Autor Tema: ENCARA S´HA DE FER MÉS  (Llegit 899 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
ENCARA S´HA DE FER MÉS
« el: 25 de Abril de 2006, 10:44:18 am »
Contra el Reus vam tindre una gran entrada. 7000 persones que feia goig. Ha quedat demostrat que els preus populars funcionen. La pena va ser que al final el resultat no va acompanyar. Jo crec que això ja es devia haver començat contra el Hospi.
Bé ara el que demano a la directiva davant el trancendental partit de saragossa B és encara una mica més d´esforç. Crec que el soci podria portar un acompanyant de manera gratuita (se ha fet altres vegades i és una manera de que el soci no s´emprenyi), la general a un euro o dos ja està bé, repartir entrades a penyes, comerços...Fer més propaganda per part del club. Penseu que hi ha tres dies de festa i la majoria de gent marxarà fóra i també al no haver guanyat pot fer que molts marxesin decebuts. Si us plau feu tot el que podeu i més per salvar-nos que la afició ja ho està fent tot i més.
A propòsit m´agradaria que algú de la directiva digués quant es va recaudar. Es queixen molt que els critiquem injustament i tal però és que mai ens donen una explicació de res quant preguntem alguna cosa i havien dit que seria tot transparència i la veritat és que tot és més fosc que a l´etapa de los Gonzalez o el Arroyos. Quan la cosa ha començat a anar malament ningú ha sortit a donar cap explicació.La setmana pasada van fer una roda de prensa per dir el del deute per sorpresa i es tornen a amagar. No entenc res.
Jo penso que la recaudació no estaria malament. Pensant que paguesin 3000-4000 persones surt 6000-8000 euros. No està malament. Segur que més que en un partit normal
« Darrera modificació: 25 de Abril de 2006, 11:24:27 am per hicks »

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: ENCARA S´HA DE FER MÉS
« Respondre #1 el: 25 de Abril de 2006, 10:58:41 am »
 ;D propaganda per part del club aquesta es bona,encara esta possat a l'entrada de l'autopista el cartell del sabadell-osasuna b del primer partit de lliga!!!! el super gerent podria dir el perque no es fa cap tipus de publicitat no? tambe ens podria dir qui es el responsable de marketing,per ferlo fora del pais

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 25 de Abril de 2006, 20:50:25 pm »
aviam, no comenzem com cada setmana, savem que el club no te pasta i...fem com kada setmana cartell aki algu limprimeix i el porta al club i que facin copies i els demes lanem a recullir i els posem als cotxes, busties..etc...jo la semana pasada en vaig repartit moltisims, mi vaig pasar 2 cops a buscarne... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 25 de Abril de 2006, 21:02:50 pm »

Pensem en una possible recaptació entre 4 i 5 mil Euros. No crec que m´equivoqui de gaire.  El que realment em fot és saber qui s´ha emportat més de la meitat de la recaptació....   Ens venen a robar i a sobre cobren.  I no precisament malament....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #4 el: 25 de Abril de 2006, 22:23:55 pm »
crec que diumenge es deurien vendre 1000 entrades a socis a 1 €, 3000 entrades a 2 €, i unes quantes (poques) de tribuna. Total, uns 7500 euros mes o menys.

Jo hauria fet aquesta promo des de la jornada 1, amb entrada nomès als gols. Amb un camp ple els partits son mes fàcils.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 25 de Abril de 2006, 23:09:06 pm »
si clar, aixi no i auria cap soci, perque total 2€ per 19 partits del sabadell a casa....38€, no ens pasem dient coses aixi... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 26 de Abril de 2006, 12:54:12 pm »
si clar, aixi no i auria cap soci, perque total 2€ per 19 partits del sabadell a casa....38€, no ens pasem dient coses aixi... :ko

Home, no seria així... L'amic kitanovsky va desenvolupar no fa pas gaire una bona idea pels preus dels carnets de socis... seria més barat i així seria mes barata l'entrada al camp també. Per tant, més gent. Jo crec que es la fórmula encertada!! I diferenciar l'entrada als gols de l'entrada a general.