Autor Tema: Tema Banderes  (Llegit 5206 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Tema Banderes
« Respondre #20 el: 02 de Maig de 2006, 20:53:17 pm »
No crec k es faci mal a ningu per portar la bandera k t'agrada! :no:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #21 el: 02 de Maig de 2006, 21:01:02 pm »
Segons he pogut saber possiblement l'any k ve la seguretat del camp estara coordinada pels mossos. No se si axo kanviara les coses!

Una cosa es la seguretat al camp (ara hi ha la Policia Nacional i l'any vinent segurament sigui competència dels Mossos) i una altra cosa es la seguretat privada que contracta el club (control d'entrades, intents d'invasió de camp, etc etc...)

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #22 el: 02 de Maig de 2006, 21:02:24 pm »
Segons he pogut saber possiblement l'any k ve la seguretat del camp estara coordinada pels mossos. No se si axo kanviara les coses!

Una cosa es la seguretat al camp (ara hi ha la Policia Nacional i l'any vinent segurament sigui competència dels Mossos) i una altra cosa es la seguretat privada que contracta el club (control d'entrades, intents d'invasió de camp, etc etc...)
Tems raó! ;)

ferni20

• Visitant
« Respondre #23 el: 02 de Maig de 2006, 21:49:13 pm »
Bueno, eso ya supongo que es de cada uno como hace su trabajo... supongo que la experiencia les dice que si no contestan tienen menos follones... pq si te lias a dar explicaciones a pq haces algo q a ti no te gusta (como me dijeron a mi la semana pasada, "Pq tanto registrar cosas?" "No, si a mi tmpc me gusta ir registrando cada bolsa, pero es lo q hay"), la cosa aun se lia mas...

Don paco haber, es q usted no es nada disimulado, ja lo vi la semana pasada presentandose a la NCA con una botella de jack daniels d 2 litros en una mano i en la otra 3 paquetes de folios tamaño grande y aun dsp se kejaba a la policia q si no le habian dejado entrar una botellita pequeña para refrescarse y 4 papelitos para tirar a la salida del Sabadell, seamos serios don paco, aparte q le dicho mil veces q no se ponga el "peto" de la Cope al revés ni el micro dentro los pantalones porq dsp da mucho la nota en la entrada.

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #24 el: 03 de Maig de 2006, 07:16:00 am »
a mi el dia del saragossa em van registra tot i sort k els paperets els portava amgats alla baix am la bossa... i el pal el vai cola x un lloc xk esk sino no podria anima sense akests objectes tan importants xk el dia del reus mu van retirar tot casi be es keden els meus calçotets!!!
I no es la nacional ki u fa sino k son akells de marrons de baix al camp i akells negres i verds de la porta
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #25 el: 03 de Maig de 2006, 09:50:20 am »

amb la llei en la ma...

DUBTO QUE UN VIGILANT DE SEGURETAT PUGUI REGISTRAR-TE PER VEURE SI PORTES ALGO.

tema banderes:

el problema ve de lluny. el que passa es que no s'haurien de pintar aquestes tanques, sino com fan molts clubs posar aquelles tanques de plàstic més a prop de la gespa. aixi si es pengen banderes i pancartes no la tapen.

també cal dir que si es treuen banderes, es treuen totes.

tema paperets:

deu ser per estalviar hores de neteja o sino no ho entenc. tot i aixo en el concert que es fara d aqui un mes dubto que el justo molinero es faci carrec de tota la m**** que s hagi de treure de la nova creu alta. es una gilipollada !!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #26 el: 03 de Maig de 2006, 17:18:34 pm »
Faig un "copy & paste" d'un missatge que vaig publicar a ATENCIO AL SOCI que tambe tracta sobre aquest tema i a veure que m'en dieu...

2 cosetes per donar unes pistes...

a) La seguretat es cosa de la Poli Nazional, que dona les instruccions a la directiva pq al mateix temps, aquests ho comuniquin als seus empleats, es a dir, els "segurates". Crec que aixo podria explicar pq uns diuen que es cosa de la directiva i aquests diuen q es la poli...

b) Us heu fixat que aquest "filtre" de registrar-nos, de no deixar-nos passar res, ve justament despres de l'incident amb alguns membres dels @rlekinats.com?... us enrecordeu? Es van enviar cartes i protestes al Govern Civil, aquests van trucar a la comissaria de sabadell demanant explicacions i, sembla ser o podria ser, que algu d'aquesta comisaria no li va agradar que el truquessin i ara ENS ESTAN PUTEJAN per fer-nos-ho pagar... No us lliga la cosa? jo diria que esta clarissim el pq d'aquest filtre "bestial" nomes a la NCA, no? Potser seria questio d'enviar mes mails al govern civil dient que ens estan fent "pagar" a base d'escorcolls inusualment minuciossos, no?

Ja em direu que us sembla aquesta "trama" conspirativa  (i no es conya eh?!)
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #27 el: 03 de Maig de 2006, 20:24:04 pm »
Faig un "copy & paste" d'un missatge que vaig publicar a ATENCIO AL SOCI que tambe tracta sobre aquest tema i a veure que m'en dieu...

2 cosetes per donar unes pistes...

a) La seguretat es cosa de la Poli Nazional, que dona les instruccions a la directiva pq al mateix temps, aquests ho comuniquin als seus empleats, es a dir, els "segurates". Crec que aixo podria explicar pq uns diuen que es cosa de la directiva i aquests diuen q es la poli...

b) Us heu fixat que aquest "filtre" de registrar-nos, de no deixar-nos passar res, ve justament despres de l'incident amb alguns membres dels @rlekinats.com?... us enrecordeu? Es van enviar cartes i protestes al Govern Civil, aquests van trucar a la comissaria de sabadell demanant explicacions i, sembla ser o podria ser, que algu d'aquesta comisaria no li va agradar que el truquessin i ara ENS ESTAN PUTEJAN per fer-nos-ho pagar... No us lliga la cosa? jo diria que esta clarissim el pq d'aquest filtre "bestial" nomes a la NCA, no? Potser seria questio d'enviar mes mails al govern civil dient que ens estan fent "pagar" a base d'escorcolls inusualment minuciossos, no?

Ja em direu que us sembla aquesta "trama" conspirativa (i no es conya eh?!)
Crec k tens tota la raó! :clap Enkara hi ha molta gent k es pregunta pq hi ha tan d registre en akella porta. En les altre no hi ha tanta! Krek k lo millor seria k es tornes als temps antics kuan la seguretat del camp no anava amb empreses!

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
« Respondre #28 el: 14 de Maig de 2006, 20:30:48 pm »
Bueno, tornant al tema de seguretat, avui crec que s'ha tornat a muntar un show.

He stat 15 min per poder sortir del camp.
Pk no s'ha obert l'altre porta??.

Un altre tema es el del "Lokillo" que li ha tret a dos nens de 7 anys una ampolla d'aigua..

wenu, pero lo de l'aigua ho puc entendre mes per la seguretat..pero lo de la porta..:S:S

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #29 el: 14 de Maig de 2006, 20:36:54 pm »
que gran el "lokillo"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   feia temps que no reia tant en un camp de futbol. Aquest tiu ens l'hem de quedar cada setmana com sigui!! jajajaja
The pride of Catalunya

• Infantil
« Respondre #30 el: 14 de Maig de 2006, 20:38:52 pm »
totes les personalitats estan a la seguretat...tenim al "Lokillo" i al porter "d'Aquí no hay quien viva" el gran Emilio!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #31 el: 14 de Maig de 2006, 20:39:28 pm »
que gran el "lokillo"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   feia temps que no reia tant en un camp de futbol. Aquest tiu ens l'hem de quedar cada setmana com sigui!! jajajaja

jajajajajajaja bonissim! De la manera k camina, kin riure jajajajaja i amb el cap mirant cap adalt sempre  :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #32 el: 14 de Maig de 2006, 20:39:54 pm »
Bueno, tornant al tema de seguretat, avui crec que s'ha tornat a muntar un show.

Un altre tema es el del "Lokillo" que li ha tret a dos nens de 7 anys una ampolla d'aigua..

wenu, pero lo de l'aigua ho puc entendre mes per la seguretat..pero lo de la porta..:S:S

Lo de l'aigua a sigut suposo pel fet de tenir el tap, com a norma no es poden entrar taps a la NCA, si no mireu al bar q sempre sel's queden els taps, ara ve tmb patètic q li prengués l'ampolla a un nen d 7 anys, encara sort q la mare ha baixat i l'han tornat l'ampolla, quin show!! jeje, i el tema portes si q la veritat a estat lamentable, això passa d'aqui 2 setmanes quan siguem els 10.000 al camp i podria passar alguna cosa grossa, tan costa obrir almenys la porta del Gol Sud? No o entenc, sort q la gent de Sabadell som molt civilitzats i tmp hi ha hagut massa enrrenou.

• Infantil
« Respondre #33 el: 14 de Maig de 2006, 20:41:35 pm »

A més, porta anells d'aquests de calaveres i les cadenes..es bonissim

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #34 el: 14 de Maig de 2006, 21:17:53 pm »

Dons jo no puc entendre lo del aigua tampoc. O sigui que no deixen entrar ampollas d´aigua tancadas a l´estadi pero si que pots adquirirla al bar de l´estadi am tap i tot?
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

• Infantil
« Respondre #35 el: 14 de Maig de 2006, 21:21:46 pm »
Jo mai he comprat aigua a l'estadi..pero pel que tinc entes no la donen amb tap, no?. Que no ho se eh, pero si la donen amb tap es una vergonya..
A mes, avui m'he fixat (al quart d'hora que he stat sperant x sortir..) i tenim un bar que es diu.."Bar NorT"...wenu..no s'hauria de canviar akest nom?...M'he fixat avui eh..

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #36 el: 14 de Maig de 2006, 21:44:42 pm »
A mes, avui m'he fixat (al quart d'hora que he stat sperant x sortir..) i tenim un bar que es diu.."Bar NorT"...wenu..no s'hauria de canviar akest nom?...M'he fixat avui eh..

No té pq...total, només es un nom i potser juguen amb els sons i per això sescriu així ;)

ferni20

• Visitant
« Respondre #37 el: 14 de Maig de 2006, 21:50:32 pm »
Jo mai he comprat aigua a l'estadi..pero pel que tinc entes no la donen amb tap, no?. Que no ho se eh, pero si la donen amb tap es una vergonya..

Avui m'he fixat q les ampolles q venen a l'estadi els i treuen el tap i s'el queden al bar, així com si demanes una Coca cola t la posen en vas de plàstic i no et donen la llauna.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #38 el: 14 de Maig de 2006, 22:26:06 pm »
El dia que passi algo al camp i hagim de correr... amb una porta només per sortir, veureu...
« Darrera modificació: 14 de Maig de 2006, 22:47:25 pm per Fum, fum, fum »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #39 el: 14 de Maig de 2006, 22:38:04 pm »
La veritat es que això de q obrin una porta només és una vergonya... espero que només hagi estat un "oblit", però que millor que no es torni a repetir pq semblavem un rebany de cabres.