Autor Tema: Estat anímic de la gent.  (Llegit 4216 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Estat anímic de la gent.
« el: 22 de Maig de 2005, 19:15:37 pm »
Yo personalment, fotut, empipat, imptent...
M'agradaria saber com està la gent, però em sembla que no hi haura gaire gent amb bon estat d'anim, perquè diuen a la radio que la gent que hi ha anat a Badalona plorant. :bigcry: :bigcry:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
Re: Estat anímic de la gent.
« Respondre #1 el: 22 de Maig de 2005, 19:22:37 pm »
va va, k encara podem :bigcry:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #2 el: 22 de Maig de 2005, 20:10:43 pm »

j**** nois  :disappointed:

a mi el q ma matat han estat els crits de 'A tercera, a tercera ...' aki me enfonsat ...

se m'ha fet un nus a l'estomac ... unes ganes de plorar d'impotencia, de rabia de ... de tot ...

no no i no podem baixar !!!  :veryangry: :veryangry: :veryangry:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

oscarjx

• Visitant
« Respondre #3 el: 22 de Maig de 2005, 20:24:03 pm »
Tranquils, és normal estar tristos després de perdre.. pero no dramatitzem que encara depenem de nosaltres mateixo per evitar el descens!

Hem d guanyar la setmana que ve en un partit que serà d'infart.. pero guanyarem!!!!

ANIMS A TOTS!!!!!!!!!

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #4 el: 22 de Maig de 2005, 20:37:45 pm »
Animicamente estoy muy ******, creo que la semana que viene vamos a llorar muchos, hoy era el dia para dar un golpe a la clasificacion y casi salvarnos del descenso directo pero no hemos podido, todo nos ha ido en contra, nos avanzamos pero nos han metido 3 goles en 10 minutos, el peralta ha marcado casi acabando el partido, hemos estado años flirteando con el descenso y este año muy a mi pesar nos vamos a tercera. VISCA SABADELL!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #5 el: 22 de Maig de 2005, 20:40:44 pm »
Animicamente estoy muy ******, creo que la semana que viene vamos a llorar muchos, hoy era el dia para dar un golpe a la clasificacion y casi salvarnos del descenso directo pero no hemos podido, todo nos ha ido en contra, nos avanzamos pero nos han metido 3 goles en 10 minutos, el peralta ha marcado casi acabando el partido, hemos estado años flirteando con el descenso y este año muy a mi pesar nos vamos a tercera. VISCA SABADELL!

enga, ves tirant ...

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #6 el: 22 de Maig de 2005, 21:13:52 pm »
 Unamica d´ànims que com dieun per aquí guanyant inclús podem salvar la promoció. Aquest diumenhe hem d´omplir la NCA encara que sigui portant la gent al camp a punta de pistola.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #7 el: 22 de Maig de 2005, 21:50:49 pm »
Jo estic mol fotut, primer, veure la eliminacio de les femines de la copa, i despres el fort cop psicologic de estar celebrant el gol a lamentar l'empat i la remontada n tan sols 5min ma matat, despres escolar els cantics de a tercera a tercera i veure en l'autocar que anava jo plorant a 1 seguidor... menys mal q els resultats ens an acompanyat 1 mica i el terrassa ja va penultim :bigcry: :-\ :snore: :-*
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 22 de Maig de 2005, 22:33:11 pm »
Jo estic molt emprenyat.

No es pot marcar el 0-1 i que en cinc minuts ens casquin 3 gols.

Si haguessim jugat TOT el partit com la segona part, haguessim guanyat segur.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #9 el: 22 de Maig de 2005, 22:40:01 pm »
La segona part tampoc a sigut gran cosa eh? em perdut milions de boles al mitg camp... aixo si, putser fruit dels nervis d'anar perdent ara que el golarro de X.Muñoz per emmarcal eh!! ara ens em acostumat a fer un golas en cada partit jajaja 1r Cañadas, ara Xavi M., qui sera el proxim? :Paletas:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 22 de Maig de 2005, 22:42:41 pm »
Almenys a la segona part no estavem acorralats en el nostre camp i hem xutat molt més. :-\

A la primera part, només hem xutat un cop entre els tres pals!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 22 de Maig de 2005, 23:43:25 pm »
A mi la segona part del sabadell m'ha encantat. si que hem perdut moltes pilotes, pero es que la situació en la que ens trobabem era per no estar amb massa serenitat. Pero bueno, espero que puguem salvar la categoria :disappointed:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #12 el: 23 de Maig de 2005, 00:27:06 am »
A mi, realment, i al menys avui, em fa molta por jugar-m'ho a un partit amb el Peralta... no se... no m'en fio dels jugadors ni del Peralta, que quan ha volgut jugar (1a volta) ha anat a dalt de la taula... Dels jugadors em fa por l'inexperiencia i que surtin els nervis si no es marca aviat, que els hi pesi el partit... molts venen de 3a i potser aquest any ens falti el "saber estar" a la 2a B que si que teniem l'any pasat, per exemple...

Logicament, m'agradaria moltissim estar al 100x100 equivocat  :yes:

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 23 de Maig de 2005, 20:17:31 pm »
Avui no he dormit.

I encara em dura la mala hòstia. :veryangry:

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #14 el: 24 de Maig de 2005, 00:15:53 am »
Va nois primer de tot hem d'animar nosaltres a l'equip, això encara és pot tirar endavant si? Tots a la NCA  :bandera
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #15 el: 24 de Maig de 2005, 09:26:02 am »
No caben els dubtes. Diumenge es guanyarà segur. De fet, la meva sensació és molt semblant a la d'aquell partit amb el Gandia que necessitavem guanyar per ser al play-off d'ascens... i es va guanyar! Somio una altra tarda com aquella amb el camp ple! El fet que ens juguem coses diferents m'és absolutament indiferent, tinc l'adrenalina a tope i hem de transmetre als jugadors que aquest és el partit de la seva vida, el que tothom vol jugar, perque una victòria ens donarà una felicitat inmensa.
Guanyarem!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
Guanyarem !!
« Respondre #16 el: 24 de Maig de 2005, 09:49:21 am »
I així espero que sigui. Amb més o menys gent a l'estadi -espero unes 6000 persones- però nomès podem guanyar. Encara que sigui al minut 97 i amb gol fet amb la ma, però com va dir el filòsof N. Maquiavel "la fí justifica els mitjans", i aquesta vegada així ha de ser.

El Peralta ve de fer una segona volta molt dolenta, de mal en pitjor. Va guanyar al Peña Sport en el temps de descompte i de miracle, es veu. Ells vindran a pel 0-0 i ja se sap, si fem una segona part com la de Badalona arribarà el gol, i desprès ja els serà més difícil.

Si guanyem diumenge, directes a peu cap a Montserrat o, encara més lluny, cap al Monestir de Queralt de Berga.

Si perdem, tampoc serà la fí però si l'inici d'un any a l'infern. Veient els pressupostos dels equips de tercera -uns 60 kilos els que mes en tenen- seriem un equip punter i suposo que pujaríem ràpid. ampoc cal specular amb això però un bon pressupost a tercera dona més garanties. A més. ja ens tocaria un any d'estar a les posicions de dalt i collons!!... un any amb alegries.

Per que recordem que aquest any que ve, si aguantem a segona B, corren veus de que per fi hi hauran diners per fer un equip decent per mirar a dalt. Però tots sabem de la igualtat de segona B i de casos com els del Girona.

Bueno, en definitiva. GUANYAREM I PUNT. Desprès ja parlarem de que fem segons el resultat.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
Re: Guanyarem !!
« Respondre #17 el: 24 de Maig de 2005, 10:13:50 am »
I així espero que sigui. Amb més o menys gent a l'estadi -espero unes 6000 persones- però nomès podem guanyar. Encara que sigui al minut 97 i amb gol fet amb la ma, però com va dir el filòsof N. Maquiavel "la fí justifica els mitjans", i aquesta vegada així ha de ser.

El Peralta ve de fer una segona volta molt dolenta, de mal en pitjor. Va guanyar al Peña Sport en el temps de descompte i de miracle, es veu. Ells vindran a pel 0-0 i ja se sap, si fem una segona part com la de Badalona arribarà el gol, i desprès ja els serà més difícil.

Si guanyem diumenge, directes a peu cap a Montserrat o, encara més lluny, cap al Monestir de Queralt de Berga.

Si perdem, tampoc serà la fí però si l'inici d'un any a l'infern. Veient els pressupostos dels equips de tercera -uns 60 kilos els que mes en tenen- seriem un equip punter i suposo que pujaríem ràpid. ampoc cal specular amb això però un bon pressupost a tercera dona més garanties. A més. ja ens tocaria un any d'estar a les posicions de dalt i collons!!... un any amb alegries.

Per que recordem que aquest any que ve, si aguantem a segona B, corren veus de que per fi hi hauran diners per fer un equip decent per mirar a dalt. Però tots sabem de la igualtat de segona B i de casos com els del Girona.

Bueno, en definitiva. GUANYAREM I PUNT. Desprès ja parlarem de que fem segons el resultat.

aquesta frase la porto escoltant any rera any i mai hi ha aquesta 'gran inversió' ... no m'en refiaria molt jo d'això.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #18 el: 24 de Maig de 2005, 10:53:05 am »
això que dius es cert, però als despatxos te pinta de que les coses poden canviar.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #19 el: 24 de Maig de 2005, 13:25:53 pm »
Vinga collons la moral ben alta i el cap cap amunt que guanyarem contra el peralta!!!anims vinga gent que guanyarem!!! :yes: ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009