Enquesta

Segons el teu criteri quins jugadors mereixen continuar al nostre club l´any que be si ens salvem?, per la seva trajectoria aquest any, per la seva entega, en fí els criteris posals tú. Vota els teus favorits.

Ramón
Urko
De Miguel
Nandi
Peque
Pablo sanz
Crivillé
Txiki
Ivan Hammouch
Desserné
Fassione
Neftalí
Medina
Marc Perez
Marcos
Sergio Iglesias
Ivan Diaz
Xavi Muñoz
Cañadas
Juanma Cruz
Gallo
Orife

Autor Tema: Quins son els jugadors que han de continuar l´any que ve si ens salvem?  (Llegit 3834 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Donem la nostra opinió dels jugadors, votant els que en agradaría tenir la próxima temporada si ens salvem.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: Quins son els jugadors que han de continuar l´any que ve si ens salvem?
« Respondre #1 el: 30 de Abril de 2006, 21:50:41 pm »
i k fixesin el sendoa  :wacky:
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #2 el: 01 de Maig de 2006, 07:27:41 am »
tenen que fer com un ekip normal. K es kedin tots  fitxant 2 o 3 i venen-ne 2 o 3
Crec k ambl a mateixa plantilla podem pujar a segona.
Aixo si, tot passa per mantenir-nos aquest any. Si no els jugadors se'n anirien , no podriem pujar a segona, etc
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5797
  • A way of life
« Respondre #3 el: 01 de Maig de 2006, 12:51:33 pm »
Axo de k pujarem a segona es diu cada any pro al final hem de patir sempre! :-\
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 02 de Maig de 2006, 23:24:09 pm »
Anava a fer una enquesta de forma inversa a aquesta pero crec q és millor destacar els q volem q es quedin q no pas destacar els q no volem... així doncs per a mi els jugadors q no em molestaria q es quedessin amb el nou projecte Sabadell Retorn al nostre Honor 2007 serien: els 3 porters q tenim (Urko, De miguel i Ramon), Txiqui, Hamouch, Cañadas, Ivan Diaz (potser fa 2 mesos no l'hauria sumat..) i Juanma Cruz.

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #5 el: 03 de Maig de 2006, 10:08:39 am »
Anava a fer una enquesta de forma inversa a aquesta pero crec q és millor destacar els q volem q es quedin q no pas destacar els q no volem... així doncs per a mi els jugadors q no em molestaria q es quedessin amb el nou projecte Sabadell Retorn al nostre Honor 2007 serien: els 3 porters q tenim (Urko, De miguel i Ramon), Txiqui, Hamouch, Cañadas, Ivan Diaz (potser fa 2 mesos no l'hauria sumat..) i Juanma Cruz.

D´acord amb tu, però jo hi afegiria uns quants més:
Peque (un jugador de gran qualitat i potencia que amb una mica més de confiança sería un excelent carriler)
Crivillé (potser no es un jugador de gran técnica peró es molt polivalent a la defensa i té un sac que posa els péls de punta)
Xavi Muñoz (per la combinació d´una mica de qualitat i d´un molt d´implicació i amor als colors, un jugador així no el podem perdre al Sabadell)
Neftalí (s´està revelant com un gran central i a més té pujada, sap moure la pilota amb criteri i es un defensa amb força)
Orife (aquest no ha sigut el seu any en la faceta realitzadora, fins ara que sembla despertar, però es un jugador que sempre lluita, no es conflictiu, ajuda sempre al equip i sent molt els colors del Sabadell)

De fet si sumem tots aquests ens queda una plantilla de 13 jugadors. Tan sols s´hauria de fitxar un parell de jugadors per linia per compensar l´equip (excepte la porteria perfectament coberta) i ja tindriem un bon equip que amb la base d´aquest any i vista l´experiencia, jo crec que no caurien en la desmoralització d´una forma tant alarmant com ha pasat aquest any.
A part crec que hauriem de mantenir el Manolo Fernandez d´entrenador que ha donat una nova vida a aquest Sabadell.

VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!    :anims :anims

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 03 de Maig de 2006, 13:16:48 pm »

D´acord amb tu, però jo hi afegiria uns quants més:
Peque (un jugador de gran qualitat i potencia que amb una mica més de confiança sería un excelent carriler)
Crivillé (potser no es un jugador de gran técnica peró es molt polivalent a la defensa i té un sac que posa els péls de punta)
Xavi Muñoz (per la combinació d´una mica de qualitat i d´un molt d´implicació i amor als colors, un jugador així no el podem perdre al Sabadell)
Neftalí (s´està revelant com un gran central i a més té pujada, sap moure la pilota amb criteri i es un defensa amb força)
Orife (aquest no ha sigut el seu any en la faceta realitzadora, fins ara que sembla despertar, però es un jugador que sempre lluita, no es conflictiu, ajuda sempre al equip i sent molt els colors del Sabadell)

De fet si sumem tots aquests ens queda una plantilla de 13 jugadors. Tan sols s´hauria de fitxar un parell de jugadors per linia per compensar l´equip (excepte la porteria perfectament coberta) i ja tindriem un bon equip que amb la base d´aquest any i vista l´experiencia, jo crec que no caurien en la desmoralització d´una forma tant alarmant com ha pasat aquest any.
A part crec que hauriem de mantenir el Manolo Fernandez d´entrenador que ha donat una nova vida a aquest Sabadell.

VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!    :anims :anims

Estic molt d'acord amb els seleccionats entre tots dos... Neftalí es bàsic!!! Es un gran jugador. I Orife, ens hem de quedar amb un davanter per nassos... sempre es bo que segueixi algú a cada linia, per allò de la continuitat... i Orife es el mes estimat i el que porta mes temps aqui.

Urko, Txiki, Crivillé, Neftalí, Hammouch, Iván Díaz, Juanma Cruz, Cañadas, Xavi Muñoz, Orife... i fins i tot jo hi sumaria Pablo Sanz i Medina, jugadors de gran experiencia i qualitat que si les coses van be poden aportar moltissim a l'equip.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5857
« Respondre #7 el: 03 de Maig de 2006, 13:53:57 pm »
pues yo ahora mismo me quedaria con todos... ahora que se han conjuntado... creo que el año que viene seriamos imparables

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #8 el: 03 de Maig de 2006, 19:08:18 pm »
Urko, Peque, Criville, Txiqui, Hammouch, Nefatlí, Medina, Marc Perez, Marcos, Ivan Diaz, Xavi Muñoz, Cañadas, Juanma Cruz, Gallo i Orife (fitxant un altre davanter de garanties això si)
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #9 el: 03 de Maig de 2006, 20:34:49 pm »
El Gallo potser s'hauria d kedar pro com a davanter suplent!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 03 de Maig de 2006, 20:39:41 pm »
Urko, Peque, Criville, Txiqui, Hammouch, Nefatlí, Medina, Marc Perez, Marcos, Ivan Diaz, Xavi Muñoz, Cañadas, Juanma Cruz, Gallo i Orife (fitxant un altre davanter de garanties això si)

Estic d'acord amb els noms que has donat.
Jo però treuria a Marcos, Gallo i Orife.
NO poden seguir cap dels davanters que tenim, ja que el que han demostrat aquest any, ha sigut pèssim. Si em féssiu triar entre Orife i Gallo, triaria el primer, però baixant els seus emoluments.
Igual que amb Iván Díaz. Li faria un contracte per objectius, amb un sou base normal, però un variable molt elevat. Crec que almenys, amb el que està demostrant aquest tram final de temporada i sent de Sabadell mereix una segona oportunitat.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #11 el: 03 de Maig de 2006, 20:48:20 pm »
Jo el Marcos si k mel kedaria!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8330
  • un camp de primera
« Respondre #12 el: 11 de Maig de 2006, 21:17:57 pm »

Doncs masses canvis no faria.  En aquests últims partits s´ha demostrat que si un entrenador els hi sap "treure el suc" qualitat n´hi ha (tal i com era l´intenció, per altre part, al Juliol quan es va fer l´equip).

Hem de tenir en compte també, que molts jugadors tenen contracte per un altre any.

Fins i tot si es baixés a Tercera,(que no s´hi baixarà, perquè acabarem el lloc nº 15 després de guanyar al Llevant B 1-0 amb gol de Gallo), deixaria una base important.  Evidentment al Cañadas no s´el podria retindre.  S´hauria de renegociar en quant a condicions i quantitats els tres sous més alts de l´equip (amb un tracte especial per Iván Díaz).  I bé, en aquest cas, els mateixos que haurien perdut la categoria que la recuperin....tal i com està fent l´Espanyol B
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #13 el: 11 de Maig de 2006, 22:37:24 pm »
jo penso igual que BLANC-i-BLAU, no la tornem a *****!!! si ens quedem a 2a-b cademnos amb una estructura de l'equip d'aquest any i completant-la amb 4 o 5 fitxatges de cualitat, l'any que be podria ser el nostre... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 11 de Maig de 2006, 22:47:33 pm »
A veure a veure, no ens ofeguem d'euforia, desdel novembre fins fa un mes i mig, hem estat criticant aquests jugadors dient-lis  mantes,mercenaris,pesseteros,acabats,desg....ts.. etc etc ja sé q no a tots per si a gran part, i ara haig de llegir que masses cambis no faria, q si ens quedariem a Gallo pero de suplent, q si hi ha qualitat... jo també soc partidari de quedar-me amb 5-6-7 jugadors d'aquesta plantilla q poden donar molt de sil'any q ve si tenim un equip estable i poden fer grans coses, pero a veure... tenim 10-11 jugadors q com a molt han tingut 1 partit bo en tota la temporada, recordeu q fins a l'arrivada del Fernandez erem una "banda" de 11 persones caminant per un camp de futbol i "enfotent-se'n de nosaltres" com alguns deien, no tornem a cometre el mateix error, q bastant estem patint aquesta temporada per culpa d tirar-se aquests jugadors mig any de vacances, encara seriem capaços de tenir q veure alguns aficionats suplicant al gallo q es quedés en cas d marcar alguna d'aquestes jornades, perfavor!!!! cert q l'entrenador a influenciat, pero a mi no em vindrà ningu a dir q tota la culpa del mal joc venia x l'entrenador; amb Mora, Montes,Bonet.... aquests jugadors han fet partits lamentables, sisi amb Mora tmb,  i no digueu q era culpa seva, q l'any passat ven b q els jugadors van salvar la categoria amb ell a la banqueta, aixi q massa culpa de q aquests jugadors caminessin no tindrà.... en fi q en aquest equip hi hamolts jugadors q ens han fet moooooolt d mal tenir-los aqui vivint del cuento i  per a la temporada q ve s'ha de fer una moooooooooolt bona neteja, tan si salvem la categoria com si no, i potser si q hi haurà alguns jugadors q tenen qualitat pero recordeu q SOM EL SABADELL i dsp del q ens a anat passat aquestes ultimes temporades crec q no ens hem d tragar a jugadorets amb molta tècnica pero q dsp a la hora d la veritat no lluiten.

ferni20

• Visitant
« Respondre #15 el: 11 de Maig de 2006, 22:55:35 pm »
ah si us interessa us diré als jugadors q hem quedaria SEGURS l'any vinent i els que faria fora segurs tmb, la resta son jugadors comodin q per a completar la plantilla els podriem tenir tmb

hem quedaria : Urko, Txiqui, Hamouch, Ivan Diaz, Cañadas i Juanma.

fora de l'equip: Nandi.peque, pablo sanz, desserne, fassione, medina, marc perez, sergio iglesias, Gallo i  Orife.

Per a omplir podriem quedar-nos: Ramon, De Miguel, Criville, neftalí. xavi muñoz i marcos

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #16 el: 11 de Maig de 2006, 23:16:25 pm »
aviam ferni20 crec que no me e explicat be...jo volia dir que si son uns pesseteros,i tot aixo que sa dit sempre, pero si volem fer alguna cosa en el futur no em de anar fent fora cada any mes de 15 jugadors i fitxarlos nous...
crec que arrivat el moment de quedarnos amb l'estructura de l'equip, amb jugadors que es coneixen ja...sino mai farem res, no ens engañem no tenim tan mala plantilla...

jo em quedaria amb:
urko,txiqui,criville,neftali,peque,cañadas,juanma cruz,marc perez i amb el fitxatge del jove "maca"...

fitxaria un davanter contrastat a la categoria, i del grup 3 no de FORA!!! un tipo SENDOA... un altre davanter amb projeccio mes gran que "maca", un altre porter depenen de si urko es queda o sen va...es que clar primer tindriem que saber qui es pot quedar,un parell d'homes del mitg camp,un central i un lateral polivalent que pujes al atac...nose son idees totes valent...

nomes demano que no la tornem a ***** foten fora a mes de mitja plantilla i fitjar a jugadors que no es coneixen entre ells...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #17 el: 11 de Maig de 2006, 23:20:24 pm »
apsss me deixat tambe a xavi muñoz a marcos i a medina, com a jugadors que em quedaria...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

ferni20

• Visitant
« Respondre #18 el: 11 de Maig de 2006, 23:27:16 pm »
Cert, si jo tampoc vull q cada any fem 15 fitxatxes i fotem fora a tothom per q aquest any crec q tampoc podem empassar-nos el fet d quedar-nos amb segons quins jugadors, tot per a no tenir q buscar nova gent, ja té dit q 5-6 peses fundamentals vull q es quedin segurs i weno n'hi ha uns quants q si es queden tmp perjudicarien a l'equip i d ben segur tmb podrien fer alguna cosa gran, pero q aquest any hem tingut molt vividor a l'equip q a vingut a cobrar només i aixo no o podem tolerar, no es allo de dir mas vale conocido q bueno por conocer..... ja se que sempre posso el mateix exemple pero t'asseguro q qualsevol davanter del Can Rull-romulo tronchoni o del sabadell nord o del Mercantil podem treure-li molt mes rendiment q no pas amb Gallo un any més aqui o Orife.

ferni20

• Visitant
« Respondre #19 el: 11 de Maig de 2006, 23:29:41 pm »
mas vale malo conocido q bueno por conocer volia dir perdó jeje