Autor Tema: Sabadell - Girona  (Llegit 11489 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

CONCOR

• Visitant
Sabadell - Girona
« el: 20 de de 2005, 17:13:07 pm »
Goooooollllllllllll l

mas que gol..... GOLAAAAAAAZOOOO de Tariu

L'*****, quin golass  ::)

En directe per la Tv3 internacional.

Golasss, quin golas.  :o

CONCOR

• Visitant
Re: Sabadell - Girona
« Respondre #1 el: 20 de de 2005, 17:56:14 pm »
Minut 25 segona part.

1 - 1, ens han empatat.... ho trobeu estrany ?

CONCOR

• Visitant
« Respondre #2 el: 20 de de 2005, 18:21:51 pm »
Final del partit, 1 a 1.

Bueno..... tornem a zona de descens no ?  :-[

Per cert, molt bon ambient a l'estadi per a haver estat televisat, no ?

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #3 el: 20 de de 2005, 19:21:15 pm »
Quin partit! :'( més dolent que hen jugat :( Quin futbol que hem ofert  >:(
Aquest es el futbol que ens esperar fins a finals de temporada. Al Mora ha vingut amb la idea ben clara de salvar a l'equip del descens, i per això practicarem aquest futbol defensiu, de contratac i de futbol de faltas constants. I en sembla loable, perque ha vingut amb les ideas molt clares, i estic segur que ho aconseguira. Ara, quin futbol ens espera veure fins acabar la temporada :'(
Avui, ha sigut el millor exemple d'aquesta manera de jugar. Pocs xuts a porteria, molta gent aradera, amb molta presió al centra del camp, per intentar recuperar la pilota i rápidament per sortir al contratac. I un únic puntar, en aquest cas en Tariq, que li donavan pilotas en pasadas llargas desde la defensa, per jugar de esquena contra els centrals rivals.
I aquest futbol surtira bé si no encaixem gols. Perque ferem pocs gols, ja que crearem poques jugades de gol, que haurem de aprofitar al máxim les poques ocasions de gol que tinguem. A Benidorm va sortir bé, pero amb l'Hercules i avui amb el Girona, no. La clau, casi sempre, sera qui marcar primer.
Avui, si algu ha merescut guanyar ha sigut el Girona (siguem justus), encara que l'empat ha sigut just. El Sabadell ha fet molt poc en el primer temps, encara que ha tingut les millors ocasions del primer temps. A la segona part, ha viscut de la renta del gol de Tariq, fins el gol del Girona. Un segon temps, que ha sigut totalment del Girona, que ha fallat bonissimas ocasions. El Sabadell, en cambi, a perdonat amb l'ocasió de Polanco (quina cagada!) quan anava 1-0, per sentenciar el partit. Aqui ha estat l'error del Sabadell.
Després, amb 1-1, ha tingut alguna ocació, pero molt esporadica, i no ha merescut guanyar. Perque aquest equip no te més capacitat per anar a buscar la victoria. Amb el gol de Tariq, es tindria que haber tancat la victoria. L'empat ha trencat els esquemas mentals dels jugadors arlequinats.
A veure, si la proxima jornada a Castalia, ens surt millor les coses.  ;)

Desconnectat Platero y yo

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #4 el: 20 de de 2005, 20:05:44 pm »
Menys mal que el partit ha estat televisat i t'ho pots tornar a veure, i si encara fas aquests comentaris es que demostres tenir poca idea de futbol.
No exageris, no hem jugat be la segona part perque no tenim mes jugadors i quan hans sortit els dos gegants del Girona ens hem tirat enrrera.

Ànims que queda molta lliga.

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #5 el: 20 de de 2005, 20:43:38 pm »
Hi ha molts seguidors que la pasió per uns colors lis nubla la vista. I no veuen els partits objectivament. Com tu dius, sort que el partit es televisat, això ho podras tornar a veure.
Ara, a guanyar el Castelló.

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #6 el: 20 de de 2005, 21:32:04 pm »
Jo tambe soc dels que pensa que avui em vist un Sabadell fluix i esquifit.. podem donar molt mes... molt mes !

No mereixiem victoria !

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #7 el: 20 de de 2005, 23:00:02 pm »
Ha faltat definir. Ha sigut una oportunitat desperdiciada, per a sortir de la 'pomada' d'ací, a baix de la classificació. A vore la setmana que bé com nos ho fem a Castalla.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #8 el: 21 de de 2005, 01:11:20 am »
Como hemos visto hoy nos keda mucho que sufrir hasta el final. Por eso creo k visto lo visto, tenemos que ganar al Castellon, para tener los deberes echos k luego pasa lo k pasa como hoy y nos vemos la ultima jornada de infarto en infarto.

Animos y a por el Castellon, que si ganamos dariamos un gran paso, animicamente al menos.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #9 el: 21 de de 2005, 22:04:27 pm »
Hola companys de patiment,

en primer lloc, jo crec que el Mora està fent una bona feina. Se l'està criticant bastant pel plantejament i per les substitucions, i jo crec que l'única cosa discutible és el tema dels canvis.

El Rubi, per a mi un bon entrenador, ens va prometre joc d'atac i espectacle, i jo encara ho estic esperant. El Mora, en canvi, ha vingut a salvar la categoría. Ara mateix firmo jugar malament i salvar la categoría!!!!!!!!!!!

Del partit d'ahir, destacar bàsicament tres moments claus del partit:

- gol anul.lat injustament després del llançament d'una falta (encara em pregunto on va veure l'àrbitre la falta). És increíble, no veia faltes del Girona, i només en veia de nostres, encara que no existissin.

- decisió mal presa pel Polanco: sóc partidari de que quan s'arriba sol davant del porter s'ha de xutar a trencar o a col.locar, depenent de la qualitat tècnica de cadascú. El que està clar, és que s'ha de marcar. Als nostres jugadors els hi falta confiança, i en aquesta jugada, va quedar demostrat. ÀNIMS, JUGADORS ARLEQUINATS!!!!!!!

- error defensiu en el gol del Girona: després de la gran aturada del Ramón (per cert, m'agrada moltíssim aquest noi) no es pot deixar rematar al davanter amb la facilitat que se li va permetre. Dos defenses mirant amunt i deixant-lo rematar amb total comoditat.

De totes formes, no m'agrada ser crític, només explico fases del partit tal i com ho vaig veure. La primera part va estar bastant control.lada per nosaltres, tot i que va faltar remat a portería. La segona part, amb la por a guanyar, vam deixar massa terreny al Girona, i al final ho van aprofitar per a empatar.

Estic convençut, però, que som capaços (tot i que patirem moltíssim) de mantenir la categoría.

El diumenge, a Castelló, una nova final. No sembla el millor partit per resorgir, però jo aposto per un 1 - 2.

ARA MÉS QUE MAI, VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!

ARA MÉS QUE MAI, DONEM SUPORT AL NOSTRE EQUIP!!!!!!!!!

Una abraçada a tots i fins aviat.

Jaume

DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #10 el: 21 de de 2005, 22:18:24 pm »
Avui en veure l'apartat de 2a B del Periodico de Catalunya me quedat parat en veure aixo. (la noticia adjunta) per si no es veies be posa: "El Sabadell no da la talla" i com a resultat final posa 0-0 !!!!!!! Qui és qui no dona la talla? nosaltres o el diari??????!!!!!!! >:(

P.D: Cal dir que en la petita cronica de final de pagina (no adjunt) posa el 1-1
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!