Autor Tema: Al Barça pel Sabadell  (Llegit 5836 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: Al Barça pel Sabadell
« Respondre #20 el: 26 de Abril de 2006, 23:09:36 pm »
Retirar-se?? jajaja Si han renovat a Cafú!  ;D

Per cert, quina m**** de futbol!! M'aficionaré a la petanca.
Semifinals de les dues grans competicions d'Europa:

STEAUA 1-0 MIDDLESBROUGH
SCHALKE 04 0-0 SEVILLA
ARSENAL 1-0 VILLARREAL
MILAN 0-1 BAR$A
BAR$A 0-0 MILAN
VILLARREAL 0-0 ARSENAL

TOTAL: 6 Partits; 3 gols! :clap  :snore:

doncs si, retirar-se si: Cafú (35 anys), Costacurta (40 anys), Stam (33 anys), Rui Costa (33 anys), Serginho (34 anys), Inzaghi (32 anys), Seedorf ( 29 anys pero tmb està acabat) i Maldini ( 37 anys) crec q tots estan per a retirar-se, no veieu com als 10 min ja treia la llengua el Serginho??? a més q per a mi: Gatusso, Gilardino, Pirlo i Ambrosini també ja poden fotre el camp del "meu Milan".
Només q quedi: Sheva, Kaka, Dida, Nesta i com a molt Kaladze.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #21 el: 26 de Abril de 2006, 23:13:07 pm »
Ja Ja, si estic d'acord, però feia broma perquè han renovat a Cafú...
Encara que a mi m'ha semblat que Seedorf ha jugat un bon partit avui... Millor que Kaka' per exemple, que ha estat desaparegut

Desconnectat SaNGCuLe

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #22 el: 26 de Abril de 2006, 23:53:43 pm »
Un cop vist qui sera l'ekip finalista... nomes komentar un parell de koses

Comentaris kom els ke s'han dit ke el barça fa baixar jugadors del primer ekip per fer baixar el sabadell... aixo es de no pensar del tot be el ke has dit... espero que reflexionis pq es una mica fort el ke has dit...

Urko m'han dit kes d'un ekip afrika que esta cedit, oi?  ;)

El barça cedeix els jugadors als ekips on poden agafar mes experiencia. Cada jugador te uns objectius i kada objectiu kurrespon a ekips diferents...

i paso de kontinuar el tema amb gent ke son com burrus... ke nomes miren endavant i no miren als kostats...

PD: i ke konsti ke no stik dient burru a ningu, ke fijo ke salta el tipik ke diu ke insultu i no se ke  ;D

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #23 el: 26 de Abril de 2006, 23:57:56 pm »
S'ha de reconeixer q fa unes temporades ho van fer això de venir amb els del b q normalment anaven convocats amb el primera. Ara, dir que ho feien expressament per fer baixar el sabadell... ;) I per lo de cedir jugadors doncs home, prefereixen cedirlos a un segona q no pas a un segona b o tercera, ho veig del tot normal.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #24 el: 27 de Abril de 2006, 14:21:54 pm »
...Comentaris kom els ke s'han dit ke el barça fa baixar jugadors del primer ekip per fer baixar el sabadell... aixo es de no pensar del tot be el ke has dit... espero que reflexionis pq es una mica fort el ke has dit...

Company, no t'han dit pas cap mentida. Aixo es cert i fa molts anys que passa: Mes d'una vegada han vingut a "baixar-nos" quan el "gran club mes catala que ningu" no s'hi jugava res...

Tambe comentar-te que, suposo pels teus comentaris, mai has estat al mini veient un far$a-CES, no? Et recomano que hi vagis algun any i aixi podras opinar de lo "molt que ens estima" el far$a i els seus aficionats i escoltar el seu cantic preferit contra el Sabadell: "a tercera, a tercera..." i "no sou catalans, sou F.P..."

I paso de donar-te mes exemples pq amb gent ke son com burrus... ke nomes miren endavant i no miren als kostats...

PD: i q consti q no estic dient burru a ningu, ke fijo ke salta el tipik ke diu ke insultu i no se ke

De bon rotllo pero fes-t'ho mirar: hi han coses que son INNEGABLES (si ho has viscut, es clar)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #25 el: 27 de Abril de 2006, 14:47:01 pm »
...Comentaris kom els ke s'han dit ke el barça fa baixar jugadors del primer ekip per fer baixar el sabadell... aixo es de no pensar del tot be el ke has dit... espero que reflexionis pq es una mica fort el ke has dit...

Company, no t'han dit pas cap mentida. Aixo es cert i fa molts anys que passa: Mes d'una vegada han vingut a "baixar-nos" quan el "gran club mes catala que ningu" no s'hi jugava res...

Tambe comentar-te que, suposo pels teus comentaris, mai has estat al mini veient un far$a-CES, no? Et recomano que hi vagis algun any i aixi podras opinar de lo "molt que ens estima" el far$a i els seus aficionats i escoltar el seu cantic preferit contra el Sabadell: "a tercera, a tercera..." i "no sou catalans, sou F.P..."

I paso de donar-te mes exemples pq amb gent ke son com burrus... ke nomes miren endavant i no miren als kostats...

PD: i q consti q no estic dient burru a ningu, ke fijo ke salta el tipik ke diu ke insultu i no se ke

De bon rotllo pero fes-t'ho mirar: hi han coses que son INNEGABLES (si ho has viscut, es clar)

:beer2

Totalment d'acord un dels camps que ens han tractat pitjor ha sigut al Mini

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #26 el: 27 de Abril de 2006, 14:59:41 pm »

Comentaris kom els ke s'han dit ke el barça fa baixar jugadors del primer ekip per fer baixar el sabadell... aixo es de no pensar del tot be el ke has dit... espero que reflexionis pq es una mica fort el ke has dit...

Guardiola n'és un exemple
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #27 el: 27 de Abril de 2006, 16:18:17 pm »
Home, fer comentaris despectius sobre el Barça B o el Espanyol B per guanyar-nos em pot semblar normal, però pensar de debò q han vingut a guanyar-nos x fer-nos baixar... doncs, q cadascú pensi el q vulgui i visqui dins del seu món.

Quan el Coro va estar a punt de enviar-nos a Tercera, ja t'asseguro jo que el que li posava content no era pas el nostre possible descens.

I sobre el Milan... cert q la seva defensa és veterana. Però estem parlant del segon classificat de la Lliga italiana -a tres punts de la Juve-, semifinalista de la Champions i subcampió de l'any passat. Ara mateix és l'equip més en forma d'Itàlia. Podem acusar-lo de moltes coses... d'ancians, de q són lents en defensa o de q no arrisquen a l'atac, però jo feia segles q no veia cap equip q li disputés la possesió de la pilota al Barça al Camp Nou. Si hi ha algú a qui li sembli tan fàcil, doncs q ho intenti... i compendrà q una cosa són les paraules i altra, el futbol de veritat.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #28 el: 27 de Abril de 2006, 19:53:45 pm »
Fum, fum, fum del Cartagena d'ara, on jugava el Urko i juga el Molist!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #29 el: 27 de Abril de 2006, 19:57:12 pm »
Fum, fum, fum del Cartagena d'ara, on jugava el Urko i juga el Molist!

Llavors parles del FC Cartagena. Fundat fa 11 anyets´i que està fent una grandiosa temporada al grup IV de Segona B. Temporada en acord amb el seu pressupost i els grans jugadors que té.

També va existir abans del FC Cartagena; el Cartagena FC, el Cartagonova CF, el EfeCé Cartagena i demés noms irrisoris... a mi francament, aquests clubs que es van refundant cada vegada que tenen problemes els voldria el més avall possible...

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #30 el: 27 de Abril de 2006, 20:17:18 pm »
[hosti tu cartagena es de africa vaya peaso patada al mapa
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #31 el: 27 de Abril de 2006, 20:43:47 pm »
Ja sabia k hi havia tants ekips! Cartagena no sta a Africa esta a la zona del Mar Menor i si fa o no fa te els mateixos habitants k Sabadell!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #32 el: 27 de Abril de 2006, 20:45:50 pm »
Renkosbd es nota k la geografia no es el teu fort! 8)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #33 el: 27 de Abril de 2006, 20:46:35 pm »
Ja sabia k hi havia tants ekips! Cartagena no sta a Africa esta a la zona del Mar Menor i si fa o no fa te els mateixos habitants k Sabadell!

Cartagena ciutat té uns 60.000 habitants... el que passa que amb les pedanies dels voltants doncs si... uns 200.000.

No es que hi hagin tants equips... es que s'ha anat refundant amb diferents noms per el·ludir deutes...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #34 el: 27 de Abril de 2006, 20:58:03 pm »
Jo hi estat ultimament molt, akesta setmana santa per exemple! 60.000 no una miqueta mes, uns 100.000 mes b!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #35 el: 27 de Abril de 2006, 21:01:21 pm »
Jo hi estat ultimament molt, akesta setmana santa per exemple! 60.000 no una miqueta mes, uns 100.000 mes b!

Home, si t'agrada tots els rollos de setmana santa... la de Cartagena es de les millors d'España... A mi personalment no em va jeje per això vaig fugir per setmana santa i vaig venir a Sabadell jajaj

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #36 el: 27 de Abril de 2006, 21:08:31 pm »

Home, si t'agrada tots els rollos de setmana santa... la de Cartagena es de les millors d'España... A mi personalment no em va jeje per això vaig fugir per setmana santa i vaig venir a Sabadell jajaj
Ja ho se pro a mi tampoc es k em vagin molt akest rollos! Jo tinc un amic k es "marrajo". :yes:

Desconnectat SaNGCuLe

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #37 el: 27 de Abril de 2006, 21:40:29 pm »
No estik molt informat... pero crec que fa un temps el Sabadell va acordar amb una entitat esportiva espanyola important... el Real Mandril.... un cert trakte de "companyerisme..." o alguna cosa aixi... ja dic, crec recordar però no n'estic segur....

Si aixo va ser aixi... no se com poseu en dubte que el Mini es mostri en desacord a tot allo que fagi olor a merengue... per molt que sigui una llunyana olor... i sense mirar si son catalans, lleidetans... o andalusos...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #38 el: 27 de Abril de 2006, 21:46:27 pm »
noi, estas una mica perdut amb la relacio sabadell-barça...si vam anar a madrid va ser perque aqui el barça no ens vol veure...i weno al final amb el madrid no es va akacar pactant res :ko algun vetera que texpliki la batalleta akella de la "emboscada" al camp de les corts...a punta de fusella van jugars els jugadors arkelinats el partit... :****
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat SaNGCuLe

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #39 el: 27 de Abril de 2006, 21:51:45 pm »
no se, ja he dit ke no sabia molt be el tema...  :P weno aixo de apunt de fusell... tb va jugar el barça al bernabeu... vull dir ke es de fill de p.... pusar un fusell al davant... pero hiha molt FDP pel mon i sok el primer en dir ke kualsevol aficionat del FCB ke estes dacord amb aixo seria un FDP igual