Bé... anem a pams.
Primer de tot, no cal que contesti pel tema de baixar jugadors per putejar i de més... els companys del forum ja ho han fet per mi.
Després, tema Urko. Que ningú s'enganyi. Ok, Urko es del Bar$a. Però on el va cedir?? A Cartagena!! Equip 100% català, oi? Segur que cap dels 9 equips catalans de 2º B el volien, i per això el van enviar allà abaix. I si ha vingut aqui es per dos motius: 1- A Cartagena no jugava i 2- L'Albert Tomàs encara té molt bon enllaç, per dir-ho d'alguna manera, amb el Barça
Més temes... esta clar que a Coro li sudava, parlant en plata, si era el Sabadell, el Mataró o el Rubí contra qui jugava. Aquell any (com sempre), van haver moltíssims rumors sobre possibles rumors d'olor mallorquí i cartaginés...
I per últim, em sembla que cadascu pot ésser de l'equip que vulgui, o pot tenir un equip preferit en cada partit. Simplement, jo vaig amb l'equip que jugui contra el Bar$a, més que res, per tot el que ja s'ha comentat, i em sembla que no soc l'únic del forum que pensa com jo. I qui pensi que soc merengue, s'equivoca. Si vol pensar-ho, no es el meu problema, cadascu pot pensar el que vulgui, però igual que soc contrari al Bar$a, ho soc amb el Madrid... A més, l'Arsenal em cau bé, i vull que guanyi. Més que res, per alguns motius com... 1- Juga contra el Bar$a 2- Cesc ha de demostrar la perla que va deixar escapar el Bar$a i sobretot... 3- Té un porteràs, que encara que no jugui, podria ésser campió d'Europa... i amb passat arlequinat.