin motius per ser-ho. Si aixo es com diuen el Sabadell s'hauria de plantejar el denunciar a tots aquells clubs on es permet la entrada de tot el que a nosaltres no ens permeten donç ja tenim prous problemas com per que ens agafin a nosaltres de "cap de turc" sense haber fet res dolent mentres es fa la vista grossa amb els altres.
« Darrera modificació: 24 de Abril de 2006, 10:31:20 am per La ceba mecànika »

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #10 el: 24 de Abril de 2006, 10:17:24 am »
doncs la solucio passa diumenge vinent tirant els paperets a un amic per sobre la valla, un fora i l altre dins

fotem-l'hi foc a la NCA !!!!

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #11 el: 24 de Abril de 2006, 10:40:14 am »
haber señores de la directiva del sabadell soy vigilante de seguridad hace 20 años e estado 6 años de seguridad en el campo del barsa y ayer domingo estube en el estadi olinpic lluis companys de servicio y NO HAY NINGUNA LEY QUE PROHIBA LA ENTRADA DE PERIODICOS NI PAPELES A NINGUN ESTADIO  ayer daba una alegria increible ver salir el español y lleno de papeles y cuando marcaba lo mismo lo que ocurre es que aqui esta prohibido porque NO HAY DINERO PARA PAGAR A UNA EMPRESA DE LIMPIEZA ¡¡¡¡ SEÑORES DE LA DIRECTIVA SON USTEDES UNOS MENTIROSOS ¡¡¡¡
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #12 el: 24 de Abril de 2006, 15:18:35 pm »
haber señores de la directiva del sabadell soy vigilante de seguridad hace 20 años e estado 6 años de seguridad en el campo del barsa y ayer domingo estube en el estadi olinpic lluis companys de servicio y NO HAY NINGUNA LEY QUE PROHIBA LA ENTRADA DE PERIODICOS NI PAPELES A NINGUN ESTADIO  ayer daba una alegria increible ver salir el español y lleno de papeles y cuando marcaba lo mismo lo que ocurre es que aqui esta prohibido porque NO HAY DINERO PARA PAGAR A UNA EMPRESA DE LIMPIEZA ¡¡¡¡ SEÑORES DE LA DIRECTIVA SON USTEDES UNOS MENTIROSOS ¡¡¡¡
:clap :clap :clap :clap
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #13 el: 24 de Abril de 2006, 19:00:19 pm »
Home ja k ens posem axi tot lo k entrem al camp es perillos! :-\ Jo ahir anava a portar tambe paperets i menys mal k no els vaig portar!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #14 el: 24 de Abril de 2006, 19:05:41 pm »
JO ahir vaig tirar paperets. Feta la llei, q no sé ni és llei, feta la trampa.

>:D