Autor Tema: ANIMACIO A LA NOVA CREU ALTA!!!  (Llegit 3887 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: ANIMACIO A LA NOVA CREU ALTA!!!
« Respondre #20 el: 30 de Abril de 2006, 21:06:23 pm »
Con una afición como ésta el CE SABADELL puede alcanzar cualquier meta que se imponga,  todos trabajan en un mismo camino, para ésta afición que ánima sin desmayo  :ok  :clap   :clap  :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
« Respondre #21 el: 30 de Abril de 2006, 21:42:15 pm »
Ja ho he dit en un altre post, jo me kedat afonic d'animar tn al Sabadell! :-X Per la mateixa zona una miketa mes avall tmb tenim un parell de bombos!! Jo el toco les segones parts!!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #22 el: 30 de Abril de 2006, 22:58:46 pm »
PEro solo a animado tu parte de els arlekinats.com y donde estabamos el dani, el didak y yo... y esk poco mas...

Y empezabamos a gritar SABADELL! SABADELL y mu poca gente seguia...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #23 el: 30 de Abril de 2006, 23:31:51 pm »
Bé, de nou surto esquitxat per motius laborals en aquest forum, així que tornaré a respondre com a "defensa personal", si es que es pot dir així.
Primer de tot és que això de dir: Gol de RODOLFO i que la gent contesti "ORIFE" seria molt maco, i ja ho tenia pensat fer, però no sé com us trobarieu si haguessiu de dir-ho davant de 6000 persones amb la conviccio que 5950 no contestarien... I més tenint en compte que la gent de general sol dir-me que quan marquem hi ha tant de xivarri que mai escolten com canto els gols. Els de tribuna no tenen aquest problema, perquè si que ho escolten, i no solen dir que els canto "sosament".
I després fer un petit matís... Per suposat que estaria bé que pugués obrir el micro i cantar alguna cosa, i que la resta de l'estadi em segueixi, però això no és waterpolo, i no es pot fer. La megafonia d'un estadi serveix per donar informacions de manera seriosa i dintre d'uns certs marges, no per dir càntics. I si no, digueu-me si hi ha molts camps on es canti des de megafonia.
Sense més, dir que m'agrada que la gent critiqui la meva tasca, per intentar millorar-la, sempre i quant estigui dintre d'uns marcs, i no com temps enrere passà.
Una salutació a tots, i som-hi Sabadell, que avui s'ha fet un altre passet en el camí cap a la salvació, i com se sol dir en l'argot ciclista, apretem encara una miqueta més que estem ja en l'sprint final!

PD: Per cert, això de la música, des que vaig entrar com speaker es fà. Si us fixeu, cada cop que marquem, possem el troç més mogut del "I WILL SURVIVE", després que canti jo el gol
« Darrera modificació: 30 de Abril de 2006, 23:51:02 pm per adrySBD »

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #24 el: 01 de Maig de 2006, 13:21:34 pm »
Insertar Cita 
Cita de: didak13 en 30 de Abril de 2006, 17:09:28
Jo smpre e tat aia. I l dani mol friki no es u unik ke sstima mol els colors. Jo laltre dia tava kasi tota lestona tokan l bombo am ei i avui tmbe fins prdre la veu kom smpre

tot xke guanyi l sabadell!!!!!!!   

En quin idioma escrius?? 

U sentu eske tenia presa perke avia kedat i e eskrit tan rapid kom e pogut. NOrmalmen no intentu abreviar tan pero eske ni me adonat. U sentu si algu no u a entes ja intentare no abrevia tan. Esperu ke tutom magi entes ara  ;)  :beer2  :beer2

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #25 el: 01 de Maig de 2006, 13:26:33 pm »
Ja, no es permet ni animar per megafonia ni posar musica durant el partit!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #26 el: 01 de Maig de 2006, 13:33:27 pm »
Pero bueno es q no es pot deixar de criticar res? Si no es una cosa és una altra. Ara li ha tocat a l'speaker... no sé si serà pq sou jovenets i fa poc q aneu a veure el sabadell o q, però no podeu dir que l'speaker d'ara es soso pq abans el que hi havia es limitava a dir noms i dorsals i poca cosa més. Ara com a mínim es posa musiketa als gols i diu ki ha marcat el gol... i lo de la frase per a cada jugador? Això es veu a tot arreu? I tot i així tb es va criticar... Jo entenc que es facin critikes constructives per millorar el que hi ha, pero dir que s'ha de canviar d'speaker només per akestes coses... Que us fotin fora del curro a vosaltres, a veure kina gràcia us fa eh?

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #27 el: 01 de Maig de 2006, 14:05:24 pm »
adry, jo desde aqui felicito la teva feina, que crec que es correcta! :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #28 el: 01 de Maig de 2006, 14:15:53 pm »
eso eso, aquest cop si que estic d'acord amb les crítiques, ADRY DIMISSIÓ :icon_exclaim: plega ja home  :icon_exclaim:  :Paletas: jajajaj fora bromes, jo si recordo l'anterior spiker, una dona, i era de lo més sosa... Una curiositat, us vau fixar en l'intent d'onada a general? jajaj
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #29 el: 01 de Maig de 2006, 17:34:26 pm »
L'speaker soso?
Aquí hi ha algú que no ha estat al camp del Badalona...  :laugh:
Adry, crec que fas bé la teva feina, i en els gols, amb l'escàndol, no se sent molt la teva veu, a altres llocs esperen uns segons més, i així se sent millor.. Entenc el que vols dir de que no es pot fer com a Alemanya amb els golejadors, la cultura d'animació d'aquí és molt més apagada que allà.

Això si, a General, a part dels Griffin i dels @rlekinats, poca gent anima, encara que haig de felicitar el nano que es va intentar currar la onada (que anava de baix a dalt).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #30 el: 01 de Maig de 2006, 20:17:06 pm »
Soso???  :snore: no se que dir...almenys va cantar el quart gol que pocs el vem cridar :icon_mrgreen:

Continua així Adrià ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #31 el: 01 de Maig de 2006, 22:57:16 pm »
Si heu vist l'Arlequinat d'avui, al resum del partit se m'ha escoltat de fons com vaig cantar tots 4 gols, a més de la música que vaig dir, de l'I WILL SURVIVE

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #32 el: 02 de Maig de 2006, 11:59:24 am »
 el tema de friki o no es en coña,yo tambe el coneixo , si mes no es molt seu el dani
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

GUILLERMO

• Visitant
« Respondre #33 el: 03 de Maig de 2006, 14:41:05 pm »
hola adrySBD! :anims :clap

Como que no se puede poner la megafonia durante el partido(sera aqui solo por que en el Olimpico de Montjuic la ponen i el speker "anima" al publico)

:banderaGuillermo :scut
                 :anims

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #34 el: 03 de Maig de 2006, 17:08:37 pm »
Jo nomes recomano al speaker, modestament, que quan canti un gol mantingui la distancia amb el micro, pq no s'enten res...

Per exemple... en el primer gol d'aquest diumenge estaven al bar fent cua i tot i sentir el gol no es va entendre qui l'havia marcat...

ah, i no critico per criticar... nomes ho comento per intentar millorar-ho ;)

Gracies speaker pels teus esforços! ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005