No voldria donar la sensació de voler carregar perquè si contra Manolo Fernández, és més, en el seu moment vaig defensar el seu nomenament com a tècnic del primer equip i considero que ha estat una decisió molt encertada.
Dit això, si que m'agradaria mostrar el meu acord amb aquells que comenten que un tant per cent de l´empat d´ahir va ser responsabilitat del nostre tècnic. Aquest mateix plantejament, és del tot vàlid, i més a Segona B, per jugar fora de casa o contra un rival d´entitat a casa, com per exemple l´Alacant. Ara bé, considero, com molts de vosaltres, que és un error garrafal emplear-lo contra el Reus, malgrat haver-nos quedat amb un jugador menys.
Acabar el partit amb Juanma Cruz i Marcos com homes més avançats em sembla una conya. És a dir, acabar al partit amb Ivan Diaz i Orife a la banqueta és de bojos. Actualment ni Juanma Cruz, sobretot ell, ni Marcos estan per fer res. El seu rendiment en aquests últims partits, sigui per lesions o pel que sigui, és senzillament lamentable. Juanma Cruz, i ja ho vaig dir en un altre post, deambula, li falta confiança i en definitiva, no és ni l´ombra del que era. Marcos, un jugador honrat, de club, si, però que ara està en un moment de forma alarmant. Simplement, acabar amb aquests dos jugadors a dalt era com dir-li al Reus, tranquils, que nosaltres ja hem marcat tots els gols que haviem de marcar. Vam renúnciar a l´atac d´una manera escandalosa, vem regalar una burrada de metres al Reus, i nosaltres solets, només nosaltres, els vem donar la vida que necessitaven. Amb l´Alacant si, però amb el Reus, un equip mediocre de totes totes, amb set mil persones al camp i jugant el que ens jugavem, MAI es poden fer els canvis que vem fer.
Es va identificar el jugar amb deu homes amb la derrota gairebé segura, i tots enrera i aguantar, davant d´un equip mort i enterrat.
És evident que l´arbitratge va tenir molt a veure amb el resultat, però nosaltres no podem regalar ni la pilota ni els metres que vem regalar al Reus. És demencial el plantejament final del partit i els canvis són desastrosos. Què nassos fa el Juanma Cruz jugant els 90 minuts??? Per què es canvia a Orife o Ivan Diaz???
I compte!! Jo vaig ser dels que va defensar a capa i espasa el plantejament davant de l'Alacant, però amb el Reus s´havia d´anar a matar, a la Nova Creu Alta hem de manar nosaltres, encara que estiguem amb deu. Jo he vist multitud de partits en que el rival amb 10 ens ha amargat i inclús aculat a la nostra àrea. Jugar amb deu no vol dir haver de renúnciar a tot, i això justament és el que vem fer nosaltres.
En fi, ara ens ve el Saragossa B, i compte!! A mi em fa una certa por aquest equip. Els filials mai m´han agradat, i de ben segur el el Saragossa, malgrat la campanya que està fent, té jugadors de qualitat que ens poden donar moltíssims problemes. No les tinc totes amb mi, un grup de xavals joves, amb calitat, tècnica, velocitat, amb un camp gran, de gespa immaculada... O foten el partit de la seva vida o els fotem un carro, no hi ha terme mig.
Que tots els Sants ens ajudin i això si, l´estadi ha de repetir entrada i animar una mica més, doncs crec que en ocasions semblava que estava el camp mig buit. Apa! Sort i endavant!!!!!!!!!
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!