Autor Tema: pels amants de la "història"  (Llegit 761 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
pels amants de la "història"
« el: 29 de Abril de 2006, 15:23:44 pm »
Hola a tots!
weno magradaria comentar-vos que a mi la historia m'encanta!
i weno que magradaria dir, que aviam si algu em podria ajudar a trobar informació, sobre la possible contaminació de les aigues de un pantà espanyol per part dels americans(els E.U.A) durant l'època franquista a espanya.Nose si algú li sonarà el tema pero es veu que el "caudillo" va autoritzar a fer aixo, i weno com tambe es veu que en aquella epoca(quan se suposa que aixo va pasar) molts españols(milers) es veu que es van posar malalts, o algu aixi per l'aigua...d'un panta a madrid diria...doncs aixo sona raro, pero despres de les ties i el futbol(el c.e.sabadell), m'agrada molt la historia(d'arreu del mon)...i magradaria trobar informació...

GRACIES!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
Re: pels amants de la "història"
« Respondre #1 el: 29 de Abril de 2006, 16:34:57 pm »
D'aquest cas no en sé res, però hi ha un força conegut que és la bomba de Palomares, una bomba nuclear q va caure a aigües  del mar a la zona d'Almeria a la decada dels 60 crec, a causa de la col.lisió de dos avions dels eua carregats amb quatre bombes. Aquests fets es van negar fins q un pescador de la zona va trobar la quarta bomba, q restà perduda al fons marí . Suposo q si poses bomba de palomares al google en trobarás força informació. H ha un video on surt el Fraga, ministre   en aquells temps, banyant-se al mar, però hi ha molta gent q diu q aquell video es va grabar a una zona llunyana de Palomares. Ho va fer per demostrar q les aigües no estaven contaminades, quan realment si que ho eren, encara q en un grau no massa alt. Aquesta gent sempre amb la mentida... :no:  :ok

A mí tb m'encanta la història!
Et recomano tres llibres:

Pasajes de la historia I i II. Juan Antonio Cebrián
Enigma- J.A. Cebrián, Carlos Canales, Jesus Callejo, Bruno Cardeñosa.

SALUT!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 29 de Abril de 2006, 16:45:00 pm »
si, daquest si que ne sentit a parlar molt, pero no es que dic jo, el que dic jo va ser una cosa tambe dels nostres estimats americans, que van provar un experiment amb persones... :****
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #3 el: 29 de Abril de 2006, 20:02:09 pm »
Amb persones?? Ostres, doncs no en sé res..

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #4 el: 30 de Abril de 2006, 11:22:33 am »
Jo crec k un dels k van fer de conillet d'indies va ser el Fraga! Pq am l'edat k te i k encara no l'hagi palmat es dificil d'explicar! ;D
Grada Jove - La Força Arlekinada