Autor Tema: Quan un jugador cau a terra.........  (Llegit 1286 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Quan un jugador cau a terra.........
« el: 24 de Maig de 2005, 20:51:59 pm »
És sabut que el Peralta amb un empat a 0 gols no baixa de categoria. Per tan, necessiten 1 punt i això és el que vindran a buscar. Tots tancadets al darrera i perdent el màxim de temps possible.!! Jo demanaria als nostres jugadors -en aquest partit SI- que si no és una jugada MOLT clara de lesió d'un jugador del PEralta no tirin la piloteta a fora.
Ja fa massa partits que ho estem fent i després veus com només ha sigut una tactica de pèrdua de temps lamentable tot aixecant-se el jugador de l'equip contrari perfectament. Recordo així per sobre els de l'hercules, gramanet, barça b....... Doncs això, que semblem les "hermanitas de la caridad" i ja està bé que sen's riguin a la cara. Ara ens ho juguem tot i hem de fer el que sigui per guanyar. Si algú cau i el partit segueix ja veureu que ràpid s'aixeca......

Salutacions
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: Quan un jugador cau a terra.........
« Respondre #1 el: 24 de Maig de 2005, 20:53:46 pm »
Això ke dius i el fet d ke ens superi l'ansietat , es el ke em fa més por per diumenge

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 24 de Maig de 2005, 20:57:43 pm »
Aixo si que es veritat, pequem massa d'esportivitat, esta molt be i com més FAIR PLAY millor pero una cosa es aixo i una altre molt diferent es enriure-se'n!!!! a no ser que ens donguem compte de que de debò ens em passat amb l'entrada, la pilota no a de sortir del terreny de joc!! i si per aquelles coses la llencen els altres i es nota clarament que era per perdre temps, NO els hi tornem la bola i ale!! QUE N'APRENGUIN!!  com diria algú...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #3 el: 24 de Maig de 2005, 21:16:21 pm »
si però també tenim que al peralta quant toque pilota xiular així que sigui una ola ja explotaran ja!!!
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

oscarjx

• Visitant
« Respondre #4 el: 24 de Maig de 2005, 22:14:05 pm »
Estic dacord amb tu MUTIO, una cosa és ser esportivament correctes i l'altre ser "tontus" ;)