No em pegueu els anticulés, però gràcies al Sabadell demà estaré veient el Barça-Milan al Camp Nou. Vaig participar a un concurs per a nens de 12 a 14 anys organitzat per Playstation. Haviem de dir «el teu somni futbolístic» enviar-ho per e-mail i el millor donaria la pilota a l´àrbit, vestit d´arbit, i donaria la ma als dos capitans del Barça i del Milan abans de començar el partit sortint a la tele per tot el món. Jo els vaig enviar això:
««««Mi sueño es:
Mi sueño seria que el equipo que me gusta, el Sabadell, se quede en 2B, cosa dificil despues de empatar hoy frente el Reus.
Luego, poco a poco,el año que viene subir a 2A. Esto sería un gran sueño»»»»
No em vag matar gaire perque estava segur que no guanyaria, però vaig quedar segon i ara sóc el nen reserva. Em fan anar amb bambes negres, ells em donaran samarreta groga i pantalonet negre i, si el nen primer no es presenta o li fa por sortir al camp, sortiré jo que soc el reserva. Hi ha poques possibilitats però almenys veuré el partit des de quasi la gespa.
És a dir que ser del Sabadell a vegades serveix veure el Barça gratis. Espero que els anticulés no us ho prengueu com una traició.