Autor Tema: TEMA REUNIÓ DIRECTIVA-AJUNTAMENT-SOCIS  (Llegit 1838 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
TEMA REUNIÓ DIRECTIVA-AJUNTAMENT-SOCIS
« el: 30 de Abril de 2006, 22:16:38 pm »
avui, mentre arribava amb el carro a l'estadi faltant poc per les sis, a Radio Sabadell ha xerrat l'Ayuso i ha dit que aquesta setmana hi hauria una reunió amb els socis i, la propera, una amb els accionistes.

Es veu que tambe han parlat amb els jugadors per tranquilitzar-los econòmicament -que cobraran, vaja- i donar-los ànims. Ha funcionat, digo.

del tema de la reunió, diuen que volen donar a conèixer la situació real actual del club, el futur que es pot presentar i crec que també volen que els socis ens vinculem mes amb el club.

això es el que m ha semblat escoltar.

sabeu res mes?

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: TEMA REUNIÓ DIRECTIVA-AJUNTAMENT-SOCIS
« Respondre #1 el: 01 de Maig de 2006, 00:09:48 am »
ayuso a baixat al vestidor a assegurar als jugadors que no tindran cap tipus de problema de cobrament

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #2 el: 01 de Maig de 2006, 12:38:57 pm »
Es rumoreja k va anar a dir-les k aviat cobraran. Pro ki els pagarà l'Ajuntament o el club ???
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #3 el: 01 de Maig de 2006, 13:50:47 pm »
els hi paga la terremoto de alcorcón i la carmen de mairena, a mitges.  :cheer :cheer :Hecho_polvo: :beer2

friend

• Visitant
« Respondre #4 el: 01 de Maig de 2006, 14:47:36 pm »
yo nomes desitjo q surti el millor pel sabadell... ahir vaig escoltar al xavi andreu despres del partit i deia unes solucions molt acertades, algunes de les coses q jo trec de la seva intervencio es que akesta directiva dimitira a final de temporada...en la meva opinio personal han pecat de inocents pero nomes s'ekioken els q u intenten i esperu q akests continuin apoyant al ce sabadell, despres una altra cosa q va dir va ser q la directiva q es formi no pot tenir el luxe de q alguns membres rebin un sou important cada mes, sino q an de ser gent q estima el club i u fa per tal d'ayudar i dedicar-li un cert temps cada dia al nostre club!!
una cosa... jo apostaria per xavi andreu q estigui en la junta directiva per tal d'aportar la seva experiencia i la seva importancia q te en el mon del futbol, i no cal parlar dels seus milers de contactes q hi te i podria treure profit el sabadell, ja no nomes a atraves de sponsors sino a nivell esportiu, mitjançant acords entre clubs com espanyol, barsa i tb en categories inferiors per tal de fer reviure el futbo base arlekinat.

jo nomes dic q si tan estima el sabadell el xavi andreu perq no entra a una temporada a la junta directiva i aporta tot allo q sap, experiencia, coneixements en molts camps q ha d dominar una junta directiva, seria una gran ajuda!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 01 de Maig de 2006, 21:00:14 pm »
En la reunión tiene que salir los acuerdos entre todas las partes lo mejor posible para el C.E. SABADELL FC, deseo que se despeje el futuro inmediato y que se diga hasta que punto es el apoyo incondicional del Ayuntamiento al Club, éste como mayor accionista. Que digan también si es verdad que alguien ha ofrecido una cantidad de dinero para comprar el club, ya que ayer después del partido hubieron insinuaciones sobre dicho tema, por eso viene lo de la unión de los socios y aficionados.

LO MEJOR PARA EL CE SABADELL FC, UN CLUB CENTENARIO[/b]
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #6 el: 01 de Maig de 2006, 22:55:00 pm »
quan vaig estar fa quinze dies de vacances al pais vasc, vaig sentir rumors que provenien d un magnat que ara corre per alla que buscava alguna cosa per aqui...

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #7 el: 02 de Maig de 2006, 05:20:51 am »
Aquest paio, si és qui penso, fa anys q va darrera de l'Espanyol. Q no us extranyi q si no pot ficar-s'hi allà, bastant improbable, ho intenti amb el tercer equip de Catalunya. No a  l' Okupa de banquetes!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 02 de Maig de 2006, 21:32:32 pm »
Pues si es el que todos pensamos, hay que tener mucho cuidado porque por donde ha pasado ha tenido problemas con los socios, aficionados y prensa, puede que nos suba de categoría pero seguro que nos j..e la vida con sus impertinecias. 

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #9 el: 03 de Maig de 2006, 00:00:11 am »
La reunión según R.S., es el próximo viernes por la tarde, todos los socios que puedan, tienen la obligación de asistir se va a decidir el futuro de nuestro CE SABADELL FC., y tenemos el derecho de estar informados del presente y futuro, aunque los accionistas son los que van a hacer y deshacer, vuelvo a decir que los socios tenemos el derecho de estar informados.

:anims  :anims  :anims Y LUEGO A LA SALIDA  :beer2  :beer2

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #10 el: 03 de Maig de 2006, 09:56:18 am »

divendres?

aquest divendres?

a on ho has vist això? a quin lloc i a quina hora?

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #11 el: 03 de Maig de 2006, 10:10:38 am »
Y los menores pueden asistir? :icon_mrgreen:

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #12 el: 03 de Maig de 2006, 17:15:19 pm »
Suposo que en aquesta reunio APAREIXERAN els pseudo-directius que han estat tocant el que no sona tota la temporada en aquest forum, no?

Jo recordo ara molts savis que solucionaven tot aixo en un plis plas i que, sobre tot, ho farien molt millor que els valents (perdoneu que els nombri aixi pero per mi ho son) que han donat la cara aquesta temporada (amb millor o pitjor resultat).

Sempre s'ha dit que es molt facil opinar sota un nick en un forum i ara tenen l'oportunitat -tal i com va dir en Xavi Andreu per RS- de donar la cara, plantejar els seus projectes a la Fundacio i, en definitiva, intentar millorar aquest, el nostre Club.

Anims valents... us veurem (i escoltarem) a la reunio??

:ejem
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #13 el: 03 de Maig de 2006, 20:28:03 pm »
Jo tmb he sentit akests rumors d'un paio k es creu l'Abrahmovic (o com s'escrigui ;D). Esperu k no trepitgi Sabadell pq si no... >:D
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #14 el: 04 de Maig de 2006, 19:52:54 pm »
Divendres a les 19.00 a la sal d'actes del Casal Pere Quart (Rambla)

jo hi assistiré, vull estar enterat de tot el q passa al meu club. :clap
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !